De eigenaar is in een psychose geraakt, vet last van wanenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef Revolution-NL het volgende:
Het huis in kwestie http://www.jaap.nl/te-koo(...)1785604/fotos-video/
Bronnen - mag ik het uit mijn hoofd doen? Wanneer zo'n publicatie claimt dat wij diep in de schulden zitten moet het daar de juiste criteria voor gebruiken. 'External Debt' is dat niet, want dat is alleen de som van schulden aan het buitenland. Terwijl het buitenland ook grote schulden aan ons heeft!quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:56 schreef RemcoDelft het volgende:
Beargumenteer dat eens met bronnen, want nu is jouw stelling "een lulverhaal".
We hebben hem gevonden - de scheefhuurkoning!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeg, ik zit nu nog in mijn (zij het enigszins uitgebreide) studentenkamer. Inmiddels kan ik ongeveer 2 ton hypotheek krijgen.
Is wel goed onderhouden maar het dakkappeletje is erg klein, overall veel te klein voor een gezinquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als de makelaar na 3 jaar eindelijk eens wat moeite gaat doen is dat misschien iets aan de late kant
Maar het kan inderdaad. We vonden het opmerkelijk dat er ineens zo toename in de belangstelling was.
Ieder heeft zijn eigen maatstaven maar per generatie neemt die wel erg toe....quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:51 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Is wel goed onderhouden maar het dakkappeletje is erg klein, overall veel te klein voor een gezin
Je weet serieus niet wat je zegt he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:54 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
sowieso is het kopen van bestaande woningen onverstandig, zeker als ze ouder dan twintig jaar zijn, met oude bedrading en oude afvoer en houten vloeren, nee das allemaal niks.
Tenzij het aanmerkelijk goedkoper is, net als auto's zeg maar
ik bedoel vooral woningen tussen 1955 en 1975quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:31 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Je weet serieus niet wat je zegt he?
Huizen uit de jaren 70 hebben meestal betonnen vloeren, praima draad met aarde. Oude afvoer? Wat bedoel je daarmee?
Laat trouwens ook maar, wat een onzin zeg...
De bestaande woningen staan juist op de leukste, praktische en mooiste locaties.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:32 schreef Verburg_K het volgende:
ik bedoel vooral woningen tussen 1955 en 1975
120K is echt de max. voor zo'n huisquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als de makelaar na 3 jaar eindelijk eens wat moeite gaat doen is dat misschien iets aan de late kant
Maar het kan inderdaad. We vonden het opmerkelijk dat er ineens zo toename in de belangstelling was.
Hoewel het huis goed onderhouden is vind ik de vraagprijs aan de hoge kant voor een slecht geisoleerde, gehorige jaren 30 woning. Inc kosten koper ben je een kleine 210.000 euro kwijt. Dat is dezelfde prijs die ik betaald heb voor mijn nieuwbouw eensgezinswoning van 110m2 15km verderop.
Ik denk dat ze het voor 140 a 150K ook nog wel kwijt raakt, maar 189K lijkt me ook een tikkeltje overvraagd.quote:
Misschien dat kopers door de lage rente nu toch de stap willen maken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Vrienden die reeds 3 jaar een jaren 30 woning in de verkoop hebben staan hebben de laatste 2 weken nog nooit zo vaak een bezichtiging gehad. Het is nog niet tot een bod gekomen maar wellicht is het wel een teken van herstel
Tnx, dat is al wat duidelijker. M.a.w. de VS profiteert van z'n formaat bij deze vergelijking, en de EU zou als geheel dus ook beter uit de test komen dan alle landen afzonderlijk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef dvr het volgende:
[..]
Bronnen - mag ik het uit mijn hoofd doen? Wanneer zo'n publicatie claimt dat wij diep in de schulden zitten moet het daar de juiste criteria voor gebruiken. 'External Debt' is dat niet, want dat is alleen de som van schulden aan het buitenland. Terwijl het buitenland ook grote schulden aan ons heeft!
Als een rijke Chinees morgen een biljard op een rekening bij de ING zet, neemt Nederland's external debt met een biljard toe. Poepoe, dat is 1660% van het BNP, nu zijn we failliet. Nou, niet dus, want we hebben dat biljard liggen en per saldo is er niets veranderd aan onze positie.
Ze zouden de 'net international investment position' van landen moeten vergelijken. Maar dat doen ze niet, want dat is een vergelijking waar de VS bijzonder slecht uit te voorschijn komt..
Tsja, een dagje onverkoopbare huizen met droomprijzen kijken is goedkoper dan een dagje dierentuinquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Vrienden die reeds 3 jaar een jaren 30 woning in de verkoop hebben staan hebben de laatste 2 weken nog nooit zo vaak een bezichtiging gehad. Het is nog niet tot een bod gekomen maar wellicht is het wel een teken van herstel
Interessante regeling van de gemeente DH het gaat hier dus om tokkies die de overwaarde van de woning al hebben geconsumeerd. Zo wil ik ook wel zaken doen met de gemeente DHquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:31 schreef fedsingularity het volgende:
Blijkbaar al oud nieuws gezien de datum, maar toch de moeite om hier even te posten:
De gemeente Den Haag koopt woningen op van werkelozen met tophypotheekjes.
http://zbs.denhaag.nl/risdoc/2010/RIS170733.PDF
Wel de lusten maar niet de lasten en dan na 3 jaar weer met een schone lei mogen binnenquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef fedsingularity het volgende:
Niet dat je lekker zit als je in de schuldsanering terechtkomt natuurlijk.
Het gaat mij er meer om dat de overheid wederom als vangnet fungeert en hiermee ook een gezonde huizenprijsdaling in de weg zit.
Geef hem eens ongelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:51 schreef dvr het volgende:
[..]
We hebben hem gevonden - de scheefhuurkoning!!
Vooral bij verkopers... hoe halen die gasten het in het lege hoofd om zulke prijzen te durven vragenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:28 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ieder heeft zijn eigen maatstaven maar per generatie neemt die wel erg toe....
De open dagen zijn zelfs voorzien van gratis zelfgebakken appeltaart met slagroomquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:26 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, een dagje onverkoopbare huizen met droomprijzen kijken is goedkoper dan een dagje dierentuin![]()
Extra cru omdat tien jaar geleden alle Nederlandse gemeenten flink moesten inleveren omdat de gemeente Den Haag een miljard te kort kwam... Kennelijk vinden ze daar in tokkiestad het nodig om de rest van de maatschappij op te laten draaien voor het wangedrag van asociale leenkoningen.... tja..... men is daar kennelijk gewend aan geraaktquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef fedsingularity het volgende:
Niet dat je lekker zit als je in de schuldsanering terechtkomt natuurlijk.
Het gaat mij er meer om dat de overheid wederom als vangnet fungeert en hiermee ook een gezonde huizenprijsdaling in de weg zit.
Alibaba en de 40 rovers van stad naar stad en van dorp naar dorpquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vooral bij verkopers... hoe halen die gasten het in het lege hoofd om zulke prijzen te durven vragen![]()
Wat een veel eisende mensen zijn het geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |