De volgende meet is morgen, dan zien Erwin, IJsdraakje en ik elkaar weer...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:29 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is de volgende meet?
Kan nu niet meer slapen omdat ik overdag zoveel heb geslapen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef Bart het volgende:
[..]
De volgende meet is morgen, dan zien Erwin, IJsdraakje en ik elkaar weer...
Dank je wel, hoe gaat het nu met jou?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:47 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen, hier ook na een kort nachtje weer wakker. LL, beterschap voor je kleine hummeltje!
Nou kijk, zijn mijn koekjes toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:58 schreef douche-eendje het volgende:
De koekjes hebben hun werk gedaan, voel me al een stuk beter. Nog wel verkouden maar minder erg dan gisteren.
quote:
Mauw?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
de asperine heeft zn werk gedaan
yups... plus die 2 die al rondrennen in huisquote:
kater?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
de asperine heeft zn werk gedaan
die pints met murphy's vielen redelijk zwaar. de laatste 2 bij de stapper had ik denk ik achterwege kunnen laten.quote:
Het scheelt wel als je niet rookt,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die pints met murphy's vielen redelijk zwaar. de laatste 2 bij de stapper had ik denk ik achterwege kunnen laten.
die droge strot is het ergste
Mietjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die pints met murphy's vielen redelijk zwaar. de laatste 2 bij de stapper had ik denk ik achterwege kunnen laten.
die droge strot is het ergste
ach dan ben ik maar een mietje.quote:
ik doe niet aan twitterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat denk je gelijk maar iedereen op twitter :p
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat denk je gelijk maar iedereen op twitter :p
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja twitterzoiets als je www van hyves en op facebook weet ik niet eens hoe het heet
twitter zal ik sowieso niet gebruikenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst maar eens inburgeren op Fok he
hier ook. ik werd eerst kwart over 8 wakker. toen maar nog een keer omgedraaidquote:
vanavond vroeg slapen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn schoonmoeder. Zo Weesp ff in.... Maar stiekum wil gewoon naar bed
Hier om uurtje of 9 a 10 twee klappen onweer gehoord.. Daarna was het half 12, eigenlijk nog te vroeg aangezien het gister half 5 was..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hier ook. ik werd eerst kwart over 8 wakker. toen maar nog een keer omgedraaid
Je bent oudquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn schoonmoeder. Zo Weesp ff in.... Maar stiekum wil gewoon naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |