ja, 1 euro voor 3/4!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef Lindytje het volgende:
Had de action nou trouwens bubbel-enveloppen?? Ik moet ze nog steeds halen, om wielen op te sturen (sorry dico....Ik heb al wel postzegels
)
Want als de action die heeft, dan wordt het zometeen even een rondje action-trekpleister
Schatteke, je lakjes zijn er dus, kom je ze na de 7e dan ophalenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef Lindytje het volgende:
Had de action nou trouwens bubbel-enveloppen?? Ik moet ze nog steeds halen, om wielen op te sturen (sorry dico....Ik heb al wel postzegels
)
Want als de action die heeft, dan wordt het zometeen even een rondje action-trekpleister
Great, thx!!quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Schatteke, je lakjes zijn er dus, kom je ze na de 7e dan ophalen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef princess-a het volgende:
Oooo mijn god! Ik zet net mijn nieuwe buit naast elkaar en er valt toch iets ergs op!! Ga snel mn laptop opstarten en foto plaatsen
Opvallen als in er valt mij iets op!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef mirannie het volgende:
[..]wat is er op gevallen? of begrijp ik het verkeerd? kan natuurlijk op 2 manieren bedoeld zijn
Dat Choose Me een dupe is van Charla etc. denk ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:57 schreef princess-a het volgende:
Oooo mijn god! Ik zet net mijn nieuwe buit naast elkaar en er valt toch iets ergs op!! Ga snel mn laptop opstarten en foto plaatsen
volgens mij past dat gewoon, zijn vierkante flesjes dus ergonomischerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik ga misschien toch bij TD bestellen (nog niet zeker...) en wil dan voor jou wel die Essie meebestellen, maar ik heb geen ervaring met die flessies, passen die gewoon door de brievenbus? Beetje lullig om er pakketpost van te moeten maken voor 1 lakje. En ze hebben hier op het postkantoor dus alleen een postzak met een gleuf erop...
flauw! dat inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat Choose Me een dupe is van Charla etc. denk ik.
Heb ff een Essie met z'n kont tegen een boobie aangehouden, en de bodems zijn even groot zeg maar, en Nfu Oh's passen NIET door mijn brievenbus.. maar die zijkant uitstulping heeft Essie dus nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij past dat gewoon, zijn vierkante flesjes dus ergonomischer
Sorryquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
flauw! dat inderdaadHeb haar geswatcht naast Halleys Comet en het is echt exact hetzelfde kleurtje
Essence Colour & Go, nieuw kleurtje. Staat zelfs nog niet op den site.quote:
no shit, en dan een dupe van charlaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Essence Colour & Go, nieuw kleurtje. Staat zelfs nog niet op den site.
Goeie buit zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef princess-a het volgende:
Toch nog even voor de mensen die het nog niet wisten (of ben ik de enige die het niet wist)
Links Halleys Comet, rechts Essence Choose Me!
[ afbeelding ]
Duim = Halleys Comet, wijsvinger = Choose me!
[ afbeelding ]
Complete buit
[ afbeelding ]
Want die waren er nog niet genoegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
no shit, en dan een dupe van charla
pic?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ff een Essie met z'n kont tegen een boobie aangehouden, en de bodems zijn even groot zeg maar, en Nfu Oh's passen NIET door mijn brievenbus.. maar die zijkant uitstulping heeft Essie dus niet
als ze dat nou eerder hadden gezegd, had ik al die dure merken niet hoeven kopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want die waren er nog niet genoeg![]()
Ik heb CMIYN nog nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Mirjam het volgende:
*valt flauw* ik wist nergens wat van
[..]
als ze dat nou eerder hadden gezegd, had ik al die dure merken niet hoeven kopen
of ik ga ze allemaal sparen, ik heb er tenslotte al 3...(
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |