ik heb ze nu wel bijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
werken enzo...
Ik heb overigens kei hoofdpijn al sinds ik wakker ben en ik ben net als Artic, heb geen pilletjes bij me.
waarom duikt er bij ieder nieuw topic zo'n randmongool op die denkt grappig te zijnquote:
mag ik een pilletje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb ze nu wel bij
maar geen hoofdpijn
kom je er 1 halen?quote:
@ kantoor langs die rivier, de A12quote:
dat is te verquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
@ kantoor langs die rivier, de A12
Niet compatible met Outlook Agenda voor zover ik weet. Ik kan natuurlijk overgaan op OO Agenda maar dat alleen als al mijn data vanuit Outlook overgezet kan worden.quote:
picsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:05 schreef r8ality het volgende:
D'r zitten hier ongeveer 50 vogels op een dak. Doodstil te zitten. Allemaal neus snavel dezelfde richting op. Af en toe beweegt er een. Te vaag.
Geen zin in.quote:
Mooi zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk ook niet zo'n fan van, maar dit smaakt goed!
Als ik in de kasten ga kijken kom ik meestal bij tonijn ofzo uit, lekker toast met zelfgemaakte tonijnsalade ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik wil straks iets lekkers eten maar weet niet wat, eens kijken in de kasten.
Zou toch moeten kunnen. Maar of dan ook alle categorieën en bijbehorende kleuren overgenomen worden kan ik niet vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet compatible met Outlook Agenda voor zover ik weet.
Heb ik pas geleden al gemaakt, geen zin in nuquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als ik in de kasten ga kijken kom ik meestal bij tonijn ofzo uit, lekker toast met zelfgemaakte tonijnsalade ofzo
hmmm geen idee..ik gebruik google agendaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet compatible met Outlook Agenda voor zover ik weet. Ik kan natuurlijk overgaan op OO Agenda maar dat alleen als al mijn data vanuit Outlook overgezet kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |