(ik zal niet op de letter nauwkeurig zijn)quote:Don't get strung out by the way I look
Don't judge a book by its cover
I'm not much of a man by the light of day
But by night I'm one hell of a lover
quote:Well babies don't you panic
By the light of the night
It'll all seem alright
I'll get you a Satanic mechanic
Het is een van de meest bekende nummers uit de film...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef bartrid het volgende:
Het is iets uit de Rocky Horror picture show, maar hoe het verder gaat weet ik niet...
Mocht je ooit nog naar een musical willen kijken, zou ik deze doen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef Mark het volgende:
GoedemorgenIk herken wel Susan Sarandon, maar verder heb ik de hele film nooit bekeken
Nou ja, het is natuurlijk helemaal cult en zo, maar ik vind Hair toch een betere musical.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:00 schreef Burnett het volgende:
Mocht je ooit nog naar een musical willen kijken, zou ik deze doen...
Ik ben niet zo van de musicalsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog naar een musical willen kijken, zou ik deze doen...
Heb ooit een vriendin gehad, die helemaal gek was van Hair en met name Rocky Horror Picture Show. Waarin Meat Loaf trouwens ook nog meespeelt. Wel leuk af en toe, maar ik vind musicals al snel een tikkie hysterisch: zo ook Rocky Horror. We hadden er ook een CD van: dat ging dan nog wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk helemaal cult en zo, maar ik vind Hair toch een betere musical.
bijna... ik wil graag nog een 'land' er bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:08 schreef schaap001 het volgende:
Transvestite, gespeeld/gezongen(?) door Tim Curry
goed genoeg (sorry Burnett)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef schaap001 het volgende:
tja, eehhh... Transexualvanya of iets dergelijks![]()
Was wel een -editje- ....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef schaap001 het volgende:
tja, eehhh... Transexualvanya of iets dergelijks![]()
Rocky Horror is natuurlijk überhysterisch, niet echt representatiefquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:10 schreef schaap001 het volgende:
Heb ooit een vriendin gehad, die helemaal gek was van Hair en met name Rocky Horror Picture Show. Waarin Meat Loaf trouwens ook nog meespeelt. Wel leuk af en toe, maar ik vind musicals al snel een tikkie hysterisch: zo ook Rocky Horror. We hadden er ook een CD van: dat ging dan nog wel.
ja, dat verzin je ook niet als je die foto ziet natuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:57 schreef Burnett het volgende:
maar het punt komt schaap toe want ik kwam maar niet op sweet transvestite...
Ja, dat kloptquote:
Lekker inderdaad, hoe is de muziek?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren een door mij vergeten album weer eens opgezet (1 x geluisterd, goed bevonden maar desondanks aan de kant geschoven en nu toch herontdekt: lekkerrrrrrr).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |