ofquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
http://www.p2000zeeland.nl/
bijvoorbeeld
Nou dan laat maar lekker zo, kan ik er misschien ook nog van meegenietenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef Drassss het volgende:
Als die buienlijn nog iets zakt dan zit ik er echt rechtsonder.. Ik hoop er eigenlijk niet op, want aan regen heb ik niks. Liever gruwelijke onweer wat mooie plaatjes oplevert
temperatuurverschillen zijn vrij groot tussen noord en zuid, niet vreemd dat het dan zo regent....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:28 schreef DemonRage het volgende:
De warme lucht blijft goed hangen in Eindhoven... 't is nog 20°C buiten.
Dat heb je natuurlijk altijd, zo gauw iets vaak gebeurt wordt het normaal. En dit gebeurt nou eenmaal niet vaak in Nederland waardoor het toch best nieuwswaardig is allemaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Schuifpui het volgende:
Eigenlijk is de reactie van iedereen inclusief de media nogal overdreven hier. Ik heb een tijdje in Texas gewoond en daar komen ondergelopen wegen zoals hier nu eens in de paar weken voor tijdens de grote, van West naar Oost trekkende stormen. Bij elke dip in de weg staat ook een waarschuwing voor flash floods. Het staat dan even een tijdje onder en daarna heeft niemand het er meer over. De afvoeren hebben ze ook wel beter geregeld daar, niet van die lullige putjes van 20cm breed, maar enorme sleuven van een meter langs de wegen.
dat is appels met peren vergelijken. Daar is het normaal, hier niet echt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Schuifpui het volgende:
Eigenlijk is de reactie van iedereen inclusief de media nogal overdreven hier. Ik heb een tijdje in Texas gewoond en daar komen ondergelopen wegen zoals hier nu eens in de paar weken voor tijdens de grote, van West naar Oost trekkende stormen. Bij elke dip in de weg staat ook een waarschuwing voor flash floods. Het staat dan even een tijdje onder en daarna heeft niemand het er meer over. De afvoeren hebben ze ook wel beter geregeld daar, niet van die lullige putjes van 20cm breed, maar enorme sleuven van een meter langs de wegen.
Ja ja ik weet het, in Amerika is alles groterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Schuifpui het volgende:
Dat is een matige vergelijking omdat de grond daar 0,0 water opneemt. Ik heb in de staat Oklahoma gewoond en bij elk klein buitje stond het daar al blank. De vergelijking gaat daarom helemaal niet op met Nederlandquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Schuifpui het volgende:
Ja hoor...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:30 schreef Schuifpui het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Er ligt tussen Regge en een meer een klein strookje land, ons natte schiereiland Twente...
heb je ook wel gelijk in hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Schuifpui het volgende:
Sorry!![]()
Ik volg het ook wel hoor, dus doe er zelf ook een beetje aan mee. Maar af en toe zie van die foto's van wat auto's door 5cm water en dan denk ik tja..
Inderdaadquote:
Inderdaad, vandaag viel het nog wel meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Inderdaad. Tot nu toe was het niet veel bijzonders in Brabant, maar dat wordt nu aardig gecompenseerd
.
Hier is het gestopt met miezeren en hebben ze de knop een paar standjes omhoog gedraaid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Drassss het volgende:
Hier nog steeds aan het miezeren...NO-Brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |