3Dquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Previews zijn erg positief. Castlevania: DS was ook erg cool, maar het is tijd voor de overstap naar 3D!
Wat doe jij hier?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
3DEr gaan echt zoveel klachten komen over de 3DS. Ik heb er een klein half uurtje op gespeeld en mn ogen deden echt pijn na afloop. Zeker als je met die camera die erop zit aan de gang gaat voel je gewoon hoe slecht het is voor je ogen. Gelukkig kan je 3D ook helemaal uit zetten en dan is het wel weer een mooi apparaatje. Vooral de analoge stick is erg fijn!
Jullie misten mij!quote:
Dit is een redelijk kenmerkende post van afgelopen dagen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Konten, games, marocmerken en literatuur. Gijsjes
Hopelijk Nintendo's tweede fail. Hup,... terug naar de tekentafel en die HD console ontwikkelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
3DEr gaan echt zoveel klachten komen over de 3DS. Ik heb er een klein half uurtje op gespeeld en mn ogen deden echt pijn na afloop. Zeker als je met die camera die erop zit aan de gang gaat voel je gewoon hoe slecht het is voor je ogen. Gelukkig kan je 3D ook helemaal uit zetten en dan is het wel weer een mooi apparaatje. Vooral de analoge stick is erg fijn!
Kwam gisteravond laat thuis en zocht rond 22:00 uur ofzo, naar een leuke vrijdagavond film. Zijn er niet meer geloof ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:33 schreef koei het volgende:
Maar goed, jullie hebben ongeveer één topic de tijd om mij te overtuigen of weg te jagen, dus succes!
Ik zit nu trouwens een film te kijken waarbij er eerst iemand met bloed klaar komt, en er daarna met een handboor een gat in zijn been wordt gezaagd om er een pin met betonblok aan vast te maken
Lijkt een beetje op Battlestar Galactica!quote:
Ik bedoelde het oude "3D", third person.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef koei het volgende:
Eerste 2 weken van November, maar alleen naar Tokyo.quote:
Ardennenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:25 schreef Magneet het volgende:
wordt nog aardig weer ook hier in de Ardennen.
God wil van jullie afquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:36 schreef Magneet het volgende:
alleen morgen op me verjaaardag een volle bak regen in de voorspelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |