Ik zet Pop Art Blue vaak op als ik niet kan slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fan vind ik altijd zo'n raar woordMaar ik ben wel dol op Zero 7 ja
![]()
Zooooooo mooi
Ik denk ikquote:
Ik vind je nu al super tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:04 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik zet Pop Art Blue vaak op als ik niet kan slapen.
Het houdt je van de straatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw weekend is echt heul druk
Ik ik ik ikquote:
slaap lekker trevquote:
Ik moet eerst nog mijn LangeJan opvretenquote:
Drum and Basequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind je nu al super tofVan wat voor muziek houd je nog meer als ik vragen mag?
Aye Enfermeraquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:05 schreef Enfermera het volgende:
Avond!
Het was fucking rustig op mn werkMocht alweer een uur eerder weg, vorige avonddienst ook al
Het schijnt uitzonderlijk te zijn, dus ik geniet er maar van
Nu heb ik zin in patatfrieten door al dat geklets over patatfrieten door jullie![]()
![]()
Ook trustequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk ikMoet morgen weer vroeg op
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Nou, Mart, Marijke en LL, gaan jullie mee dan?
Avondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:05 schreef Enfermera het volgende:
Avond!
Het was fucking rustig op mn werkMocht alweer een uur eerder weg, vorige avonddienst ook al
Het schijnt uitzonderlijk te zijn, dus ik geniet er maar van
Nu heb ik zin in patatfrieten door al dat geklets over patatfrieten door jullie![]()
![]()
Naar bed met 3 vrouwen... ik kom er meteen aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:06 schreef Ferb het volgende:
[..]
Drum and Base![]()
Maar eigenlijk alleen op de fiets of zo, en dan niet te ruig.
Maar thuis en in bed of auto enzo, lounge en soms Trance / lounge.
'lo!quote:
Iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond![]()
Dan moet je er inderdaad maar van genieten zolang het nog kanIs je nieuwe werk wel een beetje leuk?
Ik moet nog tandjes poetsen,mam!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar bed met 3 vrouwen... ik kom er meteen aan.
Jij mag ook wel mee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef Ferb het volgende:
[..]
![]()
Diegene die gaan slapen, geniet van je dromen![]()
Mijn variatie is groot.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd een beetje van drum & bass, pendulum enzo kan ik wel waarderen, vooral op de sportschool
ik heb wel zon gruwelijke grafhekel aan drum and bassquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik houd een beetje van drum & bass, pendulum enzo kan ik wel waarderen, vooral op de sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |