abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:54:45 #226
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85837749
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 07:25 schreef MantaGSi het volgende:

Een kattenneus bevat ongeveer 20 miljoen geurcellen, vier keer zo veel als bij een mens. De neus is vooral afgestemd op stikstof, omdat deze stof zich in rottend voedsel bevindt. Hierdoor is de kat ook goed in staat om voedsel te beoordelen op eetbaarheid. :Y)

Dat moet je mijn kat eens vertellen, die eet met smaak al wat ranzig is. En dan komt het er soms weer uit. Maar dan heeft ie het tenminste geprobeerd. :P
pi_85837903
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Komen dit soort opmerkingen weer. Een dier voor de consumptiemaatschappij heeft ook geen best leven ben ik met je eens, maar dit wil niet zeggen dat we daardoor alle mishandelingen van andere dieren maar door de vingers moeten zien. Bovendien gaat het ook erom dat iemand zo wreed kan zijn om eigenhandig een kitten van enkele weken levend onder de grond te stoppen. Dan ben je psychisch gestoord imo.
Ik denk eerder dat het andersom wordt bedoeld..
  zondag 29 augustus 2010 @ 18:54:27 #228
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_85841910
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dat moet je mijn kat eens vertellen, die eet met smaak al wat ranzig is. En dan komt het er soms weer uit. Maar dan heeft ie het tenminste geprobeerd. :P
Dat een kat weet wat eetbaar is, wil niet zeggen dat hij een goede smaak heeft :Y)

Dat, en sommige katten zijn gewoon dom.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_85842054
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Dat een kat weet wat eetbaar is, wil niet zeggen dat hij een goede smaak heeft :Y)

Dat, en sommige katten zijn gewoon dom.
of veel te gulzig :P
pi_85842113
Ze hadden 'm beter in een stal kunnen zetten en daarna een kogel door z'n kop kunnen schieten of vergassen, om hem daarna op te eten. Dat mag wel gewoon.
pi_85842165
:r :r :r :r :r :r :r

misselijk dat soort mensen!!
pi_85866363
wat zielig.... dan kun je als kat beter een nachtje in een vuilnisbak zitten... wordt er nu op deze mensen ook een klopjacht geopend? Als die vrouw uit Engeland al vermoord hoort te worden, wat moet er dan wel niet met deze daders gebeuren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')