Klaar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef febster het volgende:
[..]
Goed bezig. Daarna 'echt' klaar?
Schijterdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:17 schreef ArTiC het volgende:
2 minuten blessuretijd maar, goed zo want ik moet al 20 minuten poepen
wees blij dat er geen geurinternets isquote:
Al gezien, stelt niets voor vind ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:29 schreef febster het volgende:
Niet NLD 3 kijken als je nog ooit kip wil eten.
Ik zie geen Nederlandse kentekenplaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef ArTiC het volgende:
typisch weer Nederlanders..zodra het ff regent beginnen ze te remmen op de snelweg![]()
http://twitpic.com/2ie55y/full
klopt, dit is in Twentequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie geen Nederlandse kentekenplaat
Ja oke, maar dat geeft allemaal minder 'rotzooi' binnen, zeg maar dat je binnenkomt en niet het idee hebt dat de bewoners nog met een halve verbouwing bezig zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Klaar?.
Eh, na de ensuite moet nog:
Vlonder dakterras
Randjes rond borders
Nieuwe bestrating in tuin
Koof in keuken voor afwerking afzuigkap
etc. etc. etc..
Daar zit wat inquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat geeft allemaal minder 'rotzooi' binnen, zeg maar dat je binnenkomt en niet het idee hebt dat de bewoners nog met een halve verbouwing bezig zijn.
Hollandse krantjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef bleiblei het volgende:
Is trouwens wel iets wat ik behoorlijk irritant vind. Als je morgen zoon stationskrantje open slaat is de kans groot dat er groot uitgemeten wordt dat Feyenoord verloren heeft, Utrecht gewonnen, de CL loting etc.
En PSV wordt dan in een klein berichtje genoemd![]()
.
Ze hebben notabene een aparte rotterdam en amsterdam variant van die rommel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:58 schreef febster het volgende:
Metro zit in R'dam, Spits in A'dam en worden in de Randstad het meeste gelezen/verspreid. Doelgroep enzo.
al heb je wel een punt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |