Neeej! Miami Vicequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
Over nightrider gesproken. Weet je wat ze weer uit moeten gaan zenden?
Baywatch![]()
"RUN YASMINE! RUN LIKE THE WIND"
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Speaking of which; vanmiddag op de A16 reed ik met die kut Benz, wil ik een A6 inhalen, ga naar links, tikkie gas bij, schakelt het kuthok terug, dat was dus een onverwachte powerslide van een meter of 70 denk ik @ 130 p/u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
zedde gij homo ofzoow?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
Over nightrider gesproken. Weet je wat ze weer uit moeten gaan zenden?
Baywatch![]()
"RUN YASMINE! RUN LIKE THE WIND"
Die intro ook![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Speaking of which; vanmiddag op de A16 reed ik met die kut Benz, wil ik een A6 inhalen, ga naar links, tikkie gas bij, schakelt het kuthok terug, dat was dus een onverwachte powerslide van een meter of 70 denk ik @ 130 p/u
Brrr automatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dude! Baywatchquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zedde gij homo ofzoow?
tevens KUT-OP
Is van voor onze tijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef Duvel het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van BayWatch gezien eigenlijk...
wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef Duvel het volgende:
Ik heb nog nooit een aflevering van BayWatch gezien eigenlijk...
Dat ding is écht een serie moordenaar bij alle soorten weer behalve droog met een zonnetjequote:
Nou moet ik zeker weer gaan googlen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ding is écht een serie moordenaar bij alle soorten weer behalve droog met een zonnetje![]()
De idioot die heeft verzonnen dat er in die auto een automaat moest hadden ze serieus à la seconde op staande voet moeten ontslaan![]()
Maaaaajemmie Vaais![]()
You're kidding hoop ik ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou moet ik zeker weer gaan googlen?
Je weet het heah: pic's or bullquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef PeuRac het volgende:
Vandaag bij een leuke klant geweest, altans, de klant was niet zo boeiend een van z'n werkneemsters wel
Nee, maar dat krijg jij ook alleen bij voertuigen geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg er geen stijve van, sorry.
nee, bij voertuigen ook nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nee, maar dat krijg jij ook alleen bij voertuigen geloof ik
Alle(!) AMG's hebben automaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ding is écht een serie moordenaar bij alle soorten weer behalve droog met een zonnetje![]()
De idioot die heeft verzonnen dat er in die auto een automaat moest hadden ze serieus à la seconde op staande voet moeten ontslaan![]()
Maaaaajemmie Vaais![]()
Wel gevonden op FB, maar profiel afgeschermd en een foto van 10*10 pixels ofsoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet het heah: pic's or bull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |