Jij bent goed bezig voor dit jaar of nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat hakt erin!
Ik heb mijn agenda (moleskin dinges) net ingevuld!![]()
Ik weet al wanneer en waar mijn tentamens zijn en hoe laat ik de papers moet inleveren.
Ik heb altijd zin om een nieuwe agenda te kopen, mooi helemaal leeg en voor het eerst beschrijven enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat dus! Was de enige die wel een gemakkelijke indeling heeft!
Goed bezig! Ik heb toevallig ook een Moleskine gekocht! Zag er fijn uit. Ga er nu even afspraken e.d. inschrijven. Dat vind ik altijd leuk bij een nieuwe agendaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat hakt erin!
Ik heb mijn agenda (moleskin dinges) net ingevuld!![]()
Ik weet al wanneer en waar mijn tentamens zijn en hoe laat ik de papers moet inleveren.
Ja dat was veel geld in één keerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je bent belachelijk rijk of je bent nu totaal blutFlink wat moneyz die daar ineens weg zijn
Heb je dan een dag of week agenda? heb nu zon gratis studiegevalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb toevallig ook een Moleskine gekocht! Zag er fijn uit. Ga er nu even afspraken e.d. inschrijven. Dat vind ik altijd leuk bij een nieuwe agenda![]()
.
[..]
Ja dat was veel geld in één keer.
Bwhehehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:36 schreef Sander het volgende:
Collegegeld is er af ja. Ik dacht dat ik geskimmed was
Ik heb een weekindeling. Het nadeel van zo'n gratis studiegeval is dat er vaak enorm veel reclame in zit. Irritant.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Heb je dan een dag of week agenda? heb nu zon gratis studiegeval
Neehee, dat is anders! Mannenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehehe
Overigens, wtf is dat met vrouwen en nieuwe agenda'sSerieus, koop een kladblok ofzo, dan kun je daar iedere keer een nieuwe pagina op volschrijven
Nuecken?quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin om een nieuwe agenda te kopen, mooi helemaal leeg en voor het eerst beschrijven enzo
Maar mijn Moleskine loopt 1,5 jaar.. dus duurt nog een maand of 3 geloof ik.. En dan koop ik toch exact dezelfde
Ik heb ook die Moleskin van 1,5 jr.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik heb toevallig ook een Moleskine gekocht! Zag er fijn uit. Ga er nu even afspraken e.d. inschrijven. Dat vind ik altijd leuk bij een nieuwe agenda![]()
.
[..]
Ja dat was veel geld in één keer.
quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:30 schreef Difficult het volgende:
Bah moet nog een keer terug naar de tandarts : (
Ik wilde net vragen hoe het er mee wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef royjn het volgende:
Van het weekend eindelijk mijn app. eens gaan opruimen en dan wat fotos schieten.
Daarna de housewarming plannen
Waaromquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:30 schreef Difficult het volgende:
Bah moet nog een keer terug naar de tandarts : (
Ik kreeg ook alleen de oude, maar hier http://kara.hosting.kun.nl/sws1011nl/ vond ik de nieuwe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook die Moleskin van 1,5 jr.![]()
Kan iemand op rooster.ru.nl een rooster voor de dag toveren van 2010-11? Ik krijg steeds het rooster van 09-10?
quote:
De receptionist had mij verkeerd begrepen toen ik belde, en nu was er te weinig tijd om het te maken : (quote:
Het was me iets te vroeg. Van +1200 naar -400quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwhehehe
Overigens, wtf is dat met vrouwen en nieuwe agenda'sSerieus, koop een kladblok ofzo, dan kun je daar iedere keer een nieuwe pagina op volschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |