nee, ik vind dat stomquote:
ok. klaar nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik vind dat stomje weet ook wel dat mirannie geen n00b is en daarbij zitten we nu in de SC
ga d'r gezellig bij zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
FUUUU, ik wou in bad vanavond, maar nu zit m'n vader er al in.
Buiten het "nee, dank je"-effect is dat redelijk onmogelijk. Bad is een heel mooi formaat voor één persoon, en aangezien ik het postuur van m'n vader heb, gaat dat NOOOOOOIT passen.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Buiten het "nee, dank je"-effect is dat redelijk onmogelijk. Bad is een heel mooi formaat voor één persoon, en aangezien ik het postuur van m'n vader heb, gaat dat NOOOOOOIT passen.
linkje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry hoor maar ik ga weer eens stuk van die plaatjes topic
Bwehehehe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb en ik passen net samenzitten we wel klem
wij hebben ook een groot badquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bwehehehe.
Nee, later als ik groot ben wil ik een groot bad
Wat een mooie nagels zo he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
okeeee ik zal nog even nuttige bijdrage leveren tussen mijn spam plaatjes door:
naakte (lelijke) nagels:
het witte gedeelte is echt door de helft gegaan, ze waren echt achterlijk lang
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
ze zijn nog steeds achterlijk lang! Maar wel mooi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
naakte (lelijke) nagels:
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
Teckels!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
Mja, bad wat ik nu gewend ben is niet zo heel groot (Op zich ook niet gek, denk niet dat er 30 jaar terug veel keuze was in blauwe baden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij hebben ook een groot bad
Mooie lengte bij je vingers zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
naakte (lelijke) nagels:
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
mijn middelvinger is krom!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn nog steeds achterlijk lang! Maar wel mooi!
Wat een mooie tengere handjes trouwens
Hhaha, wut, das nogal een verschilquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
Mooierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
naakte (lelijke) nagels:
[ afbeelding ]
ff snel foto met lakje:
[ afbeelding ]
Wat een lieviesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
klein venijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de duveltjes![]()
[ afbeelding ]
loller!!quote:
Hij is ontploftquote:
mijne ook, alleen die is ook dik. Dik en kromquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn middelvinger is krom!!!
De mijne zijn alletwee krom.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn middelvinger is krom!!!
Ik vind dat op de 1 of andere manier een vies ideequote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
FUUUU, ik wou in bad vanavond, maar nu zit m'n vader er al in.
OF het was een spook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind dat op de 1 of andere manier een vies idee![]()
maarja ik deel mijn bad dan ook alleen maar met mijn lief
Oh en ik heb iets raars...tenminste...
Ik zat vandaag net nadat ik uit werk thuiskwam zoals gebruikelijk lekker ff ATWT te kijken. Op de bank bij het raam. Zie ik rond een uurtje of 6 ineens een blond meisje van een jaar of 7 in een zomerjurkje met een pop hard huilend in de stromende regen voorbij lopen. Heel zielig...maar ik wachtte even of er misschien nog een ouder achteraan kwam....niet dus. Dus ik doe de voordeur open om het meisje te vragen wat er is...is ze nergens meer te bekennen!!! Zo vaag...ze huilde zo zielig, misschien was ze de weg kwijt...ik ken haar niet als zijnde 1 van buurtmeisjes ofzo. Ben daarna de hond maar uit gaan laten en ook mijn vriend gevraagd of hij haar nog had gezien (hij kwam rond die tijd thuis van zijn werk) maar hij had haar ook niet gezien.
bah..arm dingsorry dit is misschien mijn moederhart ofzo wat hierdoor geraakt word, maar ik vond het raar.
Klinkt als het begin van een horror movie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind dat op de 1 of andere manier een vies idee![]()
maarja ik deel mijn bad dan ook alleen maar met mijn lief
Oh en ik heb iets raars...tenminste...
Ik zat vandaag net nadat ik uit werk thuiskwam zoals gebruikelijk lekker ff ATWT te kijken. Op de bank bij het raam. Zie ik rond een uurtje of 6 ineens een blond meisje van een jaar of 7 in een zomerjurkje met een pop hard huilend in de stromende regen voorbij lopen. Heel zielig...maar ik wachtte even of er misschien nog een ouder achteraan kwam....niet dus. Dus ik doe de voordeur open om het meisje te vragen wat er is...is ze nergens meer te bekennen!!! Zo vaag...ze huilde zo zielig, misschien was ze de weg kwijt...ik ken haar niet als zijnde 1 van buurtmeisjes ofzo. Ben daarna de hond maar uit gaan laten en ook mijn vriend gevraagd of hij haar nog had gezien (hij kwam rond die tijd thuis van zijn werk) maar hij had haar ook niet gezien.
bah..arm dingsorry dit is misschien mijn moederhart ofzo wat hierdoor geraakt word, maar ik vond het raar.
ik wou net zeggen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een horror movie.
poppenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind poppen sowieso eng. Vooral die porseleinen. Die staren je zo aan, net of ze geen ziel hebben Brr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |