De mijne ookquote:
heb jij ook pearls?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:57 schreef Loqi het volgende:
CND effects
Een groot deel ervan staat hier, dit zijn ze niet allemaal, er zijn intussen weer nieuwe.
Ik vind persoonlijk de shimmers spectaculairder dan de sparkles (heb er van beide 2), maar allebei de soorten zijn echt super mooi en geven hele mooie effecten. Ik heb copper shimmer, emerald shimmer, emerald sparkle en sapphire sparkle
En van die 4 zou ik zeker de 2 shimmers aanraden! Maar zoals ik al zei zijn de sparkles ook super
(ik wil ze eigenlijk allemaal hebben)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef Debsterr het volgende:
Over CND gesproken, ik loop elke dag langs een kantoor van hen.
Ja, die vind ik mooi, en Amethyst sparkle, Ice blue shimer en en en en.... daarom heb ik dus hulp nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Mirjam het volgende:
volgens mij is copper shimmer heel mooi
die wilde ik gisteren bestellen bij TD
veel besteld, maar die vergeten![]()
ik ben benieuwd naar jouw reportagequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne ook
Met zonder Orly, dat dan wel weer. Dus volgende week topcoatproef.![]()
Komt mooi uit, dat weekend kan ik nog niksen.
Post 151quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, die vind ik mooi, en Amethyst sparkle, Ice blue shimer en en en en.... daarom heb ik dus hulp nodig
@ Loqi
Geeft niet, ik snap dat je af en toe moet etenIk wacht wel tot je MP ophalers weg zijn
geen ideequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:14 schreef princess-a het volgende:
voor de dames die Halleys Comet al gedragen hebben, is basecoat voldoende tegen stainen? Of krijg je hoe dan ook gele nagels?
trutjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee
twee laagjes basecoat?
Welnee, plekkies zatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan dat nog? ik wil niet al je plekjes wegkapen
voor wat het waard is, ik heb bij charla geen staining gehad! En die heb ik anderhalve dag gedragen met 1 laag Bonderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
trutjegedaan, en een laagje glossy van p2 ga ik nog proberen, als ik het kreng open krijg
Ja, anders overleef ik het ook wel hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welnee, plekkies zat
Ik twijfel tussen violet shimmer en ice blue shimmer... aangezien ik dol ben op blauw en paars denk ik dat ik ze alletwee maar gewoon moet nemen.
Ja datquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, anders overleef ik het ook wel hoor.
In Veldhoven zit een winkel die CND verkoopt namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |