Toen hingen de tieten van Yasmine Bleeth inmiddels op d'r knieën van al dat gehups?quote:
Die tijd kon dat vrij makkelijk opgelost worden ivm plasticquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Toen hingen de tieten van Yasmine Bleeth inmiddels op d'r knieën van al dat gehups?
Not ! in de W202 was hij ALS OPTIE te bestellen, echt een onbegrijpelijke fail imoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle(!) AMG's hebben automaatalle (R)S versies van Audi ook trouwens, alleen BMW bood in de "M" ooit de optie voor handbak, maar dat is tegenwoordig ook bijna voorbij.
Maar wel een beetje rare vrouwen, die zie ik zo niet over het strand rennen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT zijn mooie vrouwen
Ze zijn wel een beetje... vreemd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT zijn mooie vrouwen
Ik val op rare vrouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar wel een beetje rare vrouwen, die zie ik zo niet over het strand rennen.
En daar gaat het dus om. De vrouwen in badpak op het strand
Uhuquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zijn wel een beetje... vreemd.
Dat niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat spannend!quote:En daar gaat het dus om. De vrouwen in badpak op het strand
* Alfisti bedankt er vriendelijk voor en schuift ze door richting It Heitelânquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT zijn mooie vrouwen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En daar gaat het dus om. De vrouwen in badpak op het strand
Kiki is een kutwijf als ik het even snel bekijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Kiki is ook leuk. Wel wat jong nog
Uhuquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kiki is een kutwijf als ik het even snel bekijk
Zo lekker vind ik dr niet en wanneer ze dr mond opentrekt is ze helemaal afstotelijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uhumaar wel een lekker kutwijf!
Alleen maar vanwege de outfits, plak er een ander hoofd op en je valt er nog opquote:
Ja, maar dat moest! Als je nou bekend wat met baywatchquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:13 schreef Anne het volgende:
Toch vind ik die badpakken best wel lelijk.
euh, nee, de helft zijn vrouwen die ik persoonlijk ken en goed contact mee heb/hadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege de outfits, plak er een ander hoofd op en je valt er nog op
En zei er iemand baywatch babes?
[ afbeelding ]
ok, mijn rubber eend is fucked op, maar jij kunt er ook wat vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezelfde persoon gegoatset.
Soms kom je nog eens iets tegen
ik hoef niet zelf te rijdenquote:
Ah een chauffer... Dat zou ik ook eens moeten hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik hoef niet zelf te rijden
Op m'n werk in de buitendienst kreeg ik altijd halve zolen mee. Dan rij je liever zelfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef Anne het volgende:
Is eigenlijk alleen leuk als je een dutje wilt doen.
Dat heb ik best veel gedaan van en naar Eindhoven. En vroegâh, van en naar school.
Logica.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 2 jaar gedaan. Zeg maar tót ik mijn OV kreeg, toen ging ik met de auto.
Ik stap eigenlijk ook niet graag meer bij Tim in de auto, gezien zijn ongelukken-historiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op m'n werk in de buitendienst kreeg ik altijd halve zolen mee. Dan rij je liever zelf![]()
1x een stagair laten rijden en daarna nooit meer
quote:
Dan woonde je gewoon te ver weg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
.
Toen ik nog met de trein naar school ging miste ik zeker wel een aantal lessen in de week.
Als mijn trein ook maar een half uur vertraging had, draaide ik om en ging ik naar huis.
De vrijdag sloeg ik standaard over. 4 uur reizen voor 2 uurtjes les. Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |