Ik was daar ja. Helemaal verzopen door het weer, chagrijnig door slaapgebrek en hoofdpijn door de biercantus van de dag ervoor.quote:
Volgensmij is er een maximum aan het aantal vrijstellingen, ben niet geheel zeker hiervan..quote:Op woensdag 8 september 2010 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is het overigens voor een diploma veel beter om 2 bachelors te hebben staan of doet 1 bachelor met wat extra vakken daar weinig voor onder? Iemand die daar enige ervaring mee heeft?
Ik ben namelijk van plan om de psychologie in te gaan waarvoor ik 12 extra vakken moet doen. Van de overige vakken kan ik tussen de 51 en 69 ECTS vrijstelling krijgen. Dat betekent dat ik voor zo'n 40 ects nog vakken zou moeten volgen om een volledige bachelor binnen te harken.
1,5 jaar lerarenopleiding nask, toen 1,5 jaar sphquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vond Mto-C niet echt moeilijker. Die docent heeft er echter wel een handje van strikvragen te stellen.
Sowieso denk ik dat je als beta stiekem best veel voorsprong hebt, zowel qua statistiek als bij bv. hersenen en gedrag (of heb je geen bio / scheikunde gedaan?)
Ik zag je zitten volgens mijquote:Op woensdag 8 september 2010 07:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was daar ja. Helemaal verzopen door het weer, chagrijnig door slaapgebrek en hoofdpijn door de biercantus van de dag ervoor.
Misschien was die dag inderdaad maar beter om me even met rust te laten.Verstandige keus.
Jaaa, dank je! Haha.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 08:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is het overigens voor een diploma veel beter om 2 bachelors te hebben staan of doet 1 bachelor met wat extra vakken daar weinig voor onder? Iemand die daar enige ervaring mee heeft?
Ik ben namelijk van plan om de psychologie in te gaan waarvoor ik 12 extra vakken moet doen. Van de overige vakken kan ik tussen de 51 en 69 ECTS vrijstelling krijgen. Dat betekent dat ik voor zo'n 40 ects nog vakken zou moeten volgen om een volledige bachelor binnen te harken.
Dat maximum is dacht ik 60 ECTS.quote:Op woensdag 8 september 2010 08:16 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Volgensmij is er een maximum aan het aantal vrijstellingen, ben niet geheel zeker hiervan..
Ik heb eerder ook twee masters gevolgd, maar door een ongelukkige keuze van electives in de eerste master (waardoor ik in eerste instatie 18 ects vrijstelling zou hebben in mijn tweede master), moest ik een extra vak volgen omdat ik anders teveel vrijstellingen zou hebben.
Voor een bachelor inderdaad, daar staat me ook iets van bij.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dat maximum is dacht ik 60 ECTS.
Maar bij 12 ects heb je weer geen recht op een judiciumquote:Op woensdag 8 september 2010 12:16 schreef GlowMouse het volgende:
Bachelor 60, master 12, na te lezen in de OER
quote:NB. Vanaf 1 september 2010 geldt dat al vanaf het (gemiddelde) cijfer 5,5 naar het eindcijfer 6 moet worden afgerond.
Scheelt weer een kwartiertje leren.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Wow, psychologie gaat ook (deels) mee doen met de andere faculteitein:
[..]
Bij ons bij academic writing wisten de organisatie studenten er ook helemaal niets over :/quote:Op donderdag 9 september 2010 12:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Leren pre-master studenten niks over APA?In het college vroeg iemand: "wat is APA?". Lijkt me toch dat je dat hoort te weten.
Ik vind het maar raar. Vooral omdat alles in APA moet, ook in de bachelor, zou je toch denken dat ze de premaster-studenten ook wel leren wat APA is. Juist zo belangrijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij ons bij academic writing wisten de organisatie studenten er ook helemaal niets over :/
Mede daarom heb ik zo'n hekel aan die premaster studenten. Ik probeer netjes mijn college te volgen en dan komen zij weer aan met hun schaamteloze belachelijke kutvragen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Leren pre-master studenten niks over APA?In het college vroeg iemand: "wat is APA?". Lijkt me toch dat je dat hoort te weten.
Ik zit dus in een groepje met alleen maar mensen die van het hbo afkomen en premaster gedaan hebben. Ben benieuwd, zal van de week eens polsen of zij wél weten wat APA inhoudt. Eentje maakt sowieso telkens typfouten in de trant van: "de artikel". Vind ik toch best kwalijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik zo'n hekel aan die premaster studenten. Ik probeer netjes mijn college te volgen en dan komen zij weer aan met hun schaamteloze belachelijke kutvragen.
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 9 september 2010 13:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Eentje maakt sowieso telkens typfouten in de trant van: "de artikel". Vind ik toch best kwalijk.
quote:Op donderdag 9 september 2010 14:27 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je maakt een grapje. Zo niet, dan ben je in mijn ogen niet meer de ubernerd van dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |