't is ook donker..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Het rare is dat er hier volgens buienradar nu flinke buien zouden moeten overwaaien, maar ik zie er niks van..
Please stop nu eens met "Storm"!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:49 schreef gerard96 het volgende:
teken tot storm?? wind neemt aardig toe hier ook vlagen ook zuid tot oost.
Als ik niks meer van me laat horen; Nee, dan niet meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BOEM!!!!!!!!!!!!!!!
Sj0rSz..? Leef je nog?
Had ik nog maar lantarenpalen waarin ik kon zien dat het regende, op onverklaarbare manier gaan ze niet aan vanavondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja okeMaar ook in de plassen water die onder de lantaarns staan valt niet veel te zien
Ik heb er reeds een melding van gemaakt in DE FAQ en FBquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Please stop nu eens met "Storm"!
Er komt geen storm, hier misschien even 6bft, das nog lang geen storm.
En terechtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb er reeds een melding van gemaakt in DE FAQ en FB
M'n zusje meldde ook al helemaal blij bliksem in Breda via msnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef SevD het volgende:
Oh, flits hier in DordtIk ga naar de schuilkelder!!
Je kan het beter hoog gaan zitten denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef SevD het volgende:
Oh, flits hier in DordtIk ga naar de schuilkelder!!
Ow, sterkte...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef xibalba het volgende:
hmmm...dakreparatie doorstaat de test niet
Lekker....zit in Nijmegen....gaat zo weer echt los.....
Ja, moeilijk moeilijk. Kiezen tussen geraakt worden door bliksem of verzuipenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Je kan het beter hoog gaan zitten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |