Stuur een e-mail naar de redactie van die krantenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze hebben notabene een aparte rotterdam en amsterdam variant van die rommel.
Laat die subjectieve verslaggeving dan in de versie waar het thuis hoort en ben in de landelijke variant wat objectiever.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur een e-mail naar de redactie van die kranten
Die plakken ze op de muur 'hilarische mailtjes'quote:
Geniaal! *Konijn koopt*quote:
Gezien het niveau, schat ik een man of 2 ;-) .quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef febster het volgende:
[..]
Die plakken ze op de muur 'hilarische mailtjes'.
Met hoeveel man denk jij dat de Sp!ts gemaakt wordt?
Geen idee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef febster het volgende:
[..]
Die plakken ze op de muur 'hilarische mailtjes'.
Met hoeveel man denk jij dat de Sp!ts gemaakt wordt?
Ik denk dat je er niet ver naast zitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gezien het niveau, schat ik een man of 2 ;-) .
Maar who gives a shit dat het op een muur met hilarische mailtjes komt.
Als je zoiets netjes onderbouwt vind ik het eerder hilarisch ende sneu dat zoiets op een hilarische mailtjes muur komt.
Metro zit in Amsterdam, 100% opzekersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef febster het volgende:
Metro zit in R'dam, Spits in A'dam en worden in de Randstad het meeste gelezen/verspreid. Doelgroep enzo.
al heb je wel een punt hoor.
Kerel, ik heb in 5 jaar niks gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef bleiblei het volgende:
Zat net trouwens in het LWL forum te lezen in een vreemde dingen topic en vraag mij wel af waarom het nodig is om als een stel pubers voornamelijk rotzooi te trappen? Of valt het overall wel mee daar?
Naja, diefstal, maar ook stapelen van picknicktafels, discoballen die geroofd worden en ergens op een camping weer op duiken, constant geziek van beveiliging, gekut met wc's, spullen in je nek krijgen tijdens concerten omdat een joligerd denkt dat het leuk is om die een overcrowded tent in te sjouwen etc. etc. etc.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:03 schreef febster het volgende:
[..]
Kerel, ik heb in 5 jaar niks gezien. Als je de aanhoudingen ook leest gaat het vooral om drugsgebruik en heel soms diefstal uit tenten. Agressie heb ik daar nog nooit gezien. Of bedoelde je iets anders
?
BB, ik vind je een toffe kerel, maar je snapt het nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, diefstal, maar ook stapelen van picknicktafels, discoballen die geroofd worden en ergens op een camping weer op duiken, constant geziek van beveiliging, gekut met wc's, spullen in je nek krijgen tijdens concerten omdat een joligerd denkt dat het leuk is om die een overcrowded tent in te sjouwen etc. etc. etc.
Gewoon kinderachtig geneuzel dus.
Maar daar merk je dus weinig van? Het gaat natuurlijk wel om 2 keer geldrop aan mensen die er rondlopen. Maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |