Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Had jij niet ooit een fiets in V&A gezet?
Wut dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!
Morgen ga ik ook even rotzooi bij hem ophalen....
Ja man want een MKS-20 is rotzooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!
Morgen ga ik ook even rotzooi bij hem ophalen....
Heel veel MKS-20 filmpjes zijn er niet op internet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:58 schreef blckbb het volgende:
WQhehe, als je MKS-20 googled dan staat Braddie's filmpje bijna bovenaan
Ech wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man want een MKS-20 is rotzooi
Nou dan heb je mijn Spider nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:05 schreef Braddie het volgende:
Zo, Dat wil je niet weten, wat is zo`n mks-20 toch troep!.
Ooh dat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Maar ik haal er wel even een stoflap en een nat doekje overheen hoor
Ik heb nog een verse pc voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:51 schreef Metalfreak het volgende:
Bijna de laatste dag van de vakantie
En ben al 2 dagen bezig om mijn computer weer in orde te krijgen. Harde schijven tegenwoordig hebben ook geen lange levensduur meer zeg...
Met mijn PC is verder niets mis, het is de harde schijf die problemen gaf, maar ja, het duurt even om alles over te zetten naar een nieuwe als de bronschijf bad sectors bevat....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb nog een verse pc voor je in de aanbieding.V&A
![]()
nog 2 dagen en dan heb ik het erop zitten...! wel lekker 3 weken langs niks gedaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:37 schreef Aresdreams het volgende:
hehe, nog 2 dagen en het is eindelijk vakantie voor mij
meer tijd om aan te klooien op gitaar
Prog? Jazz? I got nothin'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik vind het niks, en waar is die drummer in godsnaam mee bezig
Goed topicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef blckbb het volgende:
Kan het niet laten
[TK] Lowrider in goede staat, Bijna alles vervangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |