nee, ik vind dat stomquote:
ok. klaar nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vind dat stomje weet ook wel dat mirannie geen n00b is en daarbij zitten we nu in de SC
ga d'r gezellig bij zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
FUUUU, ik wou in bad vanavond, maar nu zit m'n vader er al in.
Buiten het "nee, dank je"-effect is dat redelijk onmogelijk. Bad is een heel mooi formaat voor één persoon, en aangezien ik het postuur van m'n vader heb, gaat dat NOOOOOOIT passen.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buiten het "nee, dank je"-effect is dat redelijk onmogelijk. Bad is een heel mooi formaat voor één persoon, en aangezien ik het postuur van m'n vader heb, gaat dat NOOOOOOIT passen.
linkje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry hoor maar ik ga weer eens stuk van die plaatjes topic
Bwehehehe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb en ik passen net samenzitten we wel klem
wij hebben ook een groot badquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Nee, later als ik groot ben wil ik een groot bad
Wat een mooie nagels zo he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
okeeee ik zal nog even nuttige bijdrage leveren tussen mijn spam plaatjes door:
naakte (lelijke) nagels:
het witte gedeelte is echt door de helft gegaan, ze waren echt achterlijk lang
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
ze zijn nog steeds achterlijk lang! Maar wel mooi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
naakte (lelijke) nagels:
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
Teckels!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
Mja, bad wat ik nu gewend ben is niet zo heel groot (Op zich ook niet gek, denk niet dat er 30 jaar terug veel keuze was in blauwe baden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben ook een groot bad
Mooie lengte bij je vingers zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
naakte (lelijke) nagels:
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
mijn middelvinger is krom!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds achterlijk lang! Maar wel mooi!
Wat een mooie tengere handjes trouwens
Hhaha, wut, das nogal een verschilquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
Mooierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
naakte (lelijke) nagels:
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
Wat een lieviesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
klein venijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
loller!!quote:
Hij is ontploftquote:
mijne ook, alleen die is ook dik. Dik en kromquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn middelvinger is krom!!!
De mijne zijn alletwee krom.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn middelvinger is krom!!!
Ik vind dat op de 1 of andere manier een vies ideequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
FUUUU, ik wou in bad vanavond, maar nu zit m'n vader er al in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |