Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Had jij niet ooit een fiets in V&A gezet?
Wut dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!
Morgen ga ik ook even rotzooi bij hem ophalen....
Ja man want een MKS-20 is rotzooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!
Morgen ga ik ook even rotzooi bij hem ophalen....
Heel veel MKS-20 filmpjes zijn er niet op internet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:58 schreef blckbb het volgende:
WQhehe, als je MKS-20 googled dan staat Braddie's filmpje bijna bovenaan
Ech wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man want een MKS-20 is rotzooi
Nou dan heb je mijn Spider nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:05 schreef Braddie het volgende:
Zo, Dat wil je niet weten, wat is zo`n mks-20 toch troep!.
Ooh dat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Maar ik haal er wel even een stoflap en een nat doekje overheen hoor
Ik heb nog een verse pc voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:51 schreef Metalfreak het volgende:
Bijna de laatste dag van de vakantie
En ben al 2 dagen bezig om mijn computer weer in orde te krijgen. Harde schijven tegenwoordig hebben ook geen lange levensduur meer zeg...
Met mijn PC is verder niets mis, het is de harde schijf die problemen gaf, maar ja, het duurt even om alles over te zetten naar een nieuwe als de bronschijf bad sectors bevat....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb nog een verse pc voor je in de aanbieding.V&A
![]()
nog 2 dagen en dan heb ik het erop zitten...! wel lekker 3 weken langs niks gedaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:37 schreef Aresdreams het volgende:
hehe, nog 2 dagen en het is eindelijk vakantie voor mij
meer tijd om aan te klooien op gitaar
Prog? Jazz? I got nothin'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik vind het niks, en waar is die drummer in godsnaam mee bezig
Goed topicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef blckbb het volgende:
Kan het niet laten
[TK] Lowrider in goede staat, Bijna alles vervangen!
Door de regen naar school fietsen? Wat is dat?quote:
Wat voor cab heb je er bij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
Versterker staat hier al, het gaat om de:
AD120VTH
Waarschijnlijk zaterdag de RS want hij moet uit duitsland komen.
Mogelijk dat de settings bij je nieuwe gitaar wel iets aangepast moeten worden omdat het iets anders klinktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef Braddie het volgende:
Ben wat aan het improviseren geslagen.
Gaat erg lekker, al 2 settings opgeslagen in m`n nieuwe amp!
Ja opzich wel, maar zeg nou zelf:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nie slecht, maar voor binnenshuis niet ietwat veel
Zo'n ding moet je toch ook wel een stukkie open draaien voor een lekker geluid of niet ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar zeg nou zelf:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Netjes, mag ik vragen hoeveel het in totaal gekost heeft?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Whehe heb je het 10cent muntje al ontdekt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je toch ook wel een stukkie open draaien voor een lekker geluid of niet ?
Ik vind m'n versterker op laag volume maar kutDaarom staat ie ook niet thuis
Ja, daar heb ik vervolgens een plectrum van gekochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Whehe heb je het 10cent muntje al ontdekt?
Waarom zou je dat willen ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:54 schreef Under_Score het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een makkelijke manier om mijn plectrums aan mijn gitaar te maken, mischien de tommi iommi manier. maar ik heb geen zin om mijn slag plaat te vernaggelen. tips?
op de foto, pik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik vervolgens een plectrum van gekocht
Op laag volume kan hij ook al flink brullen, het blijft VOX he!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je toch ook wel een stukkie open draaien voor een lekker geluid of niet ?
Ik vind m'n versterker op laag volume maar kutDaarom staat ie ook niet thuis
600 euro!.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Netjes, mag ik vragen hoeveel het in totaal gekost heeft?
Tja...quote:
Netjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
600 euro!.
De speakers zijn nog origineel van VOX!, en de listprijs voor alleen die TOP was dacht ik al 479.
Als je iets graag wilt gewoon doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Netjes
Ik wil heel graag een Epiphone Dot oid maar ik ben te schijterig om m'n geld uit te geven op t moment:' )
ik had het over dat plectrums-ding, niet over je versterkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tja...
Ik hou van een lekkere veelzijdige versterker, en een Roland Cube-30 had dat ook wel geweest, maar in veel mindere maten.
Daar komt nog bij.
Zaterdag heb ik hoogstwaarschijnlijk de Red Special, en Queen gebruikt veel Vox, en ik ben Queen fan, dus Vox!
Cool ding hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op laag volume kan hij ook al flink brullen, het blijft VOX he!
Hoezo overbodig?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:09 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik had het over dat plectrums-ding, niet over je versterker
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo overbodig?
Omdat ik het lekkerder vindt spelen met een 10 eurocent muntje dan met een plectrum?
HurpDurpquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die reactie was hierop
http://cgi.ebay.com/NEW-D(...)t=Guitar_Accessories
omdat ik ze nog wel eens uit mijn handen laat vallen tijdens het spelen en dan snel een nieuwe wil kunnen pakken.quote:
Zou je dan niet eens stroevere plectrums zoeken die je niet kan laten vallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
omdat ik ze nog wel eens uit mijn handen laat vallen tijdens het spelen en dan snel een nieuwe wil kunnen pakken.
is ook een optie, maar ik ben gewoon een klunsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens stroevere plectrums zoeken die je niet kan laten vallen
braddieworst tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo overbodig?
Omdat ik het lekkerder vindt spelen met een 10 eurocent muntje dan met een plectrum?
Zijn best handige dingetjes anders. En je kan hem ook achter op je gitaar plakken, achter op de kop bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef Under_Score het volgende:
ik hou niet van dingen op mijn gitaar plakken. anders had ik wel zon ding als op de vorige pagina gekocht.
Dunlop Gator Grip, heb ik ook. En ik heb een plectrumhouder onderaan mijn strap getaped waar ik nog wat plectra kwijt kanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens stroevere plectrums zoeken die je niet kan laten vallen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:30 schreef Dribbel_ het volgende:
De enige houder die ik heb is een bierhouder voor aan m'n micstanddat vond ik belangrijker om binnen handbereik t hebben dna een plectrum
Gaaf, als ik goed kon spelen had ik 'm d'r bij gekocht (sterker, had ik 't huis volgehangen met gitaarsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:11 schreef blckbb het volgende:
Niemand die het gitaarmerk Johnson kent zeker?
Het gaat hierom http://link.marktplaats.nl/370768110
Ja ik weet 't, doe maar beter merk/kwaliteit maar misschien kleine kans dat iemand het kent
Dat moet een Johnson Grooveyard zijn, moet je even googelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:11 schreef blckbb het volgende:
Niemand die het gitaarmerk Johnson kent zeker?
Het gaat hierom http://link.marktplaats.nl/370768110
Ja ik weet 't, doe maar beter merk/kwaliteit maar misschien kleine kans dat iemand het kent
Dat is niet zo'n heel verkeerd setje. En de prijs is volgens mij ok wel redelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef m0ridin het volgende:
Hoop dat dit een goede plek is om te posten maar ik ben dus aan het rondkijken naar een nieuwe versterker (en evt gitaar)... Nu kwam ik een advertentie tegen van een Roland Cube 30x icm een Squier Stratocaster Deluxe met bouwjaar 2004. Kan het setje (incl strap, kabels) waarschijnlijk voor zo'n 325 krijgen.
Is dat een redelijke prijs? Zie de Cube30x los vaak al voor zo'n 150 staan, maar weet niet of het een redelijke prijs is. Zie de strat nieuw wel voor zo'n 325 tot 350 staan (en de cube 30x nieuw is 220)...
Stonden geen fotos bij, die heb ik ondertussen aangevraagd...
Ik heb ook naar een Deluxe gekeken op Marktplaats, die vroeg er ¤225 voor. Een hele set (met Fender G-DEC® 3 Fifteen) vraagt hij ¤375.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef m0ridin het volgende:
Hoop dat dit een goede plek is om te posten maar ik ben dus aan het rondkijken naar een nieuwe versterker (en evt gitaar)... Nu kwam ik een advertentie tegen van een Roland Cube 30x icm een Squier Stratocaster Deluxe met bouwjaar 2004. Kan het setje (incl strap, kabels) waarschijnlijk voor zo'n 325 krijgen.
Is dat een redelijke prijs? Zie de Cube30x los vaak al voor zo'n 150 staan, maar weet niet of het een redelijke prijs is. Zie de strat nieuw wel voor zo'n 325 tot 350 staan (en de cube 30x nieuw is 220)...
Stonden geen fotos bij, die heb ik ondertussen aangevraagd...
Daar zijn we voor. Speel je al of ben je even ver als mij (niets dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:10 schreef m0ridin het volgende:
Thanks voor de reacties en thanks voor de tip Iemand91.
Ik hoef niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten maar wil gewoon ook niet teveel betalen, dus als het een ok prijsje is dan ben ik al tevreden.
Verder wordt dit dan voor mij de set waarmee ik ECHT wil gaan beginnen dus vind het niet erg om er 300 euro of iets meer aan uit te geven maar wil het ook weer niet TE gek maken. (Hoewel 50 euro meer dan ook weer niet zo extreem is)
Eerst maar eens de reactie en fotos afwachten
Netjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:38 schreef guitarist het volgende:
Braddie, opsturen hoeft niet meer....
http://twitter.com/_micro/status/22263144009
Dat is XLR - Jack. Of je ze nodig hebt hangt van de ingangen van je speakers en de uitgangen van je mengpaneel af, maar het lijkt mij een wat onlogisch type voor dat gebruik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe noem je zo'n kabel met aan de ene kant drie puntjes of gaatje en aan de andere kant een jack. Moet ik die hebben om twee actieve speakers op m'n mengpaneel aan te sluiten?
Ik zal ff fotootje schieten van de achterkant van de speakers, dit is gewoon de eerste keer dat ik in mijn leven zelf een pa ga opzetten+aansluiten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef Libelah het volgende:
[..]
Dat is XLR - Jack. Of je ze nodig hebt hangt van de ingangen van je speakers en de uitgangen van je mengpaneel af, maar het lijkt mij een wat onlogisch type voor dat gebruik.
Precies.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Die xlr output is om door te linken naar een andere monitor
Dat lijkt mij het meest logisch ja. Als de speaker dus actief is wordt die meestal met XLR aangesloten (input dus). Dus niet je XLR van je mengpaneel op de XLR waaronder output staat aansluiten hè.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb het al, in die speakerstekker input past ook gewoon XLR.![]()
Nop gewoon op de input.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het meest logisch ja. Als de speaker dus actief is wordt die meestal met XLR aangesloten (input dus). Dus niet je XLR van je mengpaneel op de XLR waaronder output staat aansluiten hè.
jawel hoor, dat is die rond maar dat is een rondje met een soort driehoekig vormpje erin waar precies de drie puntjes van de xlr aansluiting inpassen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zie alleen op die foto van je speaker geen XLR input...
Dat wou ik zeggen ja, je zou het nu eventueel zelfs met RJ45 aan kunnen sturen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef Libelah het volgende:
Het vermogen wordt hier geproduceerd in je speaker, dus geen probleem.
De periode dat ik bij een podiumbouwer zat hadden we 99% XLR-XLR, bijzonder weinig Speakon gezien.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Braddie het volgende:
Speakon naar Jack is trouwens echt het domste wat je kan doen.
Speakon naar XLR is het meest voorkomend, aangezien XLR heel weinig tot geen ruis produceert, en als je een flink vermogen door een jack in of uitgang gooit kan dat het einde zijn van je kabel of versterker!
Als het kan XLR of Speakon maar geen jack.
Goed ideequote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De periode dat ik bij een podiumbouwer zat hadden we 99% XLR-XLR, bijzonder weinig Speakon gezien.
Och, dan gaat het nog eerder om de kabel zelf dan de Jack connector.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
XLR-XLR is goed!.
Zodra je flink vermogen gaat hebben moet je geen Jack kabels gebruiken!.
Op de P.A met Jack gewerkt gaf verschrikkelijk veel ruis, toen overgestapt naar Speakon, toen was de ruis weg, en 1 week later ook de P.A.
Dank.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Leuk gespeeld hoorSTuk beter dan die vorige dingen al
Wat doet zo'n ding nog ongeveer dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:21 schreef The_Dean het volgende:
Staat nog een originele [geen remake] in Leeuwarden. Ideaal, maar geen geld
Dat zal best, maar al kreeg ik geld erbij, dan wilde ik nog geen Squier. (maar dat geldt ook voor Fender eigenlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:25 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, net fotos gekregen van de cube 30x icm squier stratocaster deluxe. Is het een Cube 30 icm Squier Stratocaster Standard...
Lijkt me dan toch net een minder aanbod (voor zzo'n 325).
Tsja ik zou hem graag proberen, is echter te ver.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gaaf, als ik goed kon spelen had ik 'm d'r bij gekocht (sterker, had ik 't huis volgehangen met gitaars)
Maar inderdaad, op het wereldwijde web is echt niets te vinden van Johnson. Ik zou gewoon proberen en kijken of je het wat vindt. Zo ja, kopen. Valt altijd wel weer te verkopen. (Ik zou voor de zwarte gaan, die is gewoon)
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten
Edit: Ik zit te denken aan zoiets erbij, maar ik heb er gewoon verdorie geen ruimte voor. Plus ik vraag me af of een Yarland fv34ciii dat kan aansturen, plus ¤¤¤¤¤![]()
[ afbeelding ]
valt wel mee, gewoon doen..! wissel zelf ook wel eens van dikte, of een mix van alles, gaat gewoon goed!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:57 schreef -Menn0- het volgende:
Kan ik zomaar .011 snaren op m'n Telecaster, Truckster en Explorer zetten? Ja toch? Van 0.010 naar 0.011 is toch niet zo schokkend dat de hals krom trekt ofzo? Of wordt het dan gelijk een drama mbt intoneren enzo?
Intoneren zal meevallen, het kan wel zijn dat je actie er wat anders van wordt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:57 schreef -Menn0- het volgende:
Kan ik zomaar .011 snaren op m'n Telecaster, Truckster en Explorer zetten? Ja toch? Van 0.010 naar 0.011 is toch niet zo schokkend dat de hals krom trekt ofzo? Of wordt het dan gelijk een drama mbt intoneren enzo?
grappig dat iedereen een andere aansluiting ziet dan dat er op die smonitor zitquote:
De organisatie zelf zegt station + 10 minuten lopen, dat vind ik ook niet erg. Ik zet ze beiden in de HenkHenk en we komen er wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh ik zie deze post nu pas.
[ afbeelding ]
Gewoon op je navigatie ''Palumbusweg 1'' intikken en dan kom je er wel, is naast de dijk. Daar kan je gratis parkeren, ongeveer 200 meter verder kan je ook parkeren maar dan moet je wel betalen en je hoeft er misschien 1 minuut minder door te lopen
Als je de weg wilt weten vanaf de afslag kan ik je die ook geven
edit: B is de locatie van het hoofdpodium
Hehe, waarom dit?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zal best, maar al kreeg ik geld erbij, dan wilde ik nog geen Squier. (maar dat geldt ook voor Fender eigenlijk)
Het is gewoon tweedehands he... En dus een cube30 ipv 30x.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:28 schreef Braddie het volgende:
Cube 30x is 219. Dan heb je de gitaar voor 106 euro, is geen verkeerde deal toch?
Gewoon doen!.
Als je de gitaar niks vind, kan je hem altijd nog verkopen en een andere terug kopen, of je laat er wat andere pick-ups in zetten zodat het meer bij jou stijl past.
Ik hou niet van het geluid van single coils (ja, er zijn ook Fenders/Squiers met humbuckers, maar dat vind ik dan weer een beetje nep), ik vind ze lelijk, ik vind de nek absoluut niet lekker in de hand liggen enz.quote:
Ja station + lopen kan ook prima hoewel ik van 10 minuten niet zeker ben..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De organisatie zelf zegt station + 10 minuten lopen, dat vind ik ook niet erg. Ik zet ze beiden in de HenkHenk en we komen er wel!
wachten tot het genezen is, of er iets hards overheen doen zodat je er geen last van hebt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef PankPinther het volgende:
Iemand tips hoe om te gaan met wondjes of sneetjes aan je vingers?
Speelt voor geen meter zo...
Whehequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vraag me echt af waarom mensen maar geld blijven pompen in goedkope kut gitaren
Dat wel, maar ik heb zo ondertussen al 3 gitaren die 'leuk zijn om op te hangen''quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef Iemand91 het volgende:
Koop die die laatste om op die hangen.Qua look wel oké namelijk.
![]()
Ik hoef mij nergens voor te verantwoorden, heerlijk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik speel er zo nu en dan ook maar wat op om te verantwoorden dat ze aan de muur hangen.
Nee, maar dat hoeft toch ook niet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik eigenlijk ook niet, maar je snapt me
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kun je denk ik net zo goed beter even doorsparen voor een Epiphone Dot oid.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:07 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en ik heb een nieuwe guitarstand!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket nou al eens ontvangen?quote:
Ja, hoor ik net...quote:
Ik heb 3 akoestische gitaren, 1 is brandhout, 1 is leuk om op te hangen, 1 is goed bespeelbaar enzovoorts. En 2 elektrische gitaren, 1 is brandhout/leuk om op te hangen en 1 is heel goed. Verder nog een Ukulele en een bas die geleend isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:22 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ik heb 1 stuk brandhout en 1 gitaar die ooit leuk zou zijn om op te hangen en nu ook eigenlijk meer brandhout is... rest van me gitaren zijn allemaal goed bespeelbaar en van redelijk tot goede kwaliteit
Mooizoquote:
Ben je mooi klaar mee met al die flatscreens tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Tv kastje [grijs met glazen plaat]
quote:Just a bit of a heads up:
Fender has let us know that in the upcoming months they are going to
be instituting a pretty massive price increase across all lines and
all retailers. While they have not disclosed the exact amounts to me
yet, you can expect these increases to be in the range of $200-300 on
their base line american models with proportional increases throughout
all lines.
Just letting you know so if you were in the market for a Fender, best
not to tarry.
Klinkt als nep...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
Oh, voor wie een Fender zoekt...
[..]
Kwam het tegen op een forum, weet het verder ook nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt als nep...
BTW: Ian Siegal!![]()
![]()
vond je het leuk jong?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:36 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Klinkt als nep...
BTW: Ian Siegal!![]()
![]()
was ook niet serieus bedoeld hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Kun je denk ik net zo goed even doorsparen voor een Epiphone Dot oid.
Dat is wel een nette prijs dacht ik. Pacifica's zijn leuke gitarenquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:01 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, is dit een redelijke prijs? (Denk zelf aan de 225 oid)...
http://muziek.marktplaats(...)habJ&fta_ind=30&fs=1
Lees er aardig wat goede dingen over, ben ook wel op zoek naar een strat model.
ps. Is er een goede manier om erachter te komen wat redelijk is? Behalve googlen op prijzen dan. Is er een richtlijn?
Zeker een nette prijs. Heb een tijdje een 812 gehad. Goede gitaar...quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wel een nette prijs dacht ik. Pacifica's zijn leuke gitaren
Pas over 2 weken man.quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:45 schreef blckbb het volgende:
Zeg Bradmans, wanneer kan je ongeveer die Spider op komen halen
Wellicht kan ik voor het geld dan een Epiphone Dot kopen ( heb een aanbod voor 225 euro staan, tweedehands)
Kun je ook toffe geluiden uit krijgen!quote:
Ja, gaat prima. Toch erg leuk hoor, zo'n katquote:
Tof manquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, gaat prima. Toch erg leuk hoor, zo'n kat
Ze is alleen nogal wat ondeugend nu, in de gordijnen hangen enzo.
Ook dat ja. Nu wil het nog wel, maar ze wordt alleen maar zwaarder natuurlijk straks...quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof manJa m'n ex had ook zon beest die vond het leuk via je been omhoog te klimmen, die nagels zo vol in je poot
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je ook toffe geluiden uit krijgen!
Dan zet ik 'm denk ik op marktplaats.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Pas over 2 weken man.
Als je hem aan iemand anders kan verkopen mag je dat ook doen hoor!
Oeh, da's ook niet zo heel goed voor je spulletjes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Leuke gig gehad gister, alleen wel:
6 week niet gerepeteerd=slechte praatjes tussendoor
op verkeerd stroom aangesloten waar een demper op zat waardoor het na 2 nummers wegviel.
Geruild voor die Roland?quote:
Zo ongeveerquote:
Jij hebt geloof ik dezelfde laptop als ik!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:38 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet vaker de zolder opruimen, dan vind je nog eens wat. Verdomme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verveelde me dus heb eindelijk m'n belofte ingelostquote:
Marshallquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik dezelfde laptop als ik!![]()
En het is geloof ik (bijna) onmogelijk het strat-geluid van Mark Knopfler uit een standaard Marshall te halen![]()
Oeh, heb nu even geen geluid, maar ik ga 'm straks kijkenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik verveelde me dus heb eindelijk m'n belofte ingelost![]()
Ff snel opgenomen dus hier en daar wel wat foutjes maar ben te lui om nog een keer op te nemen
Nee m'n e-snaar is gister gesprongen.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Oeh, heb nu even geen geluid, maar ik ga 'm straks kijken
Geen JM-strat zie ik?
Acer Aspire 5315quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik dezelfde laptop als ik!![]()
En het is geloof ik (bijna) onmogelijk het strat-geluid van Mark Knopfler uit een standaard Marshall te halen![]()
Zoals dit:
of
Ik met mijn acer 4810tzg ook niet.quote:
Hoe kan een Harley Benton gitaar een Eric Clapton sound hebben?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef TeleluvR het volgende:
Toch maar eens aan het opruimen geslagen:
http://link.marktplaats.nl/373136949
http://link.marktplaats.nl/373134114
De versterker probeer ik wel via Fok!, om nu 3 euro te gaan dokken voor een versterker van 50 euro...
[TK] Laney Linebacker 30 Reverb gitaarversterker
Komt het horen, komt het zien. Het ding is niet voor niets uit productie. De Martin van mijn broer is beter, maar ook 10x zo duur!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoe kan een Harley Benton gitaar een Eric Clapton sound hebben?
Kopen?quote:
Call me what?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
Heb al een van je gekocht
En zeker wel een mooi ding, maar geen geld voor zulke dingen. Het leukedingengeld is deze maand opgegaan aan de Spider van Braddie. Moet toch thuis kunnen oefenen
Jammer dat Leiden niet om de hoek is...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Komt het horen, komt het zien. Het ding is niet voor niets uit productie. De Martin van mijn broer is beter, maar ook 10x zo duur!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]Jullie lijken zo op elkaar, dat zal het zijn.
Het is anders verrekte dichtbij hier!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Jammer dat Leiden niet om de hoek is...
Ik slaap nooitquote:
En terecht. Ik had op de mijne destijds gewoon een bigsby moeten zetten en houden! Die halzen zijn echt fijn!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
boah, ben vet blij met me telecaster, joepie!
Ruilen voor een tafeltje?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ha! sterker nog, hij staat in de gang en wordt gebruikt als tafeltje:
[ afbeelding ]
Vette laarzen gastquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:51 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ha! sterker nog, hij staat in de gang en wordt gebruikt als tafeltje:
[ afbeelding ]
Ik wel hoor:quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:05 schreef blckbb het volgende:
[TK] Diverse LP's / Platen
Kom op, mede gitaristen, I need the money for an Epiphone Dot
En welke gitarist wilt nou geen mooie Peter Frampton LP
Oke, ik niet.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Platen betaal ik uit principe niet meer dan 0,50 euro voor op de vrijmarkt!
Ik heb hier nog steeds een platenspeler+platen staan, maar stiekem ben ik er te lui voorquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:09 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oke, ik niet.
Gisteren nog wat leuke gezien op Culemborg Blues
Whehequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds een platenspeler+platen staan, maar stiekem ben ik er te lui voor
quote:
Da's altijd kut...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die van mij moeten begraven. Zo heb je 2 katten en 2 weken later niets meer.
Nee, eerst nog niet want dan zou het zijn om de anderen te vervangen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's altijd kut...![]()
Ga je een nieuwe halen?
Is dat een Portishead Tribute band?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, weer thuis.
By the way, ik sta op vrijdag 10 september met mijn bandje Glorybox in de Winston in Amsterdam! Voorronde Amsterdamse popprijs. Wordt vet, eerste keer dat ik met ze ga giggen.![]()
Ik kwam alleen voor Ian, had overdag nog meer te doen. Jay Tamkin heb ik ook gezien, was wel aardig. Na Ian zijn we weggegaan vanwege de regen+vermoeidheid!quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:44 schreef blckbb het volgende:
[..]
Whehe
Heb je verder eigenlijk nog artiesten gezien gisteren? Of kwam je alleen voor Ian?
Bij de guitarbox staan 3 blackstars. Te mooi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:13 schreef TeleluvR het volgende:
Pickups zijn inderdaad redelijk low output. Op de twin zal ie wel ok klinken.
Schaam je dat dat ding niet aangesloten staat!
En nu heb ik GAS voor een blackstar
Ik zeg endorsment!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bij de guitarbox staan 3 blackstars. Te mooi.
Helaas nu geen geld, want ik wil er NU een!
Nee, dat vraagt iedereen, maar 't is gewoon een toffe naam. Het lijkt geenszins op Portishead.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat een Portishead Tribute band?
Jammerquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, dat vraagt iedereen, maar 't is gewoon een toffe naam. Het lijkt geenszins op Portishead.
what happend?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die van mij moeten begraven. Zo heb je 2 katten en 2 weken later niets meer.
Geen idee. Bij die ene was er de woensdag nog niets aan de hand, toen ik vrijdagavond thuis kwam was ze lusteloos, had niet gegeten en had behoorlijk problemen met haar evenwicht. De volgende ochtend wilde ik direct met haar naar de dierenarts maar daar was het helaas te laat voor.quote:
Tsjaa, maar wij maken ook toffe muziek.quote:
Ja, inderdaad.quote:
Van harte en zo....quote:
Gewoon een HTC Desire, of je koopt mijn Samsung Galaxy S die ik nog thuis heb staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:41 schreef brother52 het volgende:
Een nieuwe telefoon uitzoeken is tegenwoordig ook behoorlijk lastig geworden.![]()
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Een telefoon kopen? Die krijg je toch gratis bij verlenging van je abonnement?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon een HTC Desire, of je koopt mijn Samsung Galaxy S die ik nog thuis heb staan
Al die Android HTC's zijn geniaal.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een telefoon kopen? Die krijg je toch gratis bij verlenging van je abonnement?
Die HTC Desire is dat wat dan?
Ben er erg tevreden over. En ik zei voorheen dat ik nooit meer iets anders wilde dan een Nokia. Maar heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze. Enige lastige van die huidige touchscreen smartphones is dat je het ding wel echt elke dag moet opladen. (wat wel lastig is met festivals en zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een telefoon kopen? Die krijg je toch gratis bij verlenging van je abonnement?
Die HTC Desire is dat wat dan?
Hmm, maar eens even een beetje inlezen danquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben er erg tevreden over. En ik zei voorheen dat ik nooit meer iets anders wilde dan een Nokia. Maar heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze. Enige lastige van die huidige touchscreen smartphones is dat je het ding wel echt elke dag moet opladen. (wat wel lastig is met festivals en zo) Maar goed, als ik in de auto zit, dan wordt die toch ook opgeladen met een ladertje van 3,5 dollar. Android vind ik een erg prettig besturingssysteem om mee te werken in elk geval.
Ja, heb ik ook gedaan, met mijn oude Nokia met 2 accu's kan ik wel een hele tijd doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook die desire, werkt perfect, en naar festivals gaat idd m'n oude telefoon mee die het wel 5 dagen vol kan houden
MAar dan is het voordeel om je HTC mee te nemen tegenover je nokia ook gelijk wegquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:17 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn HTC Magic gaat zeker 4 dagen mee btw. Ik zet gewoon steeds ongewenste processen uit met TasKiller en als het moet zet ik de dataverbinding op 2G. Scheelt allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |