ik laat al 2 uur lang boeren op kantoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:45 schreef Inu het volgende:
Collega's die vanaf 3 uur niks meer doen omdat ze om 10 voor 4 naar huis mogen zijn ook vervelend
Het enige wat ik van hem wilde was een map met plaatjes van de ene harde schijf naar de andere gekopieerd, dat is toch niet zoveel gevraagd?
I did not was serieus!quote:
En er zit iemand op iets van jou te wachten terwijl je dat doet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik laat al 2 uur lang boeren op kantoor
Ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef febster het volgende:
Is er iemand hier WEL blij met zijn full-time baan als loonslaaf?
/r8al
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef febster het volgende:
/r8al
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef febster het volgende:
/r8al
serieus? Falert!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb honger want ik heb sinds 6 uur vanmorgen niet gegeten
ik heb een 30cm pizza voor je besteldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb overwogen wendy te vragen of ze ff door de mcdrive wilde rijden voor mij.
Moe zijn hoort erbijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja.
Al ben ik wel moe u. Vanmorgen om kwart over 6 vertrokken en ben nu onderweg naar huis wetende dat ik nog 60 ongelezen mails in mijn mailbox heb zitten. Maar volgende week 2 dagen training, woensdag nog even werk overdragen en dan vakantie.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Levitation het volgende:
Ik heb vandaag de eerste stappen gezet om te gaan afstuderen.![]()
Nog 10 maanden kiezen op elkaar en dan ... hopelijk klaar.
quote:
/carequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef ArTiC het volgende:
RTL faalt. Feyenooit uitzenden ipv PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |