Nou ja, ik hoef niet meer naar buiten,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gnahaha, het lijkt hier eindelijk droog te gaan blijven
Da's kak... opvouw-plu mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Ja, hier regent het ook behoorlijk. Wij moeten zo naar de bus lopen.
En ik maar voor de brievenbus liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
(ik ben je wielen in aan het pakken, ein-de-lijk![]()
)
Ja... I knowquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En ik maar voor de brievenbus liggen
Woohoo kan ik zondagmiddag lekker uitbrakken door nagelwieltjes te lakkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja... I know![]()
Maar ze zitten in een mooie a4 vlop, dat ding is huge, postzegels er op, en ze komen morgen jouw kant op, kun je het weekend lakken
Dat hoop ik wel ja, dat TNT een keer doen wat ze beloven en ze idd za bij jou zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Woohoo kan ik zondagmiddag lekker uitbrakken door nagelwieltjes te lakken
Maar geeft niet hoor, vind het al super dat ik ze krijg
Were you talking bout me?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah ik ben sowieso raar hyper af en toe hoor, door mijn werkritme ben ik nu meer gewend aan normale tijden opstaan en gaan slapen maar ik was altijd een avondmens en ging het liefste pas rond 2 uur slapen.
Ow jugh, dat heb ik soms ook dagen achter elkaar. En dan bovendien natuurlijk altijd als het weekend eraan komtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:20 schreef vamperotica het volgende:
Ik word knettergek van die koppijn de hele tijd!
Oh graag! Ben erg benieuwdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Were you talking bout me?Fijne vakantie meid!
Oh en tliciouz, vroeg jij niet naar de MAC in antwerpen? Heb er een fototje van gemaakt om even te laten zien hoe ik hem altijd zieDie zal ik morgen even showen. Maar hij viel ernstig tegen. Alleen de basiskleurtjes als rood, roze, zwart en nog wat saais hadden ze staan. En 1 flesje limited edition, beetje een zandkleurtje
Ze hadden wel veel flesjes hoor, maar dan rijen en rijen van dezelfde kleurDus ik ben heeeel even binnen geweest,
didn't even notice I was in there.. zegt genoeg!
Trusten ladies!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
giev zeh horrorpicture!
goedemorgen all
quote: