nee maar boeh ik ga niet naar cocoon night denk ik. Of alleen naar die. Of alleen naar M_nusquote:
Ik ben voor M-nus!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nee maar boeh ik ga niet naar cocoon night denk ik. Of alleen naar die. Of alleen naar M_nus
check mijn geile laptop jongenssss
Ik zou het voor 3000,- nog doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef xyzyx het volgende:
The fuck? Een agent in t gezicht slaan kost volgens de rechter 50 euro![]()
Dus als je minderjarig bent is een agent als boxbal gebruiken 25 euro![]()
![]()
Eigenlijk zou ik voor 50 euro ook wel een agent in zijn gezicht willen stompen
Ik kan je wel garanderen dat een agent op zijn neus stompen je niet meer als 3000 gaat kosten, dus kunnen wij morgen op het nieuws verwachten: Fok!er slaat pliesie op zijn bakkes?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zou het voor 3000,- nog doen.
voor 3000 euro mag je mij in me gezicht slaan, mits geen blijvende schadequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik zou het voor 3000,- nog doen.
Ben jij een agent dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
voor 3000 euro mag je mij in me gezicht slaan, mits geen blijvende schade
Link?quote:
Begin nooit aan moeders bedoel je.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en begin vooral nooit aan kinderen want dat is ellende vanaf begin tot eind. Even een tipje tussendoor.
Spreek je uit ervaring? Je moet ze gewoon voor de pubertijd uit huis hebben en dan is er niets aan de hand...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en begin vooral nooit aan kinderen want dat is ellende vanaf begin tot eind. Even een tipje tussendoor.
Nee mongool, dat zei m'n moeder net tegen me.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring? Je moet ze gewoon voor de pubertijd uit huis hebben en dan is er niets aan de hand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |