Die zal dan anderhalf uur zo hard uitgelachen wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:32 schreef Friesz het volgende:
Ze mogen die Maasbert Schouten wel eens uitnodigen (ex voorzitter Vitesse) lig echt in een deuk om zijn uitspraken.
Waneer het Derksen het zo had opgeschreven, hadden ze idd wel ruzie gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar Derksen heeft wel gezegd dat Korback een slecht leven lijdt
Korbach heeft ooit met zijn zotte harses beweerd dat Johan zijn vrouw van de trap had geduwd (Johan' vrouw is overleden na een val van de trap). Dus Korbach moet niet zielig gaan zitten doen, want hij lijdt ook een slecht leven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:20 schreef Hansieworst het volgende:
[..]
Waneer het Derksen het zo had opgeschreven, hadden ze idd wel ruzie gehad.
Die verhalen zijn allemaal wel bekend en daar zijn ook pas 122 columns aan gewijd de afgelopen jaren..quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Korbach heeft ooit met zijn zotte harses beweerd dat Johan zijn vrouw van de trap had geduwd (Johan' vrouw is overleden na een val van de trap). Dus Korbach moet niet zielig gaan zitten doen, want hij lijdt ook een slecht leven.
Want Korbach is een taalpurist? Anyway, ik zat te twijfelen tussen twee uitspraken. Dus het leiden van een slecht leven, en het lijdend door het leven gaan door een drankverslaving. Overigens weet ik niet of Derksen heb die uitspraak over het duwen van zijn vrouw nog nahoudt. Korbach riep het in een dronken bui, en Derksen heeft tijdens 'Beste Johan' het nog wel eens over Korbach gehad. Hij zei toen iets in de trant van dat het best eens zou kunnen dat we over een niet al te lange tijd niet al te leuke verhalen gaan horen over Korbach. De manier waarop hij dat zei, bleek eigenlijk geen haat uit of een ondertoon of anderszins een kat richting Korbach. Die columns van Derksen lees ik eigenlijk nooit. Die zijn iets te veel van het goede als het gaat om het subjectieve wereldbeeld van Derksen waarin hij verstand meent te hebben van zaken waar hij eigenlijk geen uitspraak over moet doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:20 schreef Hansieworst het volgende:
[..]
Waneer het Derksen het zo had opgeschreven, hadden ze idd wel ruzie gehad.
Frits zelf niet zo direct en ik denk eerlijk gezegd niet dat hij die column zelf heeft gelezen, maar zoals het een goed gebruik is in de voetballerij en van alle clowns eromheen, zal hij direct van alle kanten geinformeerd worden. Net zoals Derksen alle verhalen had uit de omgeving van Frits - dat het op dat moment erg slecht met hem ging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Want Korbach is een taalpurist?
Dat heeft niet alleen hij beweert maar dat waren nogal sterke, niet te bewijzen, geruchtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Korbach heeft ooit met zijn zotte harses beweerd dat Johan zijn vrouw van de trap had geduwd (Johan' vrouw is overleden na een val van de trap). Dus Korbach moet niet zielig gaan zitten doen, want hij lijdt ook een slecht leven.
Ik heb wel eens op een forum gelezen dat Derksen ook officieel verdacht werd, maar weet er verder niet veel meer van dan dat het een tragisch ongeluk was. (Hij kwam thuis, zijn vrouw onder aan de trap, hun kind in bed?)quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dat heeft niet alleen hij beweert maar dat waren nogal sterke, niet te bewijzen, geruchten
als het een beetje mee zit, maakt johan nog wel een paar lullige opmerkingen over hemquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:08 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Marc van Hintum. Die kan tenminste lekker meepraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |