Rinus ligt eruitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Ik voorspel een MC Martin - Rinus finale.
Rinus heeft al verloren van de Silverladyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef MilaNL het volgende:
Ik voorspel een MC Martin - Rinus finale.
Waar moet dat heen met deze wereld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Rinus heeft al verloren van de Silverlady
Nee Rinus die van Kankerkachel wint kan zeker wel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Waar moet dat heen met deze wereld.
Eigenlijk ook niet nee. Maargoed. Als Martin maar wint.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee Rinus die van Kankerkachel wint kan zeker wel?
Kap eens met die kachel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:47 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee Rinus die van Kankerkachel wint kan zeker wel?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:25 schreef banapples het volgende:
De poll is gesloten. MC Martin naar de halve finale
Daarom juistquote:
Daarom terecht dat ze verliezen inderdaad. Waarom zouden een stel onbekende mensen dit moeten winnen?quote:
Als je terug kijkt in de geschiedenis van de foks zul je zien dat Kees een grotere impact heeft gehad op het forum dan bijvoorbeeld Ria of Rinus. Alleen al daarom zou Kees de baas moeten zijn. De talloze photoshops, mensen die naar Kees opzoek gingen. De legendarische remixxes van turbo DJ LOLBOY.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daarom terecht dat ze verliezen inderdaad. Waarom zouden een stel onbekende mensen dit moeten winnen?
Ik heb geen zin om ook iemand te worden die op een forum loopt te janken om wat matige SBS6-figuren.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Beach het volgende:
Lees je in en kom dan nog eens terug Penisbaard.
Sturmvogel die bij hem op bezoek ging.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als je terug kijkt in de geschiedenis van de foks zul je zien dat Kees een grotere impact heeft gehad op het forum dan bijvoorbeeld Ria of Rinus. Alleen al daarom zou Kees de baas moeten zijn. De talloze photoshops, mensen die naar Kees opzoek gingen. De legendarische remixxes van turbo DJ LOLBOY.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |