abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:02:46 #101
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_85768250
Bouma heeft voorkeur uitgesproken voor vertrek naar Engeland, leesik net op de tekst-tv van eredivisielive. Hij schijnt al een aanbieding te hebben...kans dat ie naar PSV gaat is klein geworden aldus die pagina.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:03:04 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85768258
zeg hoe laat was de loting ook al weer :P

2 miljoen.. vind ik nog weinig..
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_85768286
Waar is Salcido nu eigenlijk heen? Fulham hoorde ik? :)
pi_85768289
Loting is net begonnen op eurosport
pi_85769002
In ieder geval geen Manchester City. :)
pi_85769305
Sampdoria... mooi affiche... welke groep zitten we ?
pi_85770056
Sampdoria, Metalist Charkov en Debreceni, de oude club van Dszudszak.
pi_85770110
Sampdoria, Metalist Kharkiv, Debreceni.

Een poule met veel mogelijkheden, maar op Sampdoria na geen aantrekkelijke tegenstander. Wel leuk voor Balazs, hij kan tegen zijn oude club spelen.
pi_85770155
Samp, mooi hoor. Andere wedstrijden moeten gewoon 12 punten zijn.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_85770187
Saaie loting! :O
pi_85770192
Lijkt me te doen :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:54:36 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85770207
Groep I: PSV, Sampdoria, Metalist Kharkiv en Debreceni

Volgende ronde gaat zeker lukken :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_85770631
Pieters krijgt dus de voorkeur boven Braafheid :)
Lens ook bij Oranje, geen Babel...

En Ibi ofcourse...
pi_85770703
Bouma *O* _O_
pi_85770767
Prima loting, alleen Sampdoria kan lastig worden. Vooral uit.
pi_85770848
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Bouma *O* _O_
Wat is daarmee? Leuk voor op de bank, vraag me alleen af of hij er zelf genoeg mee neemt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_85770931
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Wat is daarmee? Leuk voor op de bank, vraag me alleen af of hij er zelf genoeg mee neemt.
Ik denk het wel, ik denk dat hij een type Simons is.. Hij vind het niet erg om op de bank te zitten. Anders speelde hij nu bij Salzburg, hij komt ook nog terug van een blessure en hij weet zelf ook dat je dan niet gelijk in de basis kan.. Echte clubliefde :D
Nu Van Nistelrooy nog :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:25:25 #118
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_85771348
Ik heb een vraagje. :) "Ooit" was er een wedstrijd van PSV waarbij een supporter uit het uitvak vuurwerk naar een PSVer gooide die bij de cornervlag stond. Die speler kreeg dat vuurwerk op zijn hand.
Welke wedstrijd en welke speler waren dat?

Kiekje van de streaker. O+
pi_85771955
quote:
PSV heeft de groepsfase van de UEFA Europa League bereikt en neemt het daarin op tegen Sampdoria Genua, FC Metalist Kharkiv en Debrecen VSC. Zorg dat je er bij de wedstrijden in het Philips Stadion bij bent! Bij de aanschaf van een passe-partout ontvang je ook nog eens een halfjaar ONS PSV XL cadeau!

Steun PSV in de groepsfase van de UEFA Europa League.
Verkoop in vorm van passe-partouts
De toegangskaarten worden in eerste instantie uitsluitend in de vorm van een passe-partout verkocht. Een passe-partout geeft toegang tot de drie thuiswedstrijden van PSV in de groepsfase van de UEFA Europa League. Met het kopen van een passe-partout ben je voordeliger uit dan wanneer je voor iedere wedstrijd een losse kaart koopt.

Korting in de voorverkoop
Tot en met donderdag 2 september hebben Seizoen Club Cardhouders, leden ONS PSV XL en leden van de Supportersvereniging de mogelijkheid één passe-partout met korting te kopen. Vanaf vrijdag 3 september kunnen op vertoon van een Club Card nog drie extra passe-partouts voor het normale tarief worden gekocht. Voor volwassenen zijn er passe-partouts met korting te koop van ¤ 57,- tot ¤ 135,-. De normale tarieven variëren voor volwassenen van ¤ 67,50 tot ¤ 160,-.

Kaartverkoop zaterdag van start voor Seizoen Club Cardhouders
De verkoop voor de eigen plaats voor Seizoen Club Cardhouders start zaterdag bij PSV Kaartverkoop Online, TicketBox en in PSV FANworld. De verkoop start voor de verschillende groepen op de volgende dagen:

PSV Seizoen Club Cardhouders zaterdag 28 augustus
Leden ONS PSV XL (Clubpas ONS PSV XL) woensdag 1 september
Leden Supver PSV (PSV Supporters Club Card) donderdag 2 september
Leden ONS PSV M (PSV Club Card) vrijdag 3 september
Leden PSV Phoxy Club (Clubpas PSV Phoxy Club) vrijdag 3 septembe
Voor mij dus 57 euro. 19 euro per wedstrijd ^O^
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:41:25 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_85771982
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:

[ afbeelding ]
Die kat was echt snél :D O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_85772431
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik denk het wel, ik denk dat hij een type Simons is..
Hij vind het niet erg om op de bank te zitten.
Volgens mij hebben we in de laatste jaren niemand gehad die nog minder een type Simons is dan die randgroep-Helmonder van een Bouma hoor. Dat hij op de bank wil plaatsnemen komt puur door zijn gebrek aan ambitie (denk ik) en het feit dat hij gewoon niet goed genoeg is voor de basis (constateer ik).
quote:
Echte clubliefde :D
Puur opportunisme meen ik.
quote:
Nu Van Nistelrooy nog :P
Gezien je smiley neem ik aan dat dit sarcastisch is, want als er één rasopportunist is die zijn eigen belang boven alles stelt, tot in het slinkse en schofterige aan toe als het moet, is het VN wel.
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die kat was echt snél :D O+
Dat dacht ik ook doen ik het zag. Maar wanneer je je bedenkt dat ze op straat ook supersnel zijn als het moet, was het niet eens zo raar. Wat ik me dan wel afvroeg is hoe dat beest in godsnaam daar kwam. Gewoon tussen het hek bij de ingang? En normaal kiest zo'n beest toch niet voor die drukke plaatsen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Xaobotnik op 27-08-2010 15:05:01 ]
pi_85772738
quote:
Ik heb een vraagje. :) "Ooit" was er een wedstrijd van PSV waarbij een supporter uit het uitvak vuurwerk naar een PSVer gooide die bij de cornervlag stond. Die speler kreeg dat vuurwerk op zijn hand.

[ afbeelding ]
Schattig was dat inderdaad! :D
pi_85773754
Best makkelijke loting, moet te doen zijn.
★★★
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:45:56 #124
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_85774512
quote:
Niet vanuit het uitvak, maar gewoon in het thuisvak: PAOK-PSV Bruggink, die bedoel je denk ik.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:47:11 #125
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_85774560
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Best makkelijke loting, moet te doen zijn.
Mwah, als je ziet dat we al moeite hadden met Sibir uit... Sampdoria is gelijkwaardig zo niet beter als PSV. Metalisk uit is ook best pittig denk ik, Debreceni de zwakste op papier.

Wel een leuke loting, met drie tegenstanders die we volgens mij nog nooit gehad hebben :)
Leuk reisje meepikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')