en die staat áltijd aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
jullie zijn gewoon altijd bij mij over de vloer als m'n laptop aanstaat![]()
!
hulde!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
oh en ik ben vanaaf ook nog naar de sportschool geweest
Gaat eigenlijk best prima, ondanks druk gehad en veel aan m'n hoofd. Gevalletje gezonde geest in gezond lichaam hoop ik.quote:
ik ook niet hoor. En anders is er nog de kroeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ik iedere dag mensen over de vloer heb
Mehe ik las:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
jullie zijn gewoon altijd bij mij over de vloer als m'n laptop aanstaat![]()
!
ik ben vandaag over een week weer in Zweden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met loveli!![]()
En PFert, binnenkort mag ik vriendje ook voor 2,5 maand missen, kunnen we samen klagen![]()
Tevens woord, slankies ftw
Oei. De goeie vriend die uit was op promotie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best prima, ondanks druk gehad en veel aan m'n hoofd. Gevalletje gezonde geest in gezond lichaam hoop ik.
Moet alleen binnenkort een confrontatie aangaan met een goede vriend en daar zie ik een beetje tegenop.
Aw ook gij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben vandaag over een week weer in Zweden...
Hmz. Dat zijn de mindere gesprekken lijkt me... Sterktequote:
Meh. Lastigquote:
Moet ik boos op je worden Mo!? Hè!? HÈ!?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
hè bah, wat klef...
en we waren zo goed op weg naar een rel
dattumquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh. LastigIk heb hier ook geen mooie woorden / advies / opbeurende woorden voor, tis gewoon naar want hij kan zijn gevoelsdinges ook niet uitzetten
Yo momma's só fat, she has her own moon!!!!!!!!!!!1!111EINZ!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Moet ik boos op je worden Mo!? Hè!? HÈ!?Had je wat, had je wat, zei je iets over mn moederrrr?
![]()
IK WEET WAAR JE HUIS WOONT!!!![]()
![]()
Oi. Elaborate? Hij kon er niet mee omgaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
En stomme gesprekken zijn kut. Ik ben zo eens mijn beste vriend kwijtgeraakt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yo momma's só fat, she has her own moon!!!!!!!!!!!1!111EINZ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pleister pakt*
Jij jij jij...! Motormiepie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
Ach kom nou, je bent bereleuk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ooowww herkenbasr Tink!Was gezellig he!
![]()
'Ja......'![]()
![]()
Jep.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Elaborate? Hij kon er niet mee omgaan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach kom nou, je bent bereleuk!
Ik kan het weten![]()
En als ze stom doen kom ik ze opzoeken.Met mn homies. Jeweets. Zij kunnen namelijk wel schelden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach kom nou, je bent bereleuk!
Ik kan het weten![]()
En als ze stom doen kom ik ze opzoeken.Met mn homies. Jeweets. Zij kunnen namelijk wel schelden.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef _aurum_ het volgende:
En ik vraag me dus nooit af of iemand 't leuk heeft gehad. Geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar
Vervelend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik had een beste vriendin, van groep 6 tot groep 7. Onafscheidelijk waren we, tot er ineens iemand tussen kwam. Leonie. Ik vind mensen die Leonie heten dan ook nog steeds niet tof, per definitie.. Avonden, weken lang gehuild, omdat ze me ineens stom vond en ik geen vriendinnetje meer had. Ze was ook echt de enige die ik had...
Daarna nooit meer een échte vriendin gehad, zo'n echte zeg maar.. wel wat losse flodders, maargoed, daar hoor je nu ook niets meer van.. ben nog steeds rouwig om mijn enige en eerste vriendinnetje...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb 1 beste vriendin en die zie ik wekelijks en we mailen nog weleens wat. Niet dat kleffe vrouwengebeuren, want dat trek ik niet. Maar gewoon bakkie doen, bijkletsen etc
En ik vraag me dus nooit af of iemand 't leuk heeft gehad. Geen nieuws is goed nieuws denk ik dan maar
*boksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook..
en als iemand aan mij vraagt hoe het is, hoe het was, bla, bla blaaaat, dan antwoord ik braaf, volgt er een stilte en doe ik zo'n geforceerde 'en jij? hoe is/was/bla' die eigenlijk al te laat is en laat zien hoe onattent ik ben
Dat was een tvp terwijl ik in bed lig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn wel zo slaapverwekkend merel?
Er gaan hier echt weken voorbij zonder dat soort contacten...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat best klef en vrouwengedoe.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat best klef en vrouwengedoe.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef ihatefastcars het volgende:
Bijgelezen na day from hell. First of all: gefeliciteerd Vik, wat gaaf! En ik verhuis net naar omgeving Zwolle vanuit westen, en ga me na het lezen van de topics wat zorgen maken: het is hier toch ook wel leuk? ;-)
Verder vandaag teveel emotie, teveel kilometers en teveel regen en kom ik moederziel alleen aan in nieuwe appartement is 't eerste wat ik zie de retriever van de buurman die me met zo'n typische trieste blik staat aan te kijken: kortom, dit gaat 'm niet meer worden vanavond...
Maandenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er gaan hier echt weken voorbij zonder dat soort contacten...
Ik lig in bedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik had je gemsn-ed, maar je was weer offline
* jeetje, opeens 6 pagina's erbij, ga zo bijlezen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. hoe was de pizza, welke had je?
Wel van genoten hopelijk? Het mag natuurlijk heus wel en je hebt al een reuzesprong gemaakt. Nu nog een standaard vinden in je normale eetgedrag
Maar dat kunnen weinigen hier van ons hoor!
Tink, Sigme, Mini_rulez, Mo, Merel soms en nog veel meer!.... dat zijn mooie lijstjes over het algemeen
kunnen jullie niet skypen? Dat werkt echt zo veel fijner dan je zorgen moeten maken over belkosten. Even een smsje: kom je skypen, en je kunt er tegenaan. Zelfs met webcam..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vriendje belde want ik had gebeld. Dit keer 18 minuten
Maar ja het is zo moeilijk om uit te leggen wat ik hier nu voor andere dingen doe (want langdradig en niet heel leuk) en ja het is voor hem ook raar om te vertellen wat hij allemaal doet want ja als hij naar een feestje gaat of zo of ergens kijkt ik ben er nooit geweest en het heeft geen meerwaarde of zo.
En dan denk ik omg omg omg to the point want hij belt vanuit Amerika geen tijd verspillen met geblaatMaar ik blaat nu eenmaal veel en daar zat hij nooit echt op te wachten en dan denk ik shit.
En ik probeerde te vertellen hoe leuk zijn nieuwe huisgenoot was maar ja halverwege het gesprek dacht ik omg boring!
We zijn beter live met elkaar dan over de e-mail/telefoon/sms.
Ja, maar hij heeft nog geen huis/laptop. Komt later wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef loveli het volgende:
PF, iets met beeld erbij? Webcam ofzo? Skype, weet ik het.. Kost ook minder.
Dat is nog fijner als hij een laptop kan gebruiken, internet heeft en niet meer op de bank slaapt. Denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kunnen jullie niet skypen? Dat werkt echt zo veel fijner dan je zorgen moeten maken over belkosten. Even een smsje: kom je skypen, en je kunt er tegenaan. Zelfs met webcam..
Wat ook fijn is is beiden je eigen ding doen, maar skype en webcam aan, zodat je zo nu en dan eens wat gedachten kunt wisselen. Zoals je normaal ook doet, je praat normaal ook niet de hele tijd..
Heb je helemaal gelijk in, en ergens is het sowieso leuk om opnieuw te beginnen ergens, met een schone lei enzo!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vond Zwolle heel leuk om te wonen. 't Is natuurlijk ook maar net wat je er zelf van maakt he.
Bij welke vereniging zit jij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef Ewelina het volgende:
Mijn hele vriendengroep heb ik leren kennen toen ik in Amsterdam woonde, veel via de studentenvereniging. En een paar via de studie. Met de één doe ik vrouwendingen, met de ander shop ik, en met de anderen ga ik alleen maar drinken. En bij een aantal kan ik mijn hart uitstorten mocht ik er behoefte aan hebben,
Goede combi.
Fijn om te horen, al wist ik dat stiekem wel, maar zelfs met die wetenschap blijft het alsnog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
He PF, wist je dat bijna iedereen van die rare onzekere gedachten heeft? Ik maak me ook altijd druk over de rare dingen die ik uitkraam, of dat ik niets weet te zeggen, of dat ze met stom vindenEn soms vinden ze me ook stom, maar ja, niets aan te doen.
Gisteren was ik bij iemand op bezoek die gewoon niets vertelde. Hij praatte wel terug als ik wat vertelde, maar zei gewoon niets uitzichzelf. En daar word ik dan zo ongelooflijk onzeker van![]()
Of dat je bij iemand langs bent geweest en het was heel leuk en dat zeg je dan de volgende dag en de ander zegt niet ook dat het gezellig was ofzo. Oh, denk ik dan. Zij vonden het dus niet leukeDus.
En daarom ga ik mensen liever uit de wegIs veel makkelijker.
Bij hun niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Fijn om te horen, al wist ik dat stiekem wel, maar zelfs met die wetenschap blijft het alsnog.
Als ik ergens heen ga doe ik dat omdat ik dat leuk vind, als ik geen zin heb ga ik niet. Er zijn ook mensen die op alle events en dingen aanwezig zijn, heel prominent en gezellig met iedereen. En dan denk ik, o das ook best tof, maar dan zou het bij mij een act zijn.
Authentiek zijn, jezelf kunnen laten zien en gewoon oprecht zijn is véél bewonderenswaardiger en mooier dan mysterieus en interessant. vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh over dat laatste, ik probeer als ik niets weet te zeggen heel erg interessant te kijken, alsof ik mij met belangrijke zaken bezig hou. Bij sommige mensen werkt het.
Maar ik ben helemaal niet zo, dan neem ik mij voor niet te veel persoonlijke dingen te vertellen en voor ik het weet gooi ik al mijn 'geheimen' er uit.
Zuuuuhuuuucht. Interessant en mysterieus zijn is hartstikke moeilijk.
PM!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bij welke vereniging zit jij?
en het is een stuk makkelijker vol te houdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Authentiek zijn, jezelf kunnen laten zien en gewoon oprecht zijn is véél bewonderenswaardiger en mooier dan mysterieus en interessant. vind ik.
So true.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en het is een stuk makkelijker vol te houden
En waarom zou je zogenaamd mysterieus en interessant willen zijn? Mensen moeten je maar nemen zoals je bent
Wat lief!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar nu heb ik wel een mooi vloertje voor de keuken en slaapkamer. Laatstgenoemde wilden we direcy meenemen, maar dat paste dus niet in de auto![]()
Stond er een gigantische vrachtwagen achter ons (we blokkeerden de weg nogal)
stapt die jongen uit, dus ik dacht 'die gaat zeiken dat we aan de kant moeten"
zegt ie "waar moet je heen? dan breng ik de vloer wel even, gooi maar achterin![]()
O, dat is zo fijn! Dat heb ik gehad toen ik mijn bank naar mijn huis wilde versjouwen, de meneer van NUON wilde wel even rijden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:55 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar nu heb ik wel een mooi vloertje voor de keuken en slaapkamer. Laatstgenoemde wilden we direcy meenemen, maar dat paste dus niet in de auto![]()
Stond er een gigantische vrachtwagen achter ons (we blokkeerden de weg nogal)
stapt die jongen uit, dus ik dacht 'die gaat zeiken dat we aan de kant moeten"
zegt ie "waar moet je heen? dan breng ik de vloer wel even, gooi maar achterin![]()
Hij weet het ALTIJD beter. Zelfs in films. Of nee, net nog, Marc Marie in het wild, Nederland 3.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef _Calimero_ het volgende:
ik belde vanmiddag mijn vader, om te vertellen dat ik bij mijn ouders thuis was ipv mijn eigen huis (we zouden samen vloeren gaan shoppen)
Dus ik" ja ik ben dus bij jullie thuis"
Hij: Nee, ik ben nog niet thuis, ik ben nog onderweg in de file
Ik; Ja, weet ik pap, maar ik ben dus wél bij jullie en niet.....
Hij: Jaahaa, ik sta in de file, als ik thuis ben bel ik wel
Ik: PAPA!! HET GAAT NIET OVER JOU, IK WIL ZEGGEN DAT JE NIET NAAR MIJN HUIS HOEFT TE RIJDEN OMDAT IK BIJ JULLIE BEN
hij: oh![]()
Ik:
Edit: om maar even aan te geven dat ik je frustraties mbt niet luisteren begrijp Pief![]()
Eensch!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef Ewelina het volgende:
PF: herkenbaar. Volgens mij is het inherent aan het begrip 'vader'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |