Daar ben ik ook altijd bang voor als ik je zie. Dat je me tiltquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Bastard het volgende:
Nee niet boze B.. commercie ben ik tegen, iedereen tilt je die je tegenkomt.
Schitterend Bokeh effect, magistraal!quote:
Genomen met een Nokia N8quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje uit de toon na al dat naakt he.
Kom jij aan met een tak..
Enige vrouwen uit dat N8 album:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje uit de toon na al dat naakt he.
Kom jij aan met een tak..
Zijn geen lelijke kwaliteitsfoto's maar de Iphone doet ze mooier eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enige vrouwen uit dat N8 album:
[ afbeelding ]
Deze zijn verkleind door Facebook helaas en het is nog een prototype. Dus nog niets over te zeggen. Hier eentje waar niets mee gedaan is verder:\\quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn geen lelijke kwaliteitsfoto's maar de Iphone doet ze mooier eerlijk is eerlijk.
Toch.. iedereen die zo'n ding heeft, is plots erg vergevingsgezind (whatever) over de gebreken van dat ding.quote:
Heb je met sektes ook Gijs.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch.. iedereen die zo'n ding heeft, is plots erg vergevingsgezind (whatever) over de gebreken van dat ding.
Zegt wel wat.
Moet ik inloggen om je account te kijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000492521009
Check mn halo filmpje van zojuist nou eens...
Een kledingmerk voor vrouwen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef Bastard het volgende:
Ja ik moet wat nieuws hebben.. komt wel.. Burberry is heerlijk trouwens.. heerlijk!
En marocs. Mooi heuptasje en petje ervanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een kledingmerk voor vrouwen...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Moet ik inloggen om je account te kijken
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een kledingmerk voor vrouwen...
Ok.. is hij bijzonder als schrijver? Ken m nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:18 schreef Scarface2004 het volgende:
3 boeken van Charles Bukowski besteld
Lijkt mij ook allemaal sterk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof het niet van die maps trouwens...
Natuurlijk zeker weten komen er nieuwe maps uit.. net als met Forza nieuwe auto's iedere maand.. maar bij forza was van te voren duidelijk dat ze er aan kwamen, dat het geld ging kosten.
Vlgs mij zou Bungie, die heel veel doet voor zn achterban niet NA release gaan zeggen.. "oh ja.. als je de LE niet hebt, moet je betalen voor extra maps" zelfs over die extra maps hebben ze nog niks gezegd vlgs mij, laat staan dat ze GRATIS zouden zijn als je de LE koopt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:43 schreef SpauldingPF het volgende:
Retro gaming FTW Niks kan tippen aan toppers als super mario world en killer instinct voor de SNES!
Zijn werk wordt bevolkt door de bewoners van de ruige buurten van Los Angeles, kleine criminelen, alcoholisten, hoeren en gokkers. Zijn poëzie is veelal in vrij vers, zijn proza hard en direct, vol puntige dialoog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. is hij bijzonder als schrijver? Ken m niet
Geen idee gijs.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Wat had ik een hekel aan de boekenweek op school.
Allemaal keuzes uit kutboeken, en als je er niet snel genoeg bij was had al van die boeken die letterlijk uit elkaar vielen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Konten, games, marocmerken en literatuur. Gijsjes
1995 belde en wil zijn film terug.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hahaha, net eindelijk The Final Destination gekeken. Zo hilarisch hoe iedereen doodgaatGruwelijk! Lach me (figuurlijk) dood
Oh dat kan nog leuk lezen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Zijn werk wordt bevolkt door de bewoners van de ruige buurten van Los Angeles, kleine criminelen, alcoholisten, hoeren en gokkers. Zijn poëzie is veelal in vrij vers, zijn proza hard en direct, vol puntige dialoog.
Van die grofgebekte boeken, andere boeken kan ik niet inkomen.
Maar misschien komt dat nog.
Vroeger vond ik het vreselijk
2009quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
1995 belde en wil zijn film terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |