Ja, dan serveren ze de specialiteit van de kok! Alles precies net niet goed tot in de vileine details!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef Rituals het volgende:
Wat voor oordruppels zijn het SLP? Gehaald bij de drogist? Zonder recept?
[..]
Bij mij werden de gangen juist véél te snel na elkaar opgediend, maar wij waren er tijdens de intro, dus ze hadden haast.
Daarom vroeg ik al waar Kerel uithing!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Otalgan is pijnstillend, dus kan sowieso geen kwaad. Verder ben ik niet de aangewezen persoon om je advies te geven, maar ik zou je ook aangeraden hebben om die druppels gewoon te proberen. Als het niet helpt, kun je maandag altijd nog bellen.
Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ja, ik ben niet goed genoegquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik al waar Kerel uithing!
O die komt wel eens aanwaaien uit A'dam of zoiets! Ik lees dat toch niet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet goed genoeg. Maaruhh, Kerel?
Oooh Merelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O die komt wel eens aanwaaien uit A'dam of zoiets! Ik lees dat toch niet!
June zie je nooit meer hier!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oooh Merel. Ja die weet het denk ik wel beter dan ik! Of Swine. Of June. De slechte persoon die je nu had kunnen treffen ben ik SLP
.
Ach, als het werkt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
June zie je nooit meer hier!![]()
Swine zal vast zo zat zijn dat hij adviseert een paracetamol in je oor te duwen!
De helft is vast tokkie zat en de rest zit al op zn stokje!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ach, als het werkt...
Wat is het hier rustig jongens!
Hah zitten wel lollige tussenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:38 schreef LastRequest het volgende:
Aah dit was toch even een minuut of 2 vermakelijk
http://captchart.posterous.com/captchart
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:17 schreef SLP_ het volgende:
voor de medici onder ons: Ik heb denk ik bijna een week met oorontsteking rondgelopen, en had al oordruppels gehaald maar omdat ik dat een beetje eng vond heb ik dat nog niet gebruikt. Als ik maar genoeg ibuprofen neem voel ik de oorpijn toch niet meerMaar nu ben ik opeens aan één oor vet doof geworden, het lijkt wel alsof er een vliesje voor zit ofzo
Als ik nog oordruppels ga nemen, helpt dat dan tegen de doofheid? Want ik kan pas op zn vroegst maandagochtend bellen voor de huisarts en dan is het hopen dat ik die ochtend meteen terecht kan anders kan ik pas dinsdagochtend ofzo naar de dokter om mn oren uit te laten spuiten
Ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN WAAR ZIT KEREL1808 ALS JE HEM NODIG HEBT?![]()
[..]
Wel met je goede oor hèquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:31 schreef Swine het volgende:
. Doe morgen gewoon even belletje en dan weet je al veel meer.
VETquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot, we krijgen er zo nog een partytent van 8 bij 4 bij.. Dus het gaat helemaal goed komen vandaag
Ik denk dat ik de tent ook al gezien heb, op 4daagse =) Grote tent idd!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, had ik gister ook nog gemailednet zo één als over de bar staat.. We moeten hem alleen even zelf opzetten..
En uitgerekend vandaag ben ik misselijk
"het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt" zong iemand ooitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat is dat nu CP
De hele tuin staat hier vol met partytenten dus iedereen kan droog staan
was dat niet gewoon een loesje poster?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
"het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt" zong iemand ooit![]()
gezellig!quote:heb alles al geregeld voor vanavond, ga lekker met 5 vrienden de stad inen dan wsl de nachtbus terug... Blijft iedereen bij mij pitten
![]()
da's opzich nog niet eens een slecht planquote:Moblo wanneer start je afhaalmaaltijdservice![]()
Mocht het niet lukken, dan is Firefox met de IE plugin misschien een workaround?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:25 schreef vogelkooi het volgende:
Kut windows, voor school moet ik internet Explorer hebben(speciale sites enzo) maar mijn windows 7 ultimate loopt te klooien.
Weet iemand en mogelijkheid om toch internet explorer werkend te krijgen. heb a gegoogled, ik zou via en andere computer de bestanden kunnen overzetten. Maar dat klinkt niet ideaal.
Alvast bedankt.
Uit Acda en de Munnikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
was dat niet gewoon een loesje poster?![]()
[..]
Malvertquote:gezellig!ik heb eens een feestje in de buurt! In Malvert
dus kan gewoon kruipend naar huis vanavond
!
[..]
Doe mij maar een nummer 23, 29 en 65quote:da's opzich nog niet eens een slecht plan![]()
heb je m verkocht?quote:
ik vind 't serieus geen slecht ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Uit Acda en de MunnikLoesje heeft er genoeg die op alles toepasselijk zijn
![]()
[..]
Malvert![]()
![]()
[..]
Doe mij maar een nummer 23, 29 en 65
Jepquote:
pakje?quote:
Ik heb al gedronken maar nam het nog serieus !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't serieus geen slecht ideewel een dag van te voren bestellen, dan kook ik 't overdag en dan kan men 't na 't werk ophalen
Of gewoon een dagschotel maken
![]()
De Lentse-party-meet. Niks van meegekregen in het topic?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:00 schreef royjn het volgende:
Waarbij? Heb ik weer bijna een meet gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |