Waarom zit ik dan in het wit op jou kaartje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:44 schreef gerard96 het volgende:
fredo jij krijgt je regen echt wel hoor.
Ik zit in groningen maar ben niet zeker of het het noorden nog gaat raaken![]()
[ afbeelding ]
Word nog veel verwacht voor noorden
Hij kon niet binnen de lijntjes kleurenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan in het wit op jou kaartje?
ohoh, Noorderlingen, tijd voor zandzakken, de vorige keer dat er niet werd gewaarschuwd hadden we 30 cm water in centrum Groningen....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef JDude het volgende:
KNMI heeft de waarschuwingen voor het noorden juist ingetrokken
Het noorden heeft enkele dagen geleden onweer gehad, vandaag heeft het midden wateroverlast gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ohoh, Noorderlingen, tijd voor zandzakken, de vorige keer dat er niet werd gewaarschuwd hadden we 30 cm water in centrum Groningen....![]()
WTF?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
Een foto van nu.nl en hoe het normaal is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Is in Enschede. Hier in het westen viel het vandaag overdag wel mee.
Iedereen loopt hier nu met camera's met van die grote lenzen door de straat... Had ik die nu ook maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Damnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:05 schreef Schuifpui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En daar ben je blij mee...?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:04 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het noorden heeft enkele dagen geleden onweer gehad, vandaag heeft het midden wateroverlast gehad
dus vanavond is het zuiden aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |