Of je bouwt er zelf een, niet iedereen zo over een kam scheren joh, dat wil ik alleen maar aangeven. Een AMG is gewoon niets meer dan een getunede mercedes, maar dan door een bedrijf. Zelfde als die pc's. Jij moet je niet zo aan definities vastklampenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus!
De standaard pc gebruiker: Dell![]()
De de standaard die-hard gamer pc gebruiker: Alienware (Game-merk van Dell)![]()
Je Dell zelf upgraden tot een game pc!![]()
Is het dan echt zo lastig te volgen Hosti?
Edit: en waarom komen die computers er ineens bij?![]()
Veel succes!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best relaxed ben voor het tentamen, (voor mijn doen dan) we gaan het zien
En volgens mijn definities zijn AMG rijders gewoon standaard mensen en voor de mensen die zelf hun auto laten tunen daar heb ik mijn mening al veelvuldig over vermeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of je bouwt er zelf een, niet iedereen zo over een kam scheren joh, dat wil ik alleen maar aangeven. Een AMG is gewoon niets meer dan een getunede mercedes, maar dan door een bedrijf. Zelfde als die pc's. Jij moet je niet zo aan definities vastklampen
Suc9 dan maar!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best relaxed ben voor het tentamen, (voor mijn doen dan) we gaan het zien
Ik ben nu alles aan het inroosteren tot december. Best een gepuzzel met al die mensen die in die week op congres zijn en dan en dan inhaalcollege geven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Veel succes!
Ik heb (eindelijk) mijn rooster voor de komende maand. Best fijn gepland allemaal.
Zijn julile daar nou nog over bezigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En volgens mijn definities zijn AMG rijders gewoon standaard mensen en voor de mensen die zelf hun auto laten tunen daar heb ik mijn mening al veelvuldig over vermeld.
Daarnaast hoeveel normale gebruikers softmoden zelf hun processor, videokaart of gaan pielen met de timing van het geheugen?![]()
Nopequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, zeg, is overigens bij jullie vannacht ook de stroom uitgevallen?
Werd vannacht wakker van de printer die ineens begon te leven (toen de stroom weer aan ging, blijkbaar)... wekkers, magnetron, laptop van René, allemaal uit. Aardig tijdje dus ook, want die laptop is niet binnen een half uur leeg
Ach D_K kan gewoon zoveel domme poep zeggen dat het moeilijk is om niet te reageren. Maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zijn julile daar nou nog over bezig
Valt me overigens wel van je tegen Hosti, dat je blijft happen
ook dat nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
hosti heeft vast nog niet ontbeten..
Succes! : )quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook irritant! Maar dan weet je straks wel je rooster tot december. Wij krijgen steeds vlak van te voren het rooster van de komende vier weken. Het algemene rooster is wel al eerder bekend en soms zit je een paar blokken achter elkaar in dezelfde werkgroep, dus dan kun je een beetje je rooster inschatten, maar je weet niet van te voren of je weer in dezelfde werkgroep terechtkomt. Erg onhandig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben nu alles aan het inroosteren tot december. Best een gepuzzel met al die mensen die in die week op congres zijn en dan en dan inhaalcollege geven.
+ 1 CPquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
hosti heeft vast nog niet ontbeten..
Misschien heeft ie wel last van de zenuwen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:21 schreef IrishBastard het volgende:
Daar heb je geen sterkte voor nodig, das een super simpele ingreep
Sterkte!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef Difficult het volgende:
Wens me sterkte... ik ga een bezoekje aan de tandarts brengen om een afgebroken tand te laten maken :' (
Sterkte! Wat is er gebeurd dat je tand is afgebroken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:20 schreef Difficult het volgende:
Wens me sterkte... ik ga een bezoekje aan de tandarts brengen om een afgebroken tand te laten maken :' (
Ja dat hakt erin!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef Rituals het volgende:
Collegegeld voor het komende jaar, zorgverzekering en de huur zijn afgeschreven, doet toch een beetje pijn in m'n portemonnee.
Ik ga maar even de stad in om me weer beter te voelen. Ik heb nog een agenda nodig.
Moleskinequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn agenda (moleskin dinges) net ingevuld!![]()
Ja dat dus! Was de enige die wel een gemakkelijke indeling heeft!quote:
Of je bent belachelijk rijk of je bent nu totaal blutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef Rituals het volgende:
Collegegeld voor het komende jaar, zorgverzekering en de huur zijn afgeschreven, doet toch een beetje pijn in m'n portemonnee.
Ik ga maar even de stad in om me weer beter te voelen. Ik heb nog een agenda nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |