en die staat áltijd aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
jullie zijn gewoon altijd bij mij over de vloer als m'n laptop aanstaat![]()
!
hulde!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik ben vanaaf ook nog naar de sportschool geweest
Gaat eigenlijk best prima, ondanks druk gehad en veel aan m'n hoofd. Gevalletje gezonde geest in gezond lichaam hoop ik.quote:
ik ook niet hoor. En anders is er nog de kroeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik iedere dag mensen over de vloer heb
Mehe ik las:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
jullie zijn gewoon altijd bij mij over de vloer als m'n laptop aanstaat![]()
!
ik ben vandaag over een week weer in Zweden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met loveli!![]()
En PFert, binnenkort mag ik vriendje ook voor 2,5 maand missen, kunnen we samen klagen![]()
Tevens woord, slankies ftw
Oei. De goeie vriend die uit was op promotie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best prima, ondanks druk gehad en veel aan m'n hoofd. Gevalletje gezonde geest in gezond lichaam hoop ik.
Moet alleen binnenkort een confrontatie aangaan met een goede vriend en daar zie ik een beetje tegenop.
Aw ook gij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben vandaag over een week weer in Zweden...
Hmz. Dat zijn de mindere gesprekken lijkt me... Sterktequote:
Meh. Lastigquote:
Moet ik boos op je worden Mo!? Hè!? HÈ!?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
hè bah, wat klef...
en we waren zo goed op weg naar een rel
dattumquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh. LastigIk heb hier ook geen mooie woorden / advies / opbeurende woorden voor, tis gewoon naar want hij kan zijn gevoelsdinges ook niet uitzetten
Yo momma's só fat, she has her own moon!!!!!!!!!!!1!111EINZ!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet ik boos op je worden Mo!? Hè!? HÈ!?Had je wat, had je wat, zei je iets over mn moederrrr?
![]()
IK WEET WAAR JE HUIS WOONT!!!![]()
![]()
Oi. Elaborate? Hij kon er niet mee omgaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
En stomme gesprekken zijn kut. Ik ben zo eens mijn beste vriend kwijtgeraakt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yo momma's só fat, she has her own moon!!!!!!!!!!!1!111EINZ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pleister pakt*
Jij jij jij...! Motormiepie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
Ach kom nou, je bent bereleuk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooowww herkenbasr Tink!Was gezellig he!
![]()
'Ja......'![]()
![]()
Jep.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Elaborate? Hij kon er niet mee omgaan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach kom nou, je bent bereleuk!
Ik kan het weten![]()
En als ze stom doen kom ik ze opzoeken.Met mn homies. Jeweets. Zij kunnen namelijk wel schelden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach kom nou, je bent bereleuk!
Ik kan het weten![]()
En als ze stom doen kom ik ze opzoeken.Met mn homies. Jeweets. Zij kunnen namelijk wel schelden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef _aurum_ het volgende:
En ik vraag me dus nooit af of iemand 't leuk heeft gehad. Geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar
Vervelend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een beste vriendin, van groep 6 tot groep 7. Onafscheidelijk waren we, tot er ineens iemand tussen kwam. Leonie. Ik vind mensen die Leonie heten dan ook nog steeds niet tof, per definitie.. Avonden, weken lang gehuild, omdat ze me ineens stom vond en ik geen vriendinnetje meer had. Ze was ook echt de enige die ik had...
Daarna nooit meer een échte vriendin gehad, zo'n echte zeg maar.. wel wat losse flodders, maargoed, daar hoor je nu ook niets meer van.. ben nog steeds rouwig om mijn enige en eerste vriendinnetje...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb 1 beste vriendin en die zie ik wekelijks en we mailen nog weleens wat. Niet dat kleffe vrouwengebeuren, want dat trek ik niet. Maar gewoon bakkie doen, bijkletsen etc
En ik vraag me dus nooit af of iemand 't leuk heeft gehad. Geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar
*boksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook..
en als iemand aan mij vraagt hoe het is, hoe het was, bla, bla blaaaat, dan antwoord ik braaf, volgt er een stilte en doe ik zo'n geforceerde 'en jij? hoe is/was/bla' die eigenlijk al te laat is en laat zien hoe onattent ik ben
Dat was een tvp terwijl ik in bed lig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn wel zo slaapverwekkend merel?
Er gaan hier echt weken voorbij zonder dat soort contacten...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat best klef en vrouwengedoe.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat best klef en vrouwengedoe.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef ihatefastcars het volgende:
Bijgelezen na day from hell. First of all: gefeliciteerd Vik, wat gaaf! En ik verhuis net naar omgeving Zwolle vanuit westen, en ga me na het lezen van de topics wat zorgen maken: het is hier toch ook wel leuk? ;-)
Verder vandaag teveel emotie, teveel kilometers en teveel regen en kom ik moederziel alleen aan in nieuwe appartement is 't eerste wat ik zie de retriever van de buurman die me met zo'n typische trieste blik staat aan te kijken: kortom, dit gaat 'm niet meer worden vanavond...
Maandenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er gaan hier echt weken voorbij zonder dat soort contacten...
Ik lig in bedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik had je gemsn-ed, maar je was weer offline
* jeetje, opeens 6 pagina's erbij, ga zo bijlezen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. hoe was de pizza, welke had je?
Wel van genoten hopelijk? Het mag natuurlijk heus wel en je hebt al een reuzesprong gemaakt. Nu nog een standaard vinden in je normale eetgedrag
Maar dat kunnen weinigen hier van ons hoor!
Tink, Sigme, Mini_rulez, Mo, Merel soms en nog veel meer!.... dat zijn mooie lijstjes over het algemeen
kunnen jullie niet skypen? Dat werkt echt zo veel fijner dan je zorgen moeten maken over belkosten. Even een smsje: kom je skypen, en je kunt er tegenaan. Zelfs met webcam..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vriendje belde want ik had gebeld. Dit keer 18 minuten
Maar ja het is zo moeilijk om uit te leggen wat ik hier nu voor andere dingen doe (want langdradig en niet heel leuk) en ja het is voor hem ook raar om te vertellen wat hij allemaal doet want ja als hij naar een feestje gaat of zo of ergens kijkt ik ben er nooit geweest en het heeft geen meerwaarde of zo.
En dan denk ik omg omg omg to the point want hij belt vanuit Amerika geen tijd verspillen met geblaatMaar ik blaat nu eenmaal veel en daar zat hij nooit echt op te wachten en dan denk ik shit.
En ik probeerde te vertellen hoe leuk zijn nieuwe huisgenoot was maar ja halverwege het gesprek dacht ik omg boring!
We zijn beter live met elkaar dan over de e-mail/telefoon/sms.
Ja, maar hij heeft nog geen huis/laptop. Komt later wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef loveli het volgende:
PF, iets met beeld erbij? Webcam ofzo? Skype, weet ik het.. Kost ook minder.
Dat is nog fijner als hij een laptop kan gebruiken, internet heeft en niet meer op de bank slaapt. Denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kunnen jullie niet skypen? Dat werkt echt zo veel fijner dan je zorgen moeten maken over belkosten. Even een smsje: kom je skypen, en je kunt er tegenaan. Zelfs met webcam..
Wat ook fijn is is beiden je eigen ding doen, maar skype en webcam aan, zodat je zo nu en dan eens wat gedachten kunt wisselen. Zoals je normaal ook doet, je praat normaal ook niet de hele tijd..
Heb je helemaal gelijk in, en ergens is het sowieso leuk om opnieuw te beginnen ergens, met een schone lei enzo!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vond Zwolle heel leuk om te wonen. 't Is natuurlijk ook maar net wat je er zelf van maakt he.
Bij welke vereniging zit jij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Ewelina het volgende:
Mijn hele vriendengroep heb ik leren kennen toen ik in Amsterdam woonde, veel via de studentenvereniging. En een paar via de studie. Met de één doe ik vrouwendingen, met de ander shop ik, en met de anderen ga ik alleen maar drinken. En bij een aantal kan ik mijn hart uitstorten mocht ik er behoefte aan hebben,
Goede combi.
Fijn om te horen, al wist ik dat stiekem wel, maar zelfs met die wetenschap blijft het alsnog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
He PF, wist je dat bijna iedereen van die rare onzekere gedachten heeft? Ik maak me ook altijd druk over de rare dingen die ik uitkraam, of dat ik niets weet te zeggen, of dat ze met stom vindenEn soms vinden ze me ook stom, maar ja, niets aan te doen.
Gisteren was ik bij iemand op bezoek die gewoon niets vertelde. Hij praatte wel terug als ik wat vertelde, maar zei gewoon niets uitzichzelf. En daar word ik dan zo ongelooflijk onzeker van![]()
Of dat je bij iemand langs bent geweest en het was heel leuk en dat zeg je dan de volgende dag en de ander zegt niet ook dat het gezellig was ofzo. Oh, denk ik dan. Zij vonden het dus niet leukeDus.
En daarom ga ik mensen liever uit de wegIs veel makkelijker.
Bij hun niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Fijn om te horen, al wist ik dat stiekem wel, maar zelfs met die wetenschap blijft het alsnog.
Als ik ergens heen ga doe ik dat omdat ik dat leuk vind, als ik geen zin heb ga ik niet. Er zijn ook mensen die op alle events en dingen aanwezig zijn, heel prominent en gezellig met iedereen. En dan denk ik, o das ook best tof, maar dan zou het bij mij een act zijn.
Authentiek zijn, jezelf kunnen laten zien en gewoon oprecht zijn is véél bewonderenswaardiger en mooier dan mysterieus en interessant. vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh over dat laatste, ik probeer als ik niets weet te zeggen heel erg interessant te kijken, alsof ik mij met belangrijke zaken bezig hou. Bij sommige mensen werkt het.
Maar ik ben helemaal niet zo, dan neem ik mij voor niet te veel persoonlijke dingen te vertellen en voor ik het weet gooi ik al mijn 'geheimen' er uit.
Zuuuuhuuuucht. Interessant en mysterieus zijn is hartstikke moeilijk.
PM!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij welke vereniging zit jij?
en het is een stuk makkelijker vol te houdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Authentiek zijn, jezelf kunnen laten zien en gewoon oprecht zijn is véél bewonderenswaardiger en mooier dan mysterieus en interessant. vind ik.
So true.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en het is een stuk makkelijker vol te houden
En waarom zou je zogenaamd mysterieus en interessant willen zijn? Mensen moeten je maar nemen zoals je bent
Wat lief!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar nu heb ik wel een mooi vloertje voor de keuken en slaapkamer. Laatstgenoemde wilden we direcy meenemen, maar dat paste dus niet in de auto![]()
Stond er een gigantische vrachtwagen achter ons (we blokkeerden de weg nogal)
stapt die jongen uit, dus ik dacht 'die gaat zeiken dat we aan de kant moeten"
zegt ie "waar moet je heen? dan breng ik de vloer wel even, gooi maar achterin![]()
O, dat is zo fijn! Dat heb ik gehad toen ik mijn bank naar mijn huis wilde versjouwen, de meneer van NUON wilde wel even rijden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar nu heb ik wel een mooi vloertje voor de keuken en slaapkamer. Laatstgenoemde wilden we direcy meenemen, maar dat paste dus niet in de auto![]()
Stond er een gigantische vrachtwagen achter ons (we blokkeerden de weg nogal)
stapt die jongen uit, dus ik dacht 'die gaat zeiken dat we aan de kant moeten"
zegt ie "waar moet je heen? dan breng ik de vloer wel even, gooi maar achterin![]()
Hij weet het ALTIJD beter. Zelfs in films. Of nee, net nog, Marc Marie in het wild, Nederland 3.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef _Calimero_ het volgende:
ik belde vanmiddag mijn vader, om te vertellen dat ik bij mijn ouders thuis was ipv mijn eigen huis (we zouden samen vloeren gaan shoppen)
Dus ik" ja ik ben dus bij jullie thuis"
Hij: Nee, ik ben nog niet thuis, ik ben nog onderweg in de file
Ik; Ja, weet ik pap, maar ik ben dus wél bij jullie en niet.....
Hij: Jaahaa, ik sta in de file, als ik thuis ben bel ik wel
Ik: PAPA!! HET GAAT NIET OVER JOU, IK WIL ZEGGEN DAT JE NIET NAAR MIJN HUIS HOEFT TE RIJDEN OMDAT IK BIJ JULLIE BEN
hij: oh![]()
Ik:
Edit: om maar even aan te geven dat ik je frustraties mbt niet luisteren begrijp Pief![]()
Eensch!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef Ewelina het volgende:
PF: herkenbaar. Volgens mij is het inherent aan het begrip 'vader'.
Ik roep altijd "Doe de deur dicht!" als ze 'em weer eens open laten staan zodat de bad guy binnen kan lopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zelfs een vriend van me doet dat wel, dan zitten we een film te kijken (meestal actiefilm oids) en dan doet de hoofdpersoon iets. Hij: "Baha! Neeee dat zou ik ECHT niet doen, ik zou *bla bla* doen, da's veeel slimmer, dan kun je daarna, *bla bla* en dan *bla*, en heb je geen last van *bladiebla*!"
Da's anders, da's pure logica, want heul niet al die filmpersonages zijn in de kerrek geborehquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik roep altijd "Doe de deur dicht!" als ze 'em weer eens open laten staan zodat de bad guy binnen kan lopen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
3, Ooh we hadden de invalidenkaart van de buren mee moeten nemen!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder vertelt vaak 3x hetzelfde (want 3 kinderen en je vergeet natuurlijk aan wie nou wat is verteld) en zelfs als ik zeg dat ze dat al heeft gezegd ( soms incl afloop) gaat ze haar verhaal toch AFMAKEN. Want misschien was ik wel een minuscuul detail vergeten ofzo.
Dat doet mijn moeder ook ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:14 schreef Phaidra het volgende:
Mijn moeder vertelt vaak 3x hetzelfde (want 3 kinderen en je vergeet natuurlijk aan wie nou wat is verteld) en zelfs als ik zeg dat ze dat al heeft gezegd ( soms incl afloop) gaat ze haar verhaal toch AFMAKEN. Want misschien was ik wel een minuscuul detail vergeten ofzo.
Mooi cijfer, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Ewelina het volgende:
Hoera. Mijn laatste cijfer voor dit jaar is een 8. En mijn docent verplicht me om het te komen vieren morgen.
Dank je. En ja, hij is tofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mooi cijfer, gefeliciteerd!Leuke docenten heb jij...
Dan wordt het misschien toch nog een negen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe tof? Ga je het met hem alleen vieren?
Haha, nee, er is een congres met een feest achteraf.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe tof? Ga je het met hem alleen vieren?
Viespeukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien toch nog een negen.
Nou nee, geen oneerbare voorstellenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:09 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dan wordt het misschien toch nog een negen.
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 05:03 schreef sigme het volgende:
Mogge.
XM, slapen jij. En niet malen!
Jullie zijn schattig trouwens, met z'n allen. Ik ben ook geen vriendenmens -laat staan vriendinnen. Wat ik ooit aan goedekennissenclub had waren mensen waar ik dagelijks mee optrok, niet speciaal diepe gesprekken mee voerde maar door bijna dagelijks te zien toch heel veel over wist. Een soort slowchat in echtleven. Ik vind internet een werelduitvinding, daarzonder zou ik hier gewoon alleen zijn, afgezien van liefste, beesten en af en toe wat familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Nou, geluk! Dan toch wel zelf afgedwongen! Je hebt er hard voor gewerkt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja! Ik heb nu eindelijk een keer geluk, na al dat gezeik met uitkeringen, vrijwilligerswerk etc. Mijn eerste échte baan! Ik denk dat ik flauwval als voor de eerste keer m'n salaris gestort wordt, want zoveel geld ben ik niet gewend.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:03 schreef _Calimero_ het volgende:
morning!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Je verdient het, mop. en je hebt er hard voor gewerktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ja! Ik heb nu eindelijk een keer geluk, na al dat gezeik met uitkeringen, vrijwilligerswerk etc. Mijn eerste échte baan! Ik denk dat ik flauwval als voor de eerste keer m'n salaris gestort wordt, want zoveel geld ben ik niet gewend.
De markt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar ik (liefst gratis, blijf toch een Nederlander) dozen van fatsoenlijk formaat kan vinden (bij voorkeur dozen die ik dicht kan doen), behalve bij de supermarkt?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Nee, dat gaat per mail. Ik moet vandaag even in de buurt van de computer blijven en ik zal idd eens vragen of ze kunnen bijdragen aan verhuiskosten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:12 schreef sigme het volgende:
Vik, heb je al een arbeidsvoorwaardengesprek gevoerd? Nee he?
vraag of ze kunnen bijdragen in verhuiskosten!
Tweedehands echte verhuisdozen zijn handig; je kan ze kopen bij verhuisbedrijven (bijvoorbeeld http://www.aabudget.nl/?menu_id=5 ), kijk ook even marktplaats etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:19 schreef neen het volgende:
Als je onverhoopt toch nog een keer bij de supermarkt bent, die bananendosen zijn echt baas.Dat kan niet met deze studieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij wordt maar 1x per 2 jaar gegeven, dus als ik een vak mis, moet ik 2 jaar wachten
![]()
Die tip voor verhuisdozen vind ik ookwel handig trouwens! Thanks
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de AH heb je bananendozen. Die zijn erg praktisch want ze zijn stevig en kan je op elkaar stapelen!
En Vik, gefeliciteert met je baan! Vraag inderdaad of ze je verhuiskosten vergoeden.
Ik ben ook niet zo goed in het onderhouden van contacten. Gelukkig heb ik vriendinnen die daar ook niet zo goed in zijn. En lang leve internet! Daar heb ik mijn man
leren kennen tig jaar geleden en heb ik ook wat leuke vriendinnen aan overgehouden.
Lijstje voor vandaag:
O: glas optimel + 2 bruine boterhammen met kaas
L:kippesoep + pistolet en crackers met salade
T: banaan, bakje druiven, amandelen
D: pannenkoeken met spek en appel + bakje rauwkost
T: glaasje wijn oid
[ Bericht 4% gewijzigd door Pandorah op 27-08-2010 14:06:31 ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Enss. Maar Cali zegt zelf dat ze te weining leert op deze werkervaringslaats. Dit si tijdverspilling.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:41 schreef sigme het volgende:
Cali, ik meen dat in jouw werkveld het opdoen van ervaring(sjaren) een voorwaarde is voor het in aanmerking komen voor betaalde banen. Dat maakt dat ik anders adviseer dan Tinkepink.
Leen geld.
klopt, maar dat is omdat ik er maar 1x per week ben, dat is gewoon te weinig... niet omdat de plek niet goed is, in tegenstelling: het is juist een zeer goede plek voor op mijn cv, en de afdeling is ook heel fijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Enss. Maar Cali zegt zelf dat ze te weining leert op deze werkervaringslaats. Dit si tijdverspilling.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef _Calimero_ het volgende:dat water!
thanks voor het meedenken ladies!
Geld lenen is écht geen optie: ik heb nog een studieschuld staan waar je u tegen zegt 9over een jaar moet ik aflossen?/) en mijn ouders betalen mijn huidige studie, dat zal ik ook ooit terugmoeten betalen.
Let wel:mijn huidige studie is een post-master he, ik heb al een 'gewone' studie afgerond..
Mijn vader heeft aangeboden om mij maandelijks het geld te geven wat ik tekort kom, maar dat kán en wíl ik echt niet aannemen, hoewel ik het wel ontzettend lief vind natuurlijk.. Ik denk dat ik inderdaad mijn werkervaringsplek voor nu, misschien moet gaan opgeven. Vandaag kan ik toch niks meer veranderen, dus ga ik er ook maar niet teveel over inzitten![]()
nogmaals, fijn dat jullie zo meedenken, lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Flinke buien ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:45 schreef neen het volgende:
Haha daar loop ik ook vlak langs met hardlopen, vanaf de kinderboerderij![]()
Maar ik heb er zelf geen last van want ik ben in Groningen atm. Ik zie het maandag allemaal wel. Maar wat een partij regen dan in Arnhem hè!
Ik was om 14:15 ter plaatse, liep naar binnen, zag wat mensen zitten in een ruimte en zei met wie ik een gesprek had. Toen stond er iemand op, stelde zich voor en liep met me mee naar de directeur. Deze vrouw bleef ook bij het gesprek zitten en dat vond ik al vervelend, want 1) ik had er niet op gerekend (autist die ik ook benquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:49 schreef Laureline het volgende:
Wat enorm spannend en snel Vik! Verhuis je Mark en de poezen ook nog mee?
En gelukkig had je de Broodje van Dootje onthouden!
Vertel nog eens iets meer over het gesprek? Want eerst dacht je toch dat het niet zo goed was gegaan, en te snel, en er waren nog twee andere kandidaten, en amper een uur later had je de baan!
Mooi lijstje weer! Lijkt op mijn lijstjes, al ontbijt ik altijd met boterhammen en nooit met kwark, misschien wel eens een idee!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben echt blij voor je Vik! En ik vind het ook wel leuk dat je richting Den Haag komt.
Mooi lijstje
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef neen het volgende:
Meestal wel een rondje in het park ja, soms door Velp en dan terug langs de han. Dus als je er iemand ziet wandelen met sportschoenen aan.
Daarom. Nu daarvoor lenen / je trots opzij zetten! Je kan maar 1 keer je toekomst opbouwen, en dat is nu. Als je dat nu niet doet omdat je je zorgen maakt over studieschuld.. maak je grote kans die U-studieschuld die je reeds hebt slecht te kunnen dragen, straks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
klopt, maar dat is omdat ik er maar 1x per week ben, dat is gewoon te weinig... niet omdat de plek niet goed is, in tegenstelling: het is juist een zeer goede plek voor op mijn cv, en de afdeling is ook heel fijn!
ik denk hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Perruche: is ie met het verkeerde been uit bed gestapt?!
Je lijstje lijkt op de mijne, alleen dan nog met sport en ik eet al drie boterhammen. Dus prop jij er maar zeker nog 1 of 2 bij madam!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
XM!
Mijn lijstje:
O: 300 gram vruchtenkwark
S: fitness (kracht en een beetje cardio aan 't einde om het spinnen ene béétje te compenseren)
T: banaan
L: 2 boterhammen met smeerworst
T: nectarine
D: uit eten3 gangen + wrsch een amuse en een koffiegang... + wijnarrangement
als ik nog meer trek heb bij de lunch worden het 3 boterhammen, maar dat ligt even aan de hoeveelheid trek
Mister Knorrepot!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik denk hetalhoewel, hij was al om half 9 wakker, dus dan zou dat wel over moeten zijn! Maar ik kan daar echt zo slecht tegen he, dat zijn momentel dan ik hem het liefst het huis uit schop.
Mo, ik zou die 3e boterham er bij doen
*boks*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef Perruche het volgende:
Ben net een halfuur wakker en nu al is het vriendje boos op meomdat ik niet op "de juiste toon" vroeg offie zijn was even naar de wasmachine wilde brengen. Echt, soms word ik zó moe van die jongen.
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hé Neen,
heb je nog last gehad van het water?
Dit is toch zo'n beetje bij jou om de hoek (station Presikhaaf):
[ afbeelding ]
goed bezigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, ik ben sinds zondag méér gaan eten en ben 1,2 kg afgevallen. Met 2x sporten erbij.
zoals jij het schrijft. Wordt heel jouw humeur bepaalt door wat de weegschaal aangeeft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb me al in geen tijden gewogen, en durf het ook niet meerik sport gewoon door en wacht tot mn broeken losser gaan zitten, dan pas ga ik weer op de weegschaal staan
Nou ja, als mn broeken beter zitten en 't gewicht is hetzelfde gebleven zal ik niet zo snel klagen (spieropbouw), maar voorlopig wil ik gewoon even niet geconfronteerd worden met 't feit da tik flink ben aangekomenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
zoals jij het schrijft. Wordt heel jouw humeur bepaalt door wat de weegschaal aangeeft.
Da's niet goed.....
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, ik ben sinds zondag méér gaan eten en ben 1,2 kg afgevallen. Met 2x sporten erbij.
oh, wat dat betreft heb ik ook wel weer zin om naar Zweden te gaan. Ik ga de Duutser zeker missen, maar ik denk dat het beter is voor de relatie als ik ook een leven heb....Ik erger me nu aan zoveel zaken die hij in mijn beleving verkeerd doet, terwijl ik daar normaal wel overheen kan stappen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik denk hetalhoewel, hij was al om half 9 wakker, dus dan zou dat wel over moeten zijn! Maar ik kan daar echt zo slecht tegen he, dat zijn momentel dan ik hem het liefst het huis uit schop.
Mo, ik zou die 3e boterham er bij doen
Oh, dat doe ik ook vaak. Kunnen ze zich eerst even inlezen en daarna snel telefonisch spikers met koppen slaan. Heel efficient.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:22 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn klanten zijn ook geweldig. Mij eerst mailen en dan bellen om het over de mail te hebben![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
En hier, speciaal voor jullie, mijn leuk-beest-van-de-dag. Awwww![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
En hier, speciaal voor jullie, mijn leuk-beest-van-de-dag. Awwww![]()
[ afbeelding ]
Wehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:54 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Wanneer vertrek je weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, wat dat betreft heb ik ook wel weer zin om naar Zweden te gaan. Ik ga de Duutser zeker missen, maar ik denk dat het beter is voor de relatie als ik ook een leven heb....Ik erger me nu aan zoveel zaken die hij in mijn beleving verkeerd doet, terwijl ik daar normaal wel overheen kan stappen...
Zo heb ik gister het hele huis schoongemaakt. Gelukkig merkte hij dat..maar nadat hij was wezen sporten gooit hij z'n kleding in de badkamer, voor de wasmand neer, in plaats van erin. Zo'n irritante gewoonte..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dames! Wie doet er mee!
De grote 'Geef Vik een tour door haar nieuwe stad-meet' !
Ergens in september op een zaterdag of zondag, gaan we er met wat slankies op uit, allen bekend in Den Haag, om dan zo de stad aan Vikster te laten zien!
Soort vrijgezellendag vol verrassingen (wel leuke), wij plannen het, Vik heeft maar mee te gaan
PS. niet Den Haag bekenden mogen natuurlijk ook meeliften
Vikje, volgens mij heb ik mijn verhuisdozen nog onder m'n bed liggen. Ik zal straks even moeten kijken, maar zo ja, dan kun je die uiteraard kosteloos komen ophalen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar ik (liefst gratis, blijf toch een Nederlander) dozen van fatsoenlijk formaat kan vinden (bij voorkeur dozen die ik dicht kan doen), behalve bij de supermarkt?
donderdag....Wat ik vooral nu merk is dat ik geen leven heb, dus erg aan de duutser hang, en dat vind ik erg lastig. Ach ja, het komt wel weer goed...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je weer?
En herkenbaar idd, dit is de eerste keer dat ik samenwoon, altijd vriendjes in andere landen en steden gehad, dat is echt wennen!
Oh, dat zou cool zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vikje, volgens mij heb ik mijn verhuisdozen nog onder m'n bed liggen. Ik zal straks even moeten kijken, maar zo ja, dan kun je die uiteraard kosteloos komen ophalen.
Ook een goeie tipquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef AKnynke het volgende:
oh, en bij de ikea kun je ook goedkoop verhuisdozen kopen!
@ Blootje: leuk idee! ik ben er niet bij..
Bij de Leen Bakker koop je er t/m morgen trouwens 8 voor een tientje. Ook niet duur.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat zou cool zijn.
Je kunt ze ook terug krijgen hoor, daarna.
Ik ga meeliften!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Dames! Wie doet er mee!
De grote 'Geef Vik een tour door haar nieuwe stad-meet' !
Ergens in september op een zaterdag of zondag, gaan we er met wat slankies op uit, allen bekend in Den Haag, om dan zo de stad aan Vikster te laten zien!
Soort vrijgezellendag vol verrassingen (wel leuke), wij plannen het, Vik heeft maar mee te gaan
PS. niet Den Haag bekenden mogen natuurlijk ook meeliften
Welkom terug! Ik herken je naam nog welquote:
Cool, dat schiet al flink opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de Leen Bakker koop je er t/m morgen trouwens 8 voor een tientje. Ook niet duur.
Ik duik nu direct even onder m'n bed en daarna weer rennen voor m'n volgende college.
Edit: ik heb er nog 4 liggen voor je..
Euhm, ik zou met de bus gaan als ik jou was. Bushalte zit hier op een paar meter. Ik moet morgen de hele dag werken en morgenavond ben ik weg... zondag ben ik naar de verjaardag van m'n broer denk ik, maar zondagochtend kan denk ik wel. Of vanavond. Maar ik ben nu eerst echt weg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool, dat schiet al flink op. Kan ik ze dit weekend ophalen?
.
Hoe groot zijn ze trouwens? Kan ik ermee fietsen en zulks?.
Als in Optimel Kokos, dus niet het sap van de kokos. Of begreep je dat wel? Uhm, heb 2 pakken gekocht, omdat ik gek ben op kokos en daarom drink ik ze opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
..
J.t., waarom drink jij eigenlijk kokosmelk?
..
Ha, nog een 'kleintje'!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
wij zijn even lang, alleen jij hebt het gewicht dat ik ideaal zou vinden
Ik kom al uit de Randstad. Moet zeggen dat Amsterdam mijn voorkeur heeft wat betreft wonen, maar dat is momenteel voor ons te moeilijk om wat te vinden. Aangezien mijn lief uit omgeving Den Haag komt, is dat voor ons nu ook een (serieuze) optie. En ik houd gewoon van steden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
waarom wil iedereen naar Den Haag / Randstad.. zo leuk is 't er niet hoor
Gesprek gehad op school?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:08 schreef P.F. het volgende:
Pffff, geen idee wat ik nu voor stappen kan nemen voor mijn opleiding...
Ja, klopt! Alleen wilde ik ook graag blijven samenwonen, dus toen zijn we naar mijn geboortedorp (30 min. van A'dam) verhuisd. Nu hebben we wel veel ruimte voor relatief weinig geld, maar word ik hier helaas echt doodongelukkig. Ik mis de stad en het gemak van in een stad wonen. Alleen nu echt geen geld om particulier te huren in Amsterdam, helaas. En sociale huur zit er uiteraard ook niet in (sta nog maar 5,5 jaar ingeschreven)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:16 schreef Ewelina het volgende:
WB Bluejean!Jij zou toch gaan wonen waar ik ook woon?
Als jij nog iets van kokos proeft in dat spul heb jij wel heel goed ontwikkelde smaakpapillen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef j.t het volgende:
[..]
Als in Optimel Kokos, dus niet het sap van de kokos. Of begreep je dat wel? Uhm, heb 2 pakken gekocht, omdat ik gek ben op kokos en daarom drink ik ze op![]()
Ik ben bezig met een tonijnsalade, kan ik daar mooi 2 broodjes van eten. Verder straks naar de bieb, nog wat her en der opruimen en verder weet ik niet.
Wel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
waarom wil iedereen naar Den Haag / Randstad.. zo leuk is 't er niet hoor
Ik zag dat je een baantje had gevonden. Is het leuk? Want dan kan je dat toch dit jaar doen, of bijvoorbeeld tot februari en dan ergens instromen. Of een colloqium doctum doen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:08 schreef P.F. het volgende:
Pffff, geen idee wat ik nu voor stappen kan nemen voor mijn opleiding...
Que? Van de opleiding of wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:19 schreef P.F. het volgende:
Ik mag misschien meedoen met blok 3 en 4 van commercieel
Ik proef het welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jij nog iets van kokos proeft in dat spul heb jij wel heel goed ontwikkelde smaakpapillen!.
Ja!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Que? Van de opleiding of wat?
Is een uitzend ding, niet voor vast..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik zag dat je een baantje had gevonden. Is het leuk? Want dan kan je dat toch dit jaar doen, of bijvoorbeeld tot februari en dan ergens instromen. Of een colloqium doctum doen?
Ah ja strakker, dat geldt voor mij ook hetzelfdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef bluejean het volgende:
Ha, nog een 'kleintje'!Ik zou meer tevreden zijn met dit gewicht, wanneer ik ook zichtbaar 'strakker' zou zijn. Dus wanneer ik door middel van meer bewegen wat - letterlijk - beter in mijn vel zit, vind ik het gewicht an sich wel prima. Vroeger woog ik altijd tussen de 55 en 58 kilo, dus nét die paar kilo onder de 60 klinkt voor mijn gevoel nog steeds ideaal. Ben jij al een beetje op weg naar je streefgewicht?
Dat is wel één vd overwegingen geweest om naar DH te gaan jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef shinydiscoball het volgende:
En Vik, Den Haag biedt waarschijnlijk ook wat meer qua liefde ?
Hotel Empirequote:
Ik begrijp niet helemaal hoe je de boel nu hebt opgelost, maar jij blij, wij blijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef P.F. het volgende:
Ik ben ook echt heel blij voor vik,
Maar ben nu zelf vooral blij, dit is heeeeeel uitzonderlijk
Huh?quote:
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef P.F. het volgende:
Ik ben ook echt heel blij voor vik,
Maar ben nu zelf vooral blij, dit is heeeeeel uitzonderlijk
wat fijn!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef P.F. het volgende:
Nou ik had een bas en zou nooit meer een economische hbo opleiding in Amsterdam kunnen doen.
Geen bezwaar en protest aangetekend.. geen bijzondere persoonlijke omstandigheden gemeld.
Nu mag ik toch economie doen met slechts een half jaar vertraging, omdat ik nu genoeg moed had na mijn bezoek aan de loopbaanbegeleider en shrink. Dus ik dacht HET IS NU OF NOOIT!!!! Bij de examendude
En nu mag ik toch verder!!!!!
Na mijn werk anders keer hapje eten in Den Haag?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hotel Empire.
Volgens Mo kan ik er ook poolen. Hoe hip.
En gratis internet, dus m'n laptop gaat mee en ik vermaak me wel na schooltijd.
Ik ga maar geen lijstjes posten volgende week, want ik kan dus niet koken.
Ja dat doen wequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Na mijn werk anders keer hapje eten in Den Haag?
Ik doe liever dit dan werken/reizenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Cool P.F.
Is dat wel echt wat je wilt trouwens?
Ik lees vast scheef, maar een appeltaart met chocolade? Of een appeltaart / chocoladetaart?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat fijn!
En viking, tof zeg..ik kan me voorstellen dat het een grote stap is, naar Den Haag verhuizen.
Hier regent het echt hard. De boodschappen zijn binnen, en ik ga zo een chocolade/appeltaart maken, en daarna lekker in m'n boek lezen...
nee hoor, je leest hardstikke recht! Chocolade-appeltaart is echt heel erg lekker!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lees vast scheef, maar een appeltaart met chocolade? Of een appeltaart / chocoladetaart?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:07 schreef Ewelina het volgende:
En jullie mogen ook jubelen voor mij: de belastingdienst heeft een fout gemaakt en ik hoef mijn 700 euro aan huurtoeslag niet terug te betalen![]()
![]()
I am intriguedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee hoor, je leest hardstikke recht! Chocolade-appeltaart is echt heel erg lekker!
Ik zal even uitgebreid afscheid nemen van de leuke kassameisjesquote:
^^quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef Chicolate het volgende:
Zo te horen mag PF verder met dr studie, hoeft Ewelina niet terug te betalen en heeft Vik de baan in Den Haag?Wow gefeliciiteerd allemaal
Nou, mocht er nog een leuk kassameisje zijn, dan kan je het natuurlijk helemaal gek maken door je telefoonnr te geven. Je hebt toch niks te verliezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal even uitgebreid afscheid nemen van de leuke kassameisjes. En nog even weemoedig omblikken als ik in slow motion wegfiets
.
Oh, je bent er al bijna! Ik moet zeggen, het scheelt maar een paar kilo, maar ik baalde er ook van toen mijn weegschaal een periode consequent 62,5 kg aan gaf.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ah ja strakker, dat geldt voor mij ook hetzelfde
Ik zat normaal tussen de 62 en 63 kilo en dat vindt ik op zich ook prima, maar was na de vakantie over de 63 heen en toen ik 2 weken terug stopte met roken was ik in een week nog een kilo zwaarder. Maar ik zat vanmorgen weer op 63. Dus nog een kilo en dan eens kijken of we ook de 61 halen
Ce ipv bequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
I^^
Maar wat ga je nou pcies studeren PF?
Ik vind dit recept echt heerlijk http://www.ah.nl/recepten/recept?id=401318&rq=kip+druivenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef Perruche het volgende:
Wat fijn al dat goede nieuws! Vriendje heeft excuses aangeboden en is nu blij & boos, blij omdat ie naar Ierland mag voor een test maar boos omdat het 400 euro kost![]()
Heeft iemand toevallig nog een lekker recept voor kip uit de oven? k ga oz ook bakken (druilerig weer = bakken) en dan een beetje banen zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |