quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dus?![]()
Jij hebt toch al een vent?
omg, daar kwamen ze mee aanzetten toen ik in de brugklas zat, das 2001 ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.lovecalculator.com/ Dat is de link dus.
Zijn er nog betere matches dan wij 2quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone, maar op pagina 1 van vorig topic staat de linkwel de namen van fok intikken
Wtf, ik dacht dat jij veel ouder was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omg, daar kwamen ze mee aanzetten toen ik in de brugklas zat, das 2001 ofzo
jaa, ach, het is maar 49% kansloze sitequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone, maar op pagina 1 van vorig topic staat de linkwel de namen van fok intikken
gomi loves charmed_angelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
charmed_angel -Vaduz- 69 %
charmed_angel Koen66 81 %
charmed_angel iBenny 49 %
charmed_angel Rauzer 49 %
charmed_angel Crazy-m 36 %
charmed_angel Loveless85 28 %
charmed_angel D. 36 %
ja, want ik gedraag me zooooo volwassenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wtf, ik dacht dat jij veel ouder was.
Nou nee dat niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, want ik gedraag me zooooo volwassen![]()
21
Is toch redelijk onverwachtquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa, ach, het is maar 49% kansloze site
quote:PatriQue89 De_Kardinaal
36 %
The chance of a relationship working out between PatriQue89 and De_Kardinaal is not very big, but a relationship is very well possible, if the two of you really want it to, and are prepared to make some sacrifices for it. You'll have to spend a lot of quality time together. You must be aware of the fact that this relationship might not work out at all, no matter how much time you invest in it.
Haiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou nee dat niet.Maar genoeg ouderen hier die dat ook niet doen.
En. Hai.
oh-oh ook gewoon proberen hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
DeZwabber charmed_angel 63%
DeZwabber Myraela 49%
DeZwabber oh-oh 88%
DeZwabber tombolafan 98%
tombo!
Het gaat heel goed met haarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heyyyy hoe gaat t met d'r
Groetjes terug![]()
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
DeZwabber charmed_angel 63%
DeZwabber Myraela 49%
DeZwabber oh-oh 88%
DeZwabber tombolafan 98%
tombo!
Koentjequote:
Wauw, da's wel heel verassend !!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het te druk! Ze gaat namelijk samenwonen
precies, vooraf gokte ik dat feyenoord wel door zou gaan en dat t voor utrecht moeilijk zou wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is toch redelijk onverwacht
Feyenoord als enige uitgeschakeld.........
ik kon het niet latenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh-oh ook gewoon proberen he![]()
Ja, en als dat nog niet alles is...ze wordt mamalalalaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wauw, da's wel heel verassend !!!!
Maar had wel een vermoeden dat het met iets dergelijks te maken had
Tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, en als dat nog niet alles is...ze wordt mamalalala
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
NEENquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
Yay, nou mogen we tombola eens koppelen.
wow das snelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dadelijk vertel je nog dat ze volgende week gaat trouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik zal je felicitaties doorgevenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Wanneer heeft ze hem leren kennen
Is ze al!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dadelijk vertel je nog dat ze volgende week gaat trouwen
Harstikke leuk voor d'rquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik zal je felicitaties doorgeven![]()
Ehm het is haar ex-vriend waar ze jarenlang mee ging en nu is de liefde weer opgebloeid.
Ik heb dat één keer gedaan, en dat vond je heul niet ergquote:
Vergeet mij nietquote:
Ja, het was niet gepland en even schrikken maar ze is er nu heel erg gelukkig meequote:
Oh.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gedaan, en dat vond je heul niet erg
Succes met zoekenquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En van Zeroku uiteraard, de allereerste felicitaties
klein beetje maar hahaquote:
Weet niet. Maar als ik haar zie of spreek zeg ik dat ze het even moet checkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Koen66 het volgende:
@Miauw: leest ze d'r PM nogKunnen we d''r persoonlijk feliciteren
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Onder het raam, links van je bureau en tegenover een kast. Nou, succes he.
Wat liefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
Ohhhh Mamalalala! Toupup krijgt een toupuppuppy!Feliciteer haar, ik mis haar.
* -Miauw-noteertquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Miauw, vraag er ook direct wanneer ik dr weer eens op msn spreek!
je krijgt een hele brief zoquote:
Hallon Patjen!quote:
waarom nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef -Miauw- het volgende:
Haha ja hèmaar vindt ze vast leuk om te horen. Ze durfde het eigenlijk niet zelf te vertellen hier.
Belt ze Marlalala, monoloog van een half uur, en dan vouwt ze de brief weer op en hangt ze weer op.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt een aardig vragenlijstje al
ja, tv staat uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
is RTL bij jullie ook op zwart op dit moment
Ja, ik zie een neger op het scherm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
is RTL bij jullie ook op zwart op dit moment
Ik weet alles.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]hoe weet jij waar zijn bed staat???
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik zie een neger op het scherm.
Nee dat niet maar ze is nog jong natuurlijk en heeft daar in haar omgeving veel commentaar opgekregen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom niet
Zo onaardig zijn we toch niet
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alles.Of ik lul maar wat. Dat zullen jullie nooit weten.
Hahaha zoiets jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Belt ze Marlalala, monoloog van een half uur, en dan vouwt ze de brief weer op en hangt ze weer op.
Kan me de angst voor vragen als ''was het gepland'' etc wel voorstellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ze is nog jong natuurlijk en heeft daar in haar omgeving veel commentaar opgekregen.
Maar ze doet het wel goed vind ik. Ze is bijna klaar met haar studie, eind september. En daarmee heeft ze mij dik ingehaald en ik krijg niet eens een baby
Ja, nou weet ik nog niet of je echt weet waar Ll zn bed staat, of dat je lultquote:
Jij bent echt nieuwsgierig he?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou weet ik nog niet of je echt weet waar Ll zn bed staat, of dat je lult
Fantasiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen plattegrondjes in mijn hoofd van iedereens huis.
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent echt nieuwsgierig he?![]()
stiekem wel, maar dat gaan we jouw niet vertellen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik geef het toe
Ik wil gewoon weten of er niet stiekem al een TAL-koppel was
Alleen van die van Ll?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen plattegrondjes in mijn hoofd van iedereens huis.
Okay, een grote zolderkamer. Met een groot raam met luikjes ervoor en ivoorwitte gordijnen. Onder dat raam een groot bed, met 3 lagen dekens voor de sier en een stuk of 6 kussens. Dan een grote inbouwkast.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stiekem wel, maar dat gaan we jouw niet vertellen!
Wat moet ik gaan doen op die kamer? Das nogal belangrijk voor de keuzequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, een grote zolderkamer. Met een groot raam met luikjes ervoor en ivoorwitte gordijnen. Onder dat raam een groot bed, met 3 lagen dekens voor de sier en een stuk of 6 kussens. Dan een grote inbouwkast.
Offff. Een kelderkamertje, met haken aan de muur een grote spiegel aan het plafond en een metalen bed.
Jij mag kiezen.
Vertel! Roddels? Ik zit nog dichter op je schoot dan Albert Verlinde!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stiekem wel, maar dat gaan we jouw niet vertellen!
Oh, dat waren miauw der keuzes. Jij hoeft geen kamer, jij mag elke nacht bij een lekkere man slapen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat moet ik gaan doen op die kamer? Das nogal belangrijk voor de keuze
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vertel! Roddels? Ik zit nog dichter op je schoot dan Albert Verlinde!
Als geestelijke heb ik die ook! Net als de plicht om van de vrouwkes te blijven! Regels zijn er om overtreden te worden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb een geheimhoudingsplicht getekend
Doe ik nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als geestelijke heb ik die ook! Net als de plicht om van de vrouwkes te blijven! Regels zijn er om overtreden te worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef geen kamer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat waren miauw der keuzes. Jij hoeft geen kamer, jij mag elke nacht bij een lekkere man slapen.
Jij bent hier geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, een grote zolderkamer. Met een groot raam met luikjes ervoor en ivoorwitte gordijnen. Onder dat raam een groot bed, met 3 lagen dekens voor de sier en een stuk of 6 kussens. Dan een grote inbouwkast.
Offff. Een kelderkamertje, met haken aan de muur een grote spiegel aan het plafond en een metalen bed.
Jij mag kiezen.
2 woorden: de zwabberquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kamer?
Maar maar maar... Welke man dan? Ik heb heul geen lekkere man om bij te slapen
Daar slaap ik nooit bij hoorquote:
ah t is dus de kamer, en ik dacht dat die kelder dichter bij de waarheid zou zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jij bent hier geweest![]()
Dat met die dekens en kussens klopt welsprei (die ik er vergeet op te doen) en kussens (die meestal onder en naast het bed liggen) en veel wit. Maar was mijn slaapkamer maar groot! Mijn slaapkamer is echt nbet groot genoeg voor een bed
als ik uit bed val lig ik in de gang. Best handig met opstaan, ik rol meteen door naar de douche
Loveless.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kamer?
tijd om te beginnen dan he met jullie 98%quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar slaap ik nooit bij hoor
Noem je je man nu een lelijkaard?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kamer?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doe ik nietBen je ook verliefd op mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie fobo! De vrouwtjes smelten ervan als een gletsjer tijdens een hittegolf!
We zijn al een tijdje gescheiden hoor...quote:
Die kelder leeft in mijn hoofdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ah t is dus de kamer, en ik dacht dat die kelder dichter bij de waarheid zou zitten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noem je je man nu een lelijkaard?
[..]
Ben je ook verliefd op mij?![]()
Zie fobo! De vrouwtjes smelten ervan als een gletsjer tijdens een hittegolf!
De hufter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We zijn al een tijdje gescheiden hoor...Nadat Kally en Huppel hem gedumpt hadden heeft hij mij gedumpt
Nee, ik heb gewoon geen manquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Noem je je man nu een lelijkaard?
Ja, en jij wrijft het er nog even inquote:
Sorry moppie. Leen Socios maar een nachtje dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en jij wrijft het er nog even in
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry moppie. Leen Socios maar een nachtje dan.
jij wist dat ze ermee bezig wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Marlalala zwanger?
Wanneer is ze dan uitgerekend enzo? en ze zou wachten tot idols 5
Míjn kelderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:48 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
dus mijn kelder bevindt zich in jouw hoofd?
en laat t geld maar achter op t nachtkastje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha wat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
Marlalala zwanger?
Wanneer is ze dan uitgerekend enzo? en ze zou wachten tot idols 5
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
en laat t geld maar achter op t nachtkastje?
daten in t donker op tv?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ik zoveel moeite gedaan om jullie te koppelen doe je m in de uitverkoop?![]()
Ik ga misschien meedoen aan die daten in het donker actie
Dat lijkt me ook wel grappig om aan mee te doen. Maar gezien wat hier tussenzit op FOK!, lijkt het me niets meer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb ik zoveel moeite gedaan om jullie te koppelen doe je m in de uitverkoop?![]()
'Nadat ik mezelf aanmelde op lexa.nl kreeg ik meteen 4 verzoeken voor een date. Inmiddels heb ik al 5 maanden een relatie.'quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.(...)oekt-vrouw/c386.html
quote:Agrarier 48 jaar zoekt serieuse vrouw , [ geen knecht ] .
Ik doe het gewoon via FOK!.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Nadat ik mezelf aanmelde op lexa.nl kreeg ik meteen 4 verzoeken voor een date. Inmiddels heb ik al 5 maanden een relatie.'
Nee, dat uit eten via FOK!quote:
Zegt het meisje dat een date heeft gehad met een FOK!kerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel grappig om aan mee te doen. Maar gezien wat hier tussenzit op FOK!, lijkt het me niets meer.
Ik ken singles die wil je met het licht aan inderdaad niet daten! Ik ken ook singles die je niet moet tegen komen in het donker!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is dat als je er op zit, of als je er naast staat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn pony komt tot mijn lippen. Zou je denken dat die te lang is?
Ik heb wel vaker FOK!kers ge"date" en die waren allemaal wel okay. Maar als FOK!kers mogen uitkiezen wie er gaan, dan zullen ze niet de beste kiezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat uit eten via FOK!
[..]
Zegt het meisje dat een date heeft gehad met een FOK!ker![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah k. kende t niet, maar ga je echt meedoen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat uit eten via FOK!
[..]
Zegt het meisje dat een date heeft gehad met een FOK!ker![]()
![]()
![]()
![]()
ligt er aan, voor een shetlander is hij vrij groot danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn pony komt tot mijn lippen. Zou je denken dat die te lang is?
Het is een restaurant he, het is niet zo dat je met zijn 2en ergens in het donker gedropt wordtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken singles die wil je met het licht aan inderdaad niet daten! Ik ken ook singles die je niet moet tegen komen in het donker!![]()
Ik voorspel 2% kans op een leuke date, 49% kans op een mislukte date met een lelijkaard, 49% kans op onvrijwillige seks.
2% kans op een leuke date, 98% kans op een lelijkaard!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een restaurant he, het is niet zo dat je met zijn 2en ergens in het donker gedropt wordt
Dat is waar iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker FOK!kers ge"date" en die waren allemaal wel okay. Maar als FOK!kers mogen uitkiezen wie er gaan, dan zullen ze niet de beste kiezen.
'Nadat ik mezelf melde in het treinentopic op FOK! kreeg ik meteen een verzoek voor een date. Inmiddels heb ik al 5 maanden een relatie.'quote:
voor welke partij is de seks dan onvrijwillig?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
2% kans op een leuke date, 98% kans op een lelijkaard!
Misschienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. kende t niet, maar ga je echt meedoen?
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
leuk...
Take me out misschien ook iets voor jou?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt er aan, voor een shetlander is hij vrij groot dan
he, editten terwijl ik quote is nie tofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor welke partij is de seks dan onvrijwillig?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-noteert kusjekroel van Laysa
Dat heb ik bewust er niet bij gezet! Wie weet is tomtomfan wel een geëmancipeerde handtastelijke dame!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
voor welke partij is de seks dan onvrijwillig?
Daten in het donker... gewoon zoals de naam zegt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zoek me suf, maar kan nergens iets vinden wat t precies is
Nee, dat niet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daten in het donker... gewoon zoals de naam zegt.
En het is dus een tv programma
Mwa. daten.. Daten klinkt zo als uiteten ofzo, oh wacht, dat heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar idd
Heb jij vaker FOK!kers gedate?Ik heb alleen gemeet, en 1x een filmavond met een FOK!ker gehad
nee dat vroeg ik al, maar is dus iets via fok en niet dat tv programmaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ooit eerder opgenomen In DGKquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
ah gelezenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Dit:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
Ooooohw die...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat niet!
Dit:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa. daten.. Daten klinkt zo als uiteten ofzo, oh wacht, dat heb ik ook gedaan.Maar bij de meeste was het gewoon de stad in of daar een filmpje kijken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En met hoeveel FOK!kers heb je een date met romantische insteek gehad dan?
Preciesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar? Wat leuk!!!! Maar sinds wanneer heeft ze een vriend dan? Want met xfa hoorden we haar er niet over
Of het was toen alleen maar haar ex-vriend, of al d'r secret loverquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt waar? Wat leuk!!!! Maar sinds wanneer heeft ze een vriend dan? Want met xfa hoorden we haar er niet over
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik me opgeven voor het date gedoetje?
Wanneer is het romantisch? Ik heb met geen van alle een strandwandeling gemaakt terwijl de zon onderging. Of een diner bij kaarslicht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En met hoeveel FOK!kers heb je een date met romantische insteek gehad dan?
Ik dacht ook aan een vakantievriendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of het was toen alleen maar haar ex-vriend, of al d'r secret lover
Dacht eerst ff dat ze iets in Spanje gevonden had, na d'r vakantie kwam ze immers niet meer terug..
Ja ik ben nog onder de indrukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht ff dat je nog bezig was met die match site
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer is het romantisch? Ik heb met geen van alle een strandwandeling gemaakt terwijl de zon onderging. Of een diner bij kaarslicht.
Lekker weekend wegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff wat spullen bij elkaar scharrelen (ga morgenmiddag weekendje weg naar Belgie)
Kom later nog wel ff terug.
Voor de slapers komend half uur![]()
(Dames)
Hmmm haar ex-vriend/grote liefde was weer terug in Nederland en het ging meteen weer goed. Volgens mij pas in mei dat het weer iets is tussen die twee. Dat weet ik niet preciesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe maar kusjes van mij, zeg maar dat ik het heel leuk vindquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm haar ex-vriend/grote liefde was weer terug in Nederland en het ging meteen weer goed. Volgens mij pas in mei dat het weer iets is tussen die twee. Dat weet ik niet precies
Ex-vriend/eeuwige liefde...je weet hoe dat soms kan gaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of het was toen alleen maar haar ex-vriend, of al d'r secret lover
Dacht eerst ff dat ze iets in Spanje gevonden had, na d'r vakantie kwam ze immers niet meer terug..
Ging het dan meteen goed of meteen fout? Ik ben altijd twijfelachtig als ik een dergelijk verhaal hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm haar ex-vriend/grote liefde was weer terug in Nederland en het ging meteen weer goed. Volgens mij pas in mei dat het weer iets is tussen die twee. Dat weet ik niet precies
Haha en ik denk dat ze hierom dus niet meer post hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ging het dan meteen goed of meteen fout? Ik ben altijd twijfelachtig als ik een dergelijk verhaal hoor.
ah ik heb zelf ook een hele tijd weer iets met een ex van me gehad. een jaar nadat we uitelkaar gingen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ging het dan meteen goed of meteen fout? Ik ben altijd twijfelachtig als ik een dergelijk verhaal hoor.
Misschien is er mee te halen in het [HOMO] draadje?quote:
Oh. Ik heb met 4 gezoend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]romantische insteek
dus intentie tot zoenen. Enzo
Nee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef Myraela het volgende:
Wacht even. Ik ben weer te open he?
en daar gaat t toch alleen omquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha en ik denk dat ze hierom dus niet meer post hier![]()
Ik heb geen idee, het gaat goed tussen die twee. Ze had het er even moeilijk mee omdat het toch vreemd is gelopen en iedereen er wel iets over te zeggen heeft/had. Maar ze staat achter haar keuze en is er erg gelukkig mee
Das wat telt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het gaat goed tussen die twee. Ze had het er even moeilijk mee omdat het toch vreemd is gelopen en iedereen er wel iets over te zeggen heeft/had. Maar ze staat achter haar keuze en is er erg gelukkig mee
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat is het allerbelangrijkstequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je wel eens post verstuurd naar Duitsland?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
c_a, wat wilde je nou gister vragen?
How should I knowquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Tijdschrift komt goed, ik zit vol met inspiratie. Ik ben nou eenmaal een nachtwerker.
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je wel eens post verstuurd naar Duitsland?
had je mijn topic nog gezien, het wordt een andere hond...quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Tijdschrift komt goed, ik zit vol met inspiratie. Ik ben nou eenmaal een nachtwerker.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
How should I knowik vind dat echt 'oudertaal' Pietje is 36 weken..dan moet ik al een gek gaan omrekenen.
Geen idee maar je ziet het al wel een beetje
* -Miauw-opnoteert de regards en big hug van Symphquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het allerbelangrijkste
Give her my regards and a big hug
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-opnoteert de regards en big hug van Symph
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
had je mijn topic nog gezien, het wordt een andere hond...
Die we in eerste instantie wilden is net eergisteren geadopteerd.
We hadden er nog een paar op een lijstje staan, en na veel wikken en wegen hebben we gekozen, en dat gaat door
Ja, I know en ik wist het al een tijdje dus ze zal wel rond die tijd zitten ja. Maar PM haar vooral met vragen over weken en zwangerschapsmaskersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeft ze het net verteld???
De meeste doen dat rond de 10-12 weken
Alle liefde & hoop voor allenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-opnoteert de regards en big hug van Symph
Benny, wat wilde je nou voor je vakantie vragen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
c_a, wat wilde je nou gister vragen?
En met hoeveel "enzo"?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap dat weken gedoe nooit!
Ik denk als een man: zwanger aan/uit.
Sjeuzesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny, wat wilde je nou voor je vakantie vragen?![]()
Lief! Doe ik!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alle liefde & hoop voor allen![]()
Doe die maar namens mij erbij!
Als dat als een man denken is, dan denk ik als een vrouw.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap dat weken gedoe nooit!
Ik denk als een man: zwanger aan/uit.
Welke fokkers heb je gerimd?quote:
Dat verbaast mij niets!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als dat als een man denken is, dan denk ik als een vrouw.
Waren dat alletwee mannen?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lief! Doe ik!![]()
En nu echt slapen
Vosssquote:
Kan toch een vrouw geweest zijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, eentje was een paard. Ja het waren allebei mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan toch een vrouw geweest zijn!
Voor jou en Chowi maak ik een uitzondering hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik heb gepost in het dating dinkie!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor jou en Chowi maak ik een uitzondering hoor.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik heb gepost in het dating dinkie!
Als je er een geweldige vent mee aan de haak wil slaan moet je wel vissen! Succes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het sneu van mezelf, denk ik
Ik vind het wel tof van jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, liefde moet je toch overkomen enzoo... niet op zoek gaan![]()
Zal siewosie een leuke ervaring zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou, liefde moet je toch overkomen enzoo... niet op zoek gaan![]()
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Bijna vrijdag
c_a, ga je ook HGT kijken?
Is er nog wat talent overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Bijna vrijdag
c_a, ga je ook HGT kijken?
De liveshows van HGT zijn bezig. En morgen komen er toch wel aardig wat favorieten langs, ben benieuwd wat het wordt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er nog wat talent over
heb er geen seconde van gezien
op fok is een dating actiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Volgens mij is ik iets
Wat gaat dat programma trouwens ontzettend snel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
De liveshows van HGT zijn bezig. En morgen komen er toch wel aardig wat favorieten langs, ben benieuwd wat het wordt.
Ohwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neeme ma belt als ze komen
Ik ben hun topic kwijtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
De liveshows van HGT zijn bezig. En morgen komen er toch wel aardig wat favorieten langs, ben benieuwd wat het wordt.
geen tijd meer voor gehad door de verbouwing. Dus ik volg alleen popquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ik wil ook wel een gil geven in het POP topic hoor, want ik neem aan dat je dat dan gaat kijken? Heb je uitzending van vorige week wel gezien?
audities wel aardig wat afleveringen, 1 trechter-aflevering en de rest liveshows... we zijn nu bezig met halve finalesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat gaat dat programma trouwens ontzettend snel.
Alleen maar audities en liveshows
Wat voor acts zijn er overquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
audities wel aardig wat afleveringen, 1 trechter-aflevering en de rest liveshows... we zijn nu bezig met halve finales
[HGT] Bas en Haraldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben hun topic kwijtstaat ook niet onder HGT
* Koen66 eet een klein zakje Buglesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
Cheese onion chips is lekker, maar na het poetsen proef ik het nog
Ik lus ook best veel chips, alleen hamkaas nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 eet een klein zakje Bugles
* Koen66 vindt zo ongeveer alle soorten chips en hartigheden lekker
Spaans zingenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat doen ze? lama ik klik wel ff op topic
Mjah!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha! En daar doe jij aan mee?
Weltrusten en tot morgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen half 9 bij de kapper zijn
Weltrusten
Truste droommatchquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
ahahaha, jjaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat gedoe in het donker toch?
met ups en downs, maar mijn ogen zijn zo moe dat ik het niet meer op kan brengen om al die topics door te spitten, dus morgen maar weer. Maar het gaat wel de goede kant opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
symph, is het al weer wat rustiger in KLB?
of hoor ik dit eigenlijk niet hier te vragen?
wel terustenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |