Wat is dat nou voor kutzooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bji ondergrondse garages? Reken maar.
serieus, een link naar BB mag niet, maar 1000 keer naar dumpert per dag mag welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
Hielp hier anders ook niet: http://www.dumpert.nl/med(...)ot_in_oldenzaal.html
Ik zie geen parkeergarage.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:45 schreef PeuRac het volgende:
Hielp hier anders ook niet: http://www.dumpert.nl/med(...)ot_in_oldenzaal.html
Zoveel staat er nu ongeveer in mijn laarzenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:23 schreef PeuRac het volgende:
Neersl. (mm) 86 mm
stelt niks voor joh, ruim 8,5 cm regen
quote:
uhhuhquote:
P.V. plein toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
-3 staat mijn auto -2 is ook nog garage -1 is winkels
ik heb Hertog Jan in de kelderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
Je woont nu in Utc toch? Waar voldoe je nu je bier behoefte?
Mijn bierbehoefte doordeweeks voldoe ik vooral in Amsterdam (Amstel/Bijlmer)... In het weekend wisselt, maar Olivier is wel een mooie plek... (al kom ik maar verdomd weinig in de stad)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
Je woont nu in Utc toch? Waar voldoe je nu je bier behoefte?
Dat gaat er even niet inzitten gok ik.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef PeuRac het volgende:
Olivier is leuk, elke keer weer benieuwd wat voor n nieuw bier ze weer hebben. Binnenkort eens een biertje pakken?
ga je dildo's naar Hugo sturen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat gaat er even niet inzitten gok ik.....
Vanaf volgend weekend heb ik 2 weken fulltime training, en 4 dagen na de training verhuis ik voor 5 maanden naar Beijing voor m'n werk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh..... nee.quote:
Uiteraardquote:[spoiler] wel fotos voor me maken he?China
[/spoiler]
enige donker rode niva die ik ken in die regio is van een man van in de 40, dus ben benieuwd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef PeuRac het volgende:
Netjes, doe je goed.
@Alex, heb nog een donker rode niva voor je, gespot in R'dam. Oude vrouw achter t stuur, kenteken is grotendeels leesbaar, al is t in spiegelbeeld. Was aan t rijden en kon dus niet echt een fatsoenlijke foto maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |