En heul geen laatste in de Russische competitiequote:
En hoequote:
Optimistquote:
die hadden er al in kunnen liggenquote:
checkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sluit het andere topic van deze wedstrijd even
Ohh ja, dat zeer zeker! Maar dan had men het vizier wat beter moeten afstellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die hadden er al in kunnen liggen
Waar zit dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volg topic knopje![]()
Lekkere uittrap van die keeper
die Russen gaan echt niet meer ruimte maken. Die willen graag naar strafschoppen toequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef Exxon het volgende:
Mooi dat er in ieder geval gescoord isna rust er vol overheen, er komt nu in ieder geval meer ruimte vrij. Dsudszsak speelt trouwens een hele goede wedstrijd, heeft ontzettend veel gevaar gesticht
Beetje van de leg, iddquote:
half uurtjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Martinelli het volgende:
shit, zeker upc betaal tv, ik kan het niet vinden!
bedankt voor het op de hoogte houden. Hoeveel minuten nog?
Hopen dat hij nog een leuke fout kan maken op een afstandsschot van Engelaar ofzo (A)quote:
Het mag niet meer fout gaanquote:
Dadelijk maken die russen er nog 2quote:
Ik wou net zeggen, kan een leuke avond worden voor het nederlands voetbalquote:
Het zou een geniale stunt zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop zoooooooooooooo dat Utrecht doorgaat, vind het een leuke team om naar te kijken.
omdat hij een held isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zo Koefje krijgt nog een luid applaus.
De zege smaakt idd naar meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het was vorige week gewoon een foutje op een lastig en ver veld. Dit is een terecht en lekkere overwinning
Sibir heeft weinig te vertellen. Zullen in ieder geval niet het excuus hebben van de lange reis. Want hun waren er al eerder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het was vorige week gewoon een foutje op een lastig en ver veld. Dit is een terecht en lekkere overwinning
Dacht dat Sibir vrij laat kwam hoor :/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Sibir heeft weinig te vertellen. Zullen in ieder geval niet het excuus hebben van de lange reis. Want hun waren er al eerder.
Dacht je dat echt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Netjes...ik had er vooraf een hard hoofd in. Uit 1-0 verliezen tegen een Russische ploeg is namelijk verdomd lastig goed te maken.
was 2004, dat was de kwalificatie van het seizoen dat we bijna de finale haaldenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef appelsientje het volgende:
4 - 0
wordt weer net zo'n jaar als 2002 (5-0 tegen rode ster)
Nou ze hoefden toch niet te spelen, dus konden ze een stuk eerder deze kant op komen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht dat Sibir vrij laat kwam hoor :/
Oja... 2004...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was 2004, dat was de kwalificatie van het seizoen dat we bijna de finale haalden
Hehequote:
Een Eufacup maakt dat niet goed hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja... 2004...
Zucht die wedstrijd tegen ac.... dit jaar maar goed maken
welke stream ??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef rubbereend het volgende:
wel hilarisch dat ik naast mijn stream die gestolen is van Eredivisielive een banner zie van Eredivisielive
Tja die finale hadden we gewonnen, helaas kut Milanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was 2004, dat was de kwalificatie van het seizoen dat we bijna de finale haalden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
thx!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Elusive het volgende:
je kan een perfecte stream vinden op iets met www punt atdhe punt net (mag volgens mij geen linkjes plakken)
Kappen en draaienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die kat was overigens wel verrekte snel![]()
Er liep een kat op het veld en die liet even zien hoe goed hij kan rennenquote:
Wtfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Er liep een kat op het veld en die liet even zien hoe goed hij kan rennen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef rubbereend het volgende:
halve tien, halve tien, halve tien
verandert niks, ze moeten nog steeds 1 keer scorenquote:
Klopt.. maar ze maken het zichzelf weer erg moeilijk ..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verandert niks, ze moeten nog steeds 1 keer scoren
daar is het feyenoord voorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt.. maar ze maken het zichzelf weer erg moeilijk ..
haha zit ik de wedstrijd te volgen via jullie commentaar, is ie hier gewoon te zien....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Elusive het volgende:
je kan een perfecte stream vinden op iets met www punt atdhe punt net (mag volgens mij geen linkjes plakken)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ajax, Twente, AZ en PSV al in europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |