*sop sop*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
overigens had ik toch het dure merk wel gekocht. Want, ik ben inmiddels een merksoppert geworden.
Leuk he, mn minibuitjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goeie buit zeg.
Enne, toen ik thuis kwam heb ik er al wat op zitten Googlen, maar dit is volgens mij nog niet bekend!
Heul lievquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk he, mn minibuitje![]()
Mocht iemand willen dan wil ik zo wel even een betere vergelijking maken, heb er nu snel 2 laagjes opgeknald en het er weer afgeveegd met remover
Had het al op MUA gelezen... maar is toch absurd, weer een dupe... Ze moeten echt nodig weer wat nieuws bedenkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
Toch nog even voor de mensen die het nog niet wisten (of ben ik de enige die het niet wist)
Links Halleys Comet, rechts Essence Choose Me!
[ afbeelding ]
Duim = Halleys Comet, wijsvinger = Choose me!
[ afbeelding ]
Complete buit
[ afbeelding ]
Hij is aangekomen zie ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Leuk he, mn minibuitje![]()
Mocht iemand willen dan wil ik zo wel even een betere vergelijking maken, heb er nu snel 2 laagjes opgeknald en het er weer afgeveegd met remover
Jaaaaaaaaaaaaaaa dat is lekker, doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Mirjam het volgende:
heeft 1 van jullie wel eens bij shabu shabu gegeten?
Goedkoop is het niet maar via een bedrijf waarmee ik dat doe krijg je korting met fedex.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:45 schreef bibi het volgende:
@ Bubseltje
Jij laat toch wel eens pakjes overkomen uit Amerika, en dan vooral met heel veel lakjes er in. Is dat nou duur?
okquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef bibi het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa dat is lekker, doen
Hoe was je eerste dag?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Terug van TP, me beheurlijk ingehouden!! Alleen 2 oogpotloodjes, een blushbrush en een Falsies mascara
Oh, en Dico, ik heb bubbelvloppen (wat zijn die dingen HUUUUUUGE van de action), dus morgen gaan je wielen op de post, kun je hopelijk t weekend wielen lakken.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef Dwyn het volgende:
De voordelen van boven op een heuvel wonen.
[ afbeelding ]
Het water stroomt naar beneden.
Geshopt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Ik was zaterdag trouwens bij je in de stad
Ging goed! Zat gelukkig niet alleen in een hoekje, maar had een maatje waar ik de hele dag samen mee gelopen heb. En de mensen waren heul niet zo eng, en ik werd niet uitgelachen geloof ikquote:
Hoe korter? (ze waren ook wel heul lang!)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb mijn nagels een stuk korter gemaakt
Niets mee gekregen van de schietpartij hoop ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
Ik was zaterdag trouwens bij je in de stad
in september, nog geen datum bekendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer komt trouwens die nieuwe opi collectie uit? Zeg alsjeblieft voor 26 september.
Doe maarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:40 schreef mirannie het volgende:
Zeg het maar SQ, zullen we de gok wagen?? Zo te zien moet het wel lukken en anders moet je even op de koffie komen
Oh thanks!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in september, nog geen datum bekend
[..]
Doe maarEither way
Awwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
leuke hauls voorbij zien komme
En kenker wat een drukte vandaag op mijn werkik denk dat ik maar niet meer ziek word
nou, ik ben de enige die met dat programma overweg kanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Awwwel slecht dat dat zo slecht wordt opgevangen dan!
Die bloemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op jullie blogs allemaal van zulks leuks voorbij zien komen van Viva la Nails dat ik ook maar heb besteld een tijdje terug. Vandaag van het postkantoor opgehaald. Ze shippen wel snel trouwens
[ afbeelding ]
Wat een verademing na die gare decals van Ebay! Dit is een blijvertje
En natuurlijk meteen instant nailart toegepast:
[ afbeelding ]
Oh, dat weet Loqi welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:37 schreef mirannie het volgende:
Ziet er gaaf uit SQ!!
Iemand enig idee wat de mooiste CND effects is?? Ik kom er echt niet uit. Help!!
Tof!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik had op jullie blogs allemaal van zulks leuks voorbij zien komen van Viva la Nails dat ik ook maar heb besteld een tijdje terug. Vandaag van het postkantoor opgehaald. Ze shippen wel snel trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker vette shizzle!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vet hip he?
Met extragratis bling!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, als de Burlesque binnen is kun je altijd nog bijbestellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Mirjam het volgende:
volgens mij is copper shimmer heel mooi
die wilde ik gisteren bestellen bij TD
veel besteld, maar die vergeten![]()
Ben benieuwd!! En natuurlijk: fotoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
@ lindytje; mijn nagels zijn koooort, kan ernog niet aan wennen!
sharaan, had jij de original al gepost?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
@ lindytje; mijn nagels zijn koooort, kan ernog niet aan wennen!
oh nee sorry, morgen gaat alles de deur uit, zit namelijk ziek thuisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sharaan, had jij de original al gepost?
Anders gaat er iets mis namelijk
het witte gedeelte van mijn nagels is echt gehalveerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ben benieuwd!! En natuurlijk: foto
Hai, sorry ik was even pannenkoeken etenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:39 schreef mirannie het volgende:
LOQI?!?!?! Waar ben je?? Heb je hulp nodig
Nee maakt niet uit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh nee sorry, morgen gaat alles de deur uit, zit namelijk ziek thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |