Feyenoord is amusanter, die zie ik namelijk heel graag verliezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef ArTiC het volgende:
RTL faalt. Feyenooit uitzenden ipv PSV
maakt me niet uit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Snorrie, was dat tegen je pijnlijke kies?
Hoe is het er eigenlijk mee?
Wanneer wil je weer gaan zwemmen? Dinsdag en woensdag zijn even dramatisch in 't zwembad...
Woensdag doen? Weer rond 1700 bij 't zwembad?quote:
Ik zou dan wel in het stadion willen zitten hoorquote:
Ik ben wel eens in de spelershome geweest, toen de spelers er ook waren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zou dan wel in het stadion willen zitten hoor. Hoe vet is dat?
tuurlijk, je bent een vrouw, je hebt verstand van schoonmaakmiddelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de spelershome geweest, toen de spelers er ook waren.Maar ik heb dan ook connecties.
connectiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk, je bent een vrouw, je hebt verstand van schoonmaakmiddelen.
en V. van brandblussers
oh...die knakker die alle spelers 30sec voor de wedstrijd loop te knuffelen zegt dat ze scherp moeten beginnenquote:
Daar kon ik komen na de wedstrijd PSV - AC Milan die eindigde in 3-1. Uit respect maar niet gedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de spelershome geweest, toen de spelers er ook waren.Maar ik heb dan ook connecties.
Is een toffe vent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...die knakker die alle spelers 30sec voor de wedstrijd loop te knuffelen zegt dat ze scherp moeten beginnen
3-0quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is een toffe vent.En familie.
heb ik gemistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef ArTiC het volgende:
kan het niet vinden op youtube maar rene van der gijp ging laatst compleet los op die endt
was echt geniaal...want ja, het is ook raar dat na een voorbereiding van een week zo'n man in pak nog eens gaat zeggen dat ze vanaf de aftrap scherp moeten zijn. Alsof die spelers denken dat ze het eerste kwartier een potje kunnen kaartenquote:
Is iig goed voor het NLse voetbal.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef ArTiC het volgende:
oh...ik wilde quoten maar en zat weer een doelpunt tussendoor
Ik denk dat we dit seizoen wel eens de europa league kunnen winnen
Toch werkt het wel vaak zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
was echt geniaal...want ja, het is ook raar dat na een voorbereiding van een week zo'n man in pak nog eens gaat zeggen dat ze vanaf de aftrap scherp moeten zijn. Alsof die spelers denken dat ze het eerste kwartier een potje kunnen kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |