Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Nee joh, Patak's it isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi komt helemaal goedwe kunnen altijd nog naar een afhaal
Absoluut heerlijkZie msn voor verder commentaar

Ik bewaar die pot speciaal voor jou namelijk
 Ik bewaar die pot speciaal voor jou namelijk  

Dat heb ik al een jaar of tweequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik dacht dat ze altijd iets korter gingenmaar dan ben ik in de war
Ja, heb waarschijnlijk een week of 2 verminderd reactievermogen, dus niet handig

Helaas op dit moment nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt vast welHeb je nog andere vacatures op het oog?

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zoiets Dat klinkt goed, jaloers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt goed, jaloers isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Gezellig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef Ferb het volgende:
[..]
Helleuw,
Ik heb gister dit topic ontdekt en nu is het mijn startpagina
Noem me Sil.
 Hoi Sil
 Hoi Sil   

En hoe voelt dat nou?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Ferb het volgende:
En hier verder.
Wist ik veel dat ik een nieuwe topic moest maken
Zeg maar als er iets fout is

Ik heb alle Ed, Edd N Eddy op dvdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef Ferb het volgende:
Helleuw,
Ik heb gister dit topic ontdekt en nu is het mijn startpagina
Noem me Sil.

En hoi
  En hoi 

Graag gedaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb alle Ed, Edd N Eddy op dvd
En hoi
en ik ben nog niet gebeld dus ik ga er van uit dat ik vrij ben! * Fha ruilt kleren om voor pyjama, zet thee en pakt bak sjips
Dank voor het duimen allemaal!

Oh, en hoi Sil, ik ben Nienke.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hoi Marijke
Even wat drinken halen voor de komende 3 uur slowchat

Hey Sil, waarom denk je voor zoveel nodig te hebben?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hoi Marijke
Even wat drinken halen voor de komende 3 uur slowchat

Aangenaamquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, en hoi Sil, ik ben Nienke.

Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sil, waarom denk je voor zoveel nodig te hebben>

Nee maar waarom voor zo'n lange tijd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie
Dus vandaar
Heb trouwens een pak Ice tea

Ik vat em nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee maar waarom voor zo'n lange tijd?

Nee, TS is iemand die er kijk op heeft.quote:

Als hij blind is, wel jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, TS is iemand die er kijk op heeft.
 .
.

Fok op mobielquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is al bijna 11 uur en jij wil nog 3 uur door?

Aha zo, kan ik maar beter niet doen want anders gaat het op het werk een keer foutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef Ferb het volgende:
[..]
Fok op mobiel
Als ik in bed lig ga ik vaak lang door met het kijken van mijn abonnementen op Youtube. ( op iPod )
En tussendoor check ik fok

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P

Je loopt achter, ik ben al lang geleden gelegaliseerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, jij wordt ook gedoogd

Jouw weekend is echt heul drukquote:

Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw weekend is echt heul druk
 Maar wel veel leuke dingen volgens mij, of zie ik dat verkeerd?
 Maar wel veel leuke dingen volgens mij, of zie ik dat verkeerd?  

quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opMaar wel veel leuke dingen volgens mij, of zie ik dat verkeerd?

Dat LL veel leuke dingen gaat doen, zie het vorige topicquote:

Ook Zero 7 fan?quote:

Fan vind ik altijd zo'n raar woordquote:
 Maar ik ben wel dol op Zero 7 ja
 Maar ik ben wel dol op Zero 7 ja  
  Zooooooo mooi
 Zooooooo mooi 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |