abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85774702
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toon dat maar eens aan.
Alleen al doordat klasgenootjes hem stoer zullen vinden, zal het minder schadelijk zijn. En zo'n jongen hoeft niet bang te zijn om zwanger te worden en zoals dit meisje een abortus te moeten ondergaan. Vrouwen worden toch gezien als onschuldiger.... Maar dan moet ze wel knap zijn, uiteraard. :') Anders voelt het toch meer als misbruik, terwijl als ze mooi is het juist een cadeautje is. Het is gewoon anders.

quote:
Ik ook niet, maar zo begrijp ik ook geen 23 jarige die op la paay kruipt... maar als hij daar lol in heeft: go for it!
Ja maar iemand van 23 kan ten minste een weloverwogen beslissing nemen om dat te doen. Althans dat mag je verwachten van iemand die volwassen is.
pi_85774708
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, want de meeste mensen willen een gelijkwaardige relatie.
Toeval? :D

http://www.nu.nl/werk-en-(...)meest-effectief.html

Samen beslissen is meest effectief

AMSTERDAM – Mensen die met elkaar overleggen en uiteindelijk samen beslissen, behalen daarmee betere resultaten dan mensen die dit proces in hun eentje doorlopen. Dat is wat wetenschappers van het University College London ontdekten.

De enige voorwaarden hiervoor is dat de twee personen een vergelijkbaar denkniveau hebben, aldus de onderzoekers die twee proeven namen om tot de conclusie te komen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85774716
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:44 schreef dalonia het volgende:

[..]

dus er was er dus al een.

en alsof jij toen niet fantaseerde over sex met öudere" mannen
Oudere jongens. Niet oudere mannen.

Maar ik snap wel dat jij jouw seksrelatie met iemand van 13 probeert goed te praten.
pi_85774932
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

Anders laat je je niet zo gebruiken.
Er zijn toch ook echt 13 jarigen die zelf sex zoeken met volwassen mannen. Doorgaans mikken ze dan eerder op 20-ers, maar toch. De redenen daarvoor zullen toch echt wat diverser zijn dan jij het hier nu doet voorkomen.

Wat daarvan ook moge zijn: ik vind het een vreemde zaak dat sex met 12-16 jarigen tegenwoordig geen klachtdelict meer is. Het is niet mijn kopje thee, maar ik merk in dit soort discussie dat puriteinse overwegingen zwaarder wegen dat waar het om zou moeten gaan: bescherming van minderjarigen.

Alsof sex zo extreem bijzonder is...

Als dit meisje aan geeft dat ze het zelf ook wilde en dat ze de relatie door wil zetten ben je m.i. meer schade aan het veroorzaken dan aan het voorkomen. En dat is het paard achter de wagen spannen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_85774999
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er zijn toch ook echt 13 jarigen die zelf sex zoeken met volwassen mannen. Doorgaans mikken ze dan eerder op 20-ers, maar toch. De redenen daarvoor zullen toch echt wat diverser zijn dan jij het hier nu doet voorkomen.

Wat daarvan ook moge zijn: ik vind het een vreemde zaak dat sex met 12-16 jarigen tegenwoordig geen klachtdelict meer is. Het is niet mijn kopje thee, maar ik merk in dit soort discussie dat puriteinse overwegingen zwaarder wegen dat waar het om zou moeten gaan: bescherming van minderjarigen.

Als dit meisje aan geeft dat ze het zelf ook wilde en dat ze de relatie door wil zetten ben je m.i. meer schade aan het veroorzaken dan aan het voorkomen. En dat is het paard achter de wagen spannen.
Het punt is dat je een precedentwerking schept. En heeeeel misschien was dit kind van 13 misschien geestelijk 15 of 16 (ik denk het eerder niet, vanwege de bizarre seks die ze hadden). Maar al die andere bakvisjes van 13 zijn nog helemaal niet klaar voor seks en al helemaal niet met oudere mannen.

Die stel je wel bloot aan die risico's als je niet tuk genoeg bent op dit soort gevallen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85775156
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:

Alleen al doordat klasgenootjes hem stoer zullen vinden, zal het minder schadelijk zijn.
Dan is dus niet de sex schadelijk, maar de reactie van derden...

Nog afgezien van het feit dat ik meegemaakt heb dat het hebben van een relatie met een oudere man onder meiden ook als stoer wordt gezien. En wat ouders er van vinden maakt op die leeftijd niet zo veel indruk hoor....

quote:
En zo'n jongen hoeft niet bang te zijn om zwanger te worden en zoals dit meisje een abortus te moeten ondergaan.
Ik ben op zich wel met je eens dat een abortus op die leeftijd heel wat is (want dat is het eigenlijk op iedere leeftijd wel), maar of de vader nu 40 of 14 is... dat maakt volgens mij niet zo heel veel uit in dat opzicht.

quote:
Vrouwen worden toch gezien als onschuldiger.... Maar dan moet ze wel knap zijn, uiteraard. :') Anders voelt het toch meer als misbruik, terwijl als ze mooi is het juist een cadeautje is. Het is gewoon anders.
Het IS niet anders... het WORDT GEZIEN ALS anders. En dat slaat nergens op. Ik heb genoeg sexueel zeer agressieve vrouwen meegemaakt. W.o. een meid van destijds 14 (toen was ik ook 14, voordat ik meteen verdacht ben).

Vrouwen zijn niet onschuldig. Zeker tegenwoordig niet meer. Leve de emancipatie.

quote:
Ja maar iemand van 23 kan ten minste een weloverwogen beslissing nemen om dat te doen. Althans dat mag je verwachten van iemand die volwassen is.
Het punt wat ik probeerde te maken is dat ik het niet hoef te snappen. Mijn morele normen zijn voor mijzelf. Die hoef ik anderen niet op te leggen.
pi_85775264
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:58 schreef El_Matador het volgende:

Het punt is dat je een precedentwerking schept. En heeeeel misschien was dit kind van 13 misschien geestelijk 15 of 16 (ik denk het eerder niet, vanwege de bizarre seks die ze hadden). Maar al die andere bakvisjes van 13 zijn nog helemaal niet klaar voor seks en al helemaal niet met oudere mannen.

Die stel je wel bloot aan die risico's als je niet tuk genoeg bent op dit soort gevallen.
Met een klachtdelict dek je e.e.a. gewoon af. Echt.

En bizarre sex... wat de een bizar vindt, vindt de ander juist lekker. Ik heb jonge meisjes getroffen (wederom, toen ik ook jong was, want o wee....) die het niet gek genoeg kon zijn en er zijn vrouwen van in de 40 die pijpen nog steeds te pervers voor woorden vinden.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:07:20 #283
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85775301
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar ga nou eens uit van de beweringen van de dader (die jij zo graag wil profileren in jouw betoogjes). Hij BEWEERT dat hij gaat voor een serieuze relatie. Die bereik je niet met ongelijkwaardigheid. Zeker niet op deze manier.
Niet geheel waar, een relatie is op veel manieren te interpreteren.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:08:13 #284
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85775338
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een fuckbuddie?
Nee ik zie dat niet als een relatie.
Een vaste fuckbuddy is voor de buitenwereld echt niets anders dan een relatie, dat is wat ik probeer te zeggen :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:11:46 #285
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85775450
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef fs180 het volgende:

[..]

Een vaste fuckbuddy is voor de buitenwereld echt niets anders dan een relatie, dat is wat ik probeer te zeggen :)
Dat dit woord überhaupt bestaat. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85775531
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oudere jongens. Niet oudere mannen.

Maar ik snap wel dat jij jouw seksrelatie met iemand van 13 probeert goed te praten.
ik was degene die ermee kapte destijds omdat sex erg fijn is maar 3x per dag niet te doen is.

maar nu neukt ze alles wat los en vast zit, alsof dat beter is dan dat ze alleen met mij lag te hokken :')
pi_85775555
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het kan ook best zijn dat de intentie van sommige 13 jarigen inderdaad is dat ze gewoon ook graag seks willen hebben en daarvan genieten, maar ik geloof dat er altijd wel iets aan ten grondslag ligt als je die behoefte hebt bij een leraar van 39. Helemaal als je je realiseert wat de intenties zijn van die oudere persoon. Die heeft seks met jou, met alle risico's van dien en dus helemaal niet het beste met je voor. Ik zou vinden dat ik beter verdien dan zo iemand en meisjes die dat dus niet vinden, mankeert iets aan hun zelfbeeld. En zo lang z seks blijven hebben met oudere mannen, worden ze in dat negatieve zelfbeeld alleen maar gesterkt denk ik. En daarom moet je dat proberen te voorkomen.

Iets wat niet normaal is hoeft idd niet altijd schadelijk te zijn, maar in dit geval geloof ik niet dat een 13 jarige iets met een oude vent zou beginnen zonder dat daar een negatieve oorzaak aan vast zit, zoals bijvoorbeeld slechte eigenwaarde of aandachtstekort. En een 13 jarige kan dus zulke keuzes nog niet maken, zoals al eerder is gezegd. Ze weten de gevolgen niet, hersens zijn nog niet genoeg ontwikkeld en etcetera....

Bij elke 13 jarige, of ze nou seks wil met een veel oudere vent of niet, vind ik het zelfbescherming omdat die abnormale interesse naar mijn idee altijd wel een symptoom is van iets wat dat meisje mankeert. En daar kan ze dan ook later problemen mee krijgen als ze dat patroon nu doorzet.

quote:
Dat kan het wel zijn. :s)
pi_85775662
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:14 schreef dalonia het volgende:

[..]

ik was degene die ermee kapte destijds omdat sex erg fijn is maar 3x per dag niet te doen is.

maar nu neukt ze alles wat los en vast zit, alsof dat beter is dan dat ze alleen met mij lag te hokken :')
En dat ze met iedereen ligt te hokken hoeft natuurlijk niet alleen te komen door haar geilheid....

Sowieso op die leeftijd een seksrelatie verkiezen boven een echte relatie is al wel uhh...apart. :')
pi_85775690
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:08 schreef fs180 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Als je enkel met elkaar neukt en verder niets, dan zal niemand jullie ooit echt samen zien en dus denken dat jullie een stelletje vormen.
pi_85775742
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En dat ze met iedereen ligt te hokken hoeft natuurlijk niet alleen te komen door haar geilheid....

Sowieso op die leeftijd een seksrelatie verkiezen boven een echte relatie is al wel uhh...apart. :')
ze is/was gek op mij.
alleen ze was echt vroeg rijp al en der ouders zijn ook nogal makkelijk.
de moeder wist dat we sex hadden en later de vader ook.

maar goed ik heb der niet misbruikt of zo en ze word altijd geschat op 17 jaar
pi_85775789
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:21 schreef dalonia het volgende:

[..]

ze is/was gek op mij.
alleen ze was echt vroeg rijp al en der ouders zijn ook nogal makkelijk.
de moeder wist dat we sex hadden en later de vader ook.

maar goed ik heb der niet misbruikt of zo en ze word altijd geschat op 17 jaar
En hoe oud was jij toen dan?
pi_85775837
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En hoe oud was jij toen dan?
20
pi_85775995
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:

Het kan ook best zijn dat de intentie van sommige 13 jarigen inderdaad is dat ze gewoon ook graag seks willen hebben en daarvan genieten, maar ik geloof dat er altijd wel iets aan ten grondslag ligt als je die behoefte hebt bij een leraar van 39.
Maar dat verdwijnt niet plotsklaps als je 16 bent natuurlijk....

quote:
Helemaal als je je realiseert wat de intenties zijn van die oudere persoon. Die heeft seks met jou, met alle risico's van dien en dus helemaal niet het beste met je voor.
Dat vind ik kort door de bocht en als ik eerlijk ben: toen ik 16 was had ik ook niet altijd het beste voor met de meiden die ik in mijn bed aan trof.

quote:
Ik zou vinden dat ik beter verdien dan zo iemand en meisjes die dat dus niet vinden, mankeert iets aan hun zelfbeeld. En zo lang z seks blijven hebben met oudere mannen, worden ze in dat negatieve zelfbeeld alleen maar gesterkt denk ik. En daarom moet je dat proberen te voorkomen.
Er hoeft niets aan je zelfbeeld te mankeren om met iemand het bed in te willen duiken die dan wel veel jonger, dan wel veel ouder is.

quote:
Iets wat niet normaal is hoeft idd niet altijd schadelijk te zijn, maar in dit geval geloof ik niet dat een 13 jarige iets met een oude vent zou beginnen zonder dat daar een negatieve oorzaak aan vast zit, zoals bijvoorbeeld slechte eigenwaarde of aandachtstekort.
Maar wat jij wel en niet wil geloven is niet zo relevant met alle respect. En nogmaals: dat houdt dus niet op als ze 16 is.

quote:
En een 13 jarige kan dus zulke keuzes nog niet maken, zoals al eerder is gezegd. Ze weten de gevolgen niet, hersens zijn nog niet genoeg ontwikkeld en etcetera....
De gevolgen van sex... Alsof het iets rampzaligs is. :N

quote:
Bij elke 13 jarige, of ze nou seks wil met een veel oudere vent of niet, vind ik het zelfbescherming omdat die abnormale interesse naar mijn idee altijd wel een symptoom is van iets wat dat meisje mankeert. En daar kan ze dan ook later problemen mee krijgen als ze dat patroon nu doorzet.
Dit is nu precies wat ik bedoel. Jij wenst te geloven dat het niet goed kan zijn en dus is het slecht en zou het verboden moeten zijn.

quote:
Dat kan het wel zijn. :s)
Dat is iets anders... ;)
pi_85776003
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef dalonia het volgende:

[..]

20
Toch anders...jij bent geen leraar, hebt geen gezin, geen BDSM fetisch, geen behoefte om opnames te maken en je hebt haar neem ik aan ook niet zwanger gemaakt. En met 20 jaar zit je geestelijk gezien toch wat dichterbij iemand van 13/14 dan iemand van 39. En dat zij op iemand van 20 valt is niet zo heel erg vreemd. Iemand van 39 wel en heeft denk ik dus altijd een bepaalde oorzaak.

Het had je dochter ook niet kunnen zijn, zegmaar. ;)
pi_85776271
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar dat verdwijnt niet plotsklaps als je 16 bent natuurlijk....
Nee, maar je moet de grens ergens stellen. En je bent dan al beter in staat om dergelijke keuzes te maken. Al denk ik dat als 16 jarige een voorkeur hebben voor iemand die meer dan het dubbele van jouw leeftijd is ook niet helemaal gezond is. Daddy issues en zo...en daarnaast maatschappelijke druk.

quote:
Dat vind ik kort door de bocht en als ik eerlijk ben: toen ik 16 was had ik ook niet altijd het beste voor met de meiden die ik in mijn bed aan trof.
Dat is waar. Maar als iemand die je vader had kunnen zijn (en misschien ook wel een vaderfiguur is) je heeft gebruikt, komt dat toch harder aan dan dat een puberend jochie je heeft gebruikt.

quote:
Er hoeft niets aan je zelfbeeld te mankeren om met iemand het bed in te willen duiken die dan wel veel jonger, dan wel veel ouder is.
Niet persé zelfbeeld, kan ook iets anders zijn.

quote:
Maar wat jij wel en niet wil geloven is niet zo relevant met alle respect. En nogmaals: dat houdt dus niet op als ze 16 is.
Voor mij is het wel relevant. Het is niet meer of minder relevant dan welk ander soort speculatie in dit topic. Het gaat niet bepaald objectief over feiten.

quote:
De gevolgen van sex... Alsof het iets rampzaligs is. :N
Niet de seks zelf (tenzij ze zwanger raakt), maar het geestelijke aspect.

quote:
Dit is nu precies wat ik bedoel. Jij wenst te geloven dat het niet goed kan zijn en dus is het slecht en zou het verboden moeten zijn.
Je kan al seks hebben met wie je wil vanaf 16 jaar, is dat niet jong zat?
Ik wens het niet te geloven, ik denk dat het niet goed kan zijn. En ook al is het in enkele gevallen niet schadelijk, dan nog zou het verboden moeten zijn om de meerderheid te beschermen. Anders maak je het bepaalde volwassenen te makkelijk om misbruik te maken natuurlijk.
pi_85776275
meisjes van 13 :~
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_85776306
Heb ook medelijden met de kinderen van die vent trouwens.
pi_85776580
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:

Nee, maar je moet de grens ergens stellen. En je bent dan al beter in staat om dergelijke keuzes te maken. Al denk ik dat als 16 jarige een voorkeur hebben voor iemand die meer dan het dubbele van jouw leeftijd is ook niet helemaal gezond is. Daddy issues en zo...en daarnaast maatschappelijke druk.
Volgens mij is meer dan de helft van de mensen min of meer fucked up. Ik zie het probleem niet zo hoor.

quote:
Dat is waar. Maar als iemand die je vader had kunnen zijn (en misschien ook wel een vaderfiguur is) je heeft gebruikt, komt dat toch harder aan dan dat een puberend jochie je heeft gebruikt.
Ik "hoor" het je zeggen. Overigens, het gaat niet altijd om "gebruiken".

quote:
Het is niet meer of minder relevant dan welk ander soort speculatie in dit topic. Het gaat niet bepaald objectief over feiten.
Dat laatste kun je mij niet voor de voeten werpen. Het eerste heb je gelijk in, in de zin dat iedere speculatie onzinnig is.

quote:
Niet de seks zelf (tenzij ze zwanger raakt), maar het geestelijke aspect.
Dat wordt zo overdreven... Het is sex, for crying out loud! Dat is gewoon een leuk tijdsverdrijf. Niets ernstigs aan, niet moeilijk, niet iets om moeilijk over te doen.

quote:
Je kan al seks hebben met wie je wil vanaf 16 jaar, is dat niet jong zat?
Nee, om de eenvoudige reden dat er zeer velen onder de 16 zijn die sexueel actief zijn. Idioot om dat dan te verbieden.

quote:
Ik wens het niet te geloven, ik denk dat het niet goed kan zijn. En ook al is het in enkele gevallen niet schadelijk, dan nog zou het verboden moeten zijn om de meerderheid te beschermen. Anders maak je het bepaalde volwassenen te makkelijk om misbruik te maken natuurlijk.
Een klachtdelict werkt op dat punt net zo goed.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:05:00 #299
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85777302
Ga met DS4 mee in zn mening, maar ik begrijp wel dat enige omzichtigheid geboden kan zijn.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:42:35 #300
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85778385
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef DS4 het volgende:

Dat wordt zo overdreven... Het is sex, for crying out loud! Dat is gewoon een leuk tijdsverdrijf. Niets ernstigs aan, niet moeilijk, niet iets om moeilijk over te doen.
[..]

Het is eerder zo dat kinderen van tegenwoordig een beeld krijgen uit de media (maar ook van ouders en vrienden) alsof sex net zo goedkoop en oppervlakkig is als naar de McDonalds gaan. Dat is een slechte ontwikkeling, maar goed... een andere discussie.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')