Blupquote:
Nou ja als een tunnel erg hoog is dan is het lastig inschatten hoe hoog het water staat. Maar als het ineens een erg lage tunnel lijkt, zou ik ook omdraaien jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Waarom rijden die mensen toch de tunnel in, als ik zou zien dat een tunnel vol met water staat dan draai ik om hoor
Onderschatten van de diepte en ook stopkracht van het water.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:58 schreef Studiotje het volgende:
Waarom rijden die mensen toch de tunnel in, als ik zou zien dat een tunnel vol met water staat dan draai ik om hoor
Nou ja ik ben wel toe aan een bak regen. Record (niet door mij zelf gemeten) staat op 64mm, dat was op 17 juli 200(3?) meende ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet zo nodig, nu woon ik nog 4 hoog maar morgen krijgen we de sleutel voor ons nieuwe huis, die is wel op de begane grond en vlak bij een kanaal....
2004quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou ja ik ben wel toe aan een bak regen. Record (niet door mij zelf gemeten) staat op 64mm, dat was op 17 juli 200(3?) meende ik
Ik heb het gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef gerard96 het volgende:
WIE heeft dennis wilt gezien:???? hij zij dat die gebied vanuit het zuiden gaat komen en drenthe groningen ook gaat rakenbye nederland
Oja hoe kna ik dat nou vergetenquote:
www.wdr.dequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef gerard96 het volgende:
Weet iemand bekende duitse nieuws site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |