Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef blckbb het volgende:
[..]
Had jij niet ooit een fiets in V&A gezet?
Wut dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!
Morgen ga ik ook even rotzooi bij hem ophalen....
Ja man want een MKS-20 is rotzooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel want hij verkoopt vrij veel rotzooi!
Morgen ga ik ook even rotzooi bij hem ophalen....
Heel veel MKS-20 filmpjes zijn er niet op internet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:58 schreef blckbb het volgende:
WQhehe, als je MKS-20 googled dan staat Braddie's filmpje bijna bovenaan
Ech wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man want een MKS-20 is rotzooi
Nou dan heb je mijn Spider nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:05 schreef Braddie het volgende:
Zo, Dat wil je niet weten, wat is zo`n mks-20 toch troep!.
Ooh dat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nee, ik was serieus. Maar ik haal er wel even een stoflap en een nat doekje overheen hoor
Ik heb nog een verse pc voor je in de aanbieding.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:51 schreef Metalfreak het volgende:
Bijna de laatste dag van de vakantie
En ben al 2 dagen bezig om mijn computer weer in orde te krijgen. Harde schijven tegenwoordig hebben ook geen lange levensduur meer zeg...
Met mijn PC is verder niets mis, het is de harde schijf die problemen gaf, maar ja, het duurt even om alles over te zetten naar een nieuwe als de bronschijf bad sectors bevat....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik heb nog een verse pc voor je in de aanbieding.V&A
![]()
nog 2 dagen en dan heb ik het erop zitten...! wel lekker 3 weken langs niks gedaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:37 schreef Aresdreams het volgende:
hehe, nog 2 dagen en het is eindelijk vakantie voor mij
meer tijd om aan te klooien op gitaar
Prog? Jazz? I got nothin'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik vind het niks, en waar is die drummer in godsnaam mee bezig
Goed topicquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef blckbb het volgende:
Kan het niet laten
[TK] Lowrider in goede staat, Bijna alles vervangen!
Door de regen naar school fietsen? Wat is dat?quote:
Wat voor cab heb je er bij?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:01 schreef Braddie het volgende:
Versterker staat hier al, het gaat om de:
AD120VTH
Waarschijnlijk zaterdag de RS want hij moet uit duitsland komen.
Mogelijk dat de settings bij je nieuwe gitaar wel iets aangepast moeten worden omdat het iets anders klinktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef Braddie het volgende:
Ben wat aan het improviseren geslagen.
Gaat erg lekker, al 2 settings opgeslagen in m`n nieuwe amp!
Ja opzich wel, maar zeg nou zelf:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nie slecht, maar voor binnenshuis niet ietwat veel
Zo'n ding moet je toch ook wel een stukkie open draaien voor een lekker geluid of niet ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar zeg nou zelf:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Netjes, mag ik vragen hoeveel het in totaal gekost heeft?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Whehe heb je het 10cent muntje al ontdekt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je toch ook wel een stukkie open draaien voor een lekker geluid of niet ?
Ik vind m'n versterker op laag volume maar kutDaarom staat ie ook niet thuis
Ja, daar heb ik vervolgens een plectrum van gekochtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Whehe heb je het 10cent muntje al ontdekt?
Waarom zou je dat willen ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:54 schreef Under_Score het volgende:
ik zoek eigenlijk nog een makkelijke manier om mijn plectrums aan mijn gitaar te maken, mischien de tommi iommi manier. maar ik heb geen zin om mijn slag plaat te vernaggelen. tips?
op de foto, pik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik vervolgens een plectrum van gekocht
Op laag volume kan hij ook al flink brullen, het blijft VOX he!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je toch ook wel een stukkie open draaien voor een lekker geluid of niet ?
Ik vind m'n versterker op laag volume maar kutDaarom staat ie ook niet thuis
600 euro!.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Netjes, mag ik vragen hoeveel het in totaal gekost heeft?
Tja...quote:
Netjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
600 euro!.
De speakers zijn nog origineel van VOX!, en de listprijs voor alleen die TOP was dacht ik al 479.
Als je iets graag wilt gewoon doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Netjes
Ik wil heel graag een Epiphone Dot oid maar ik ben te schijterig om m'n geld uit te geven op t moment:' )
ik had het over dat plectrums-ding, niet over je versterkerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tja...
Ik hou van een lekkere veelzijdige versterker, en een Roland Cube-30 had dat ook wel geweest, maar in veel mindere maten.
Daar komt nog bij.
Zaterdag heb ik hoogstwaarschijnlijk de Red Special, en Queen gebruikt veel Vox, en ik ben Queen fan, dus Vox!
Cool ding hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op laag volume kan hij ook al flink brullen, het blijft VOX he!
Hoezo overbodig?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:09 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik had het over dat plectrums-ding, niet over je versterker
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo overbodig?
Omdat ik het lekkerder vindt spelen met een 10 eurocent muntje dan met een plectrum?
HurpDurpquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die reactie was hierop
http://cgi.ebay.com/NEW-D(...)t=Guitar_Accessories
omdat ik ze nog wel eens uit mijn handen laat vallen tijdens het spelen en dan snel een nieuwe wil kunnen pakken.quote:
Zou je dan niet eens stroevere plectrums zoeken die je niet kan laten vallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:59 schreef Under_Score het volgende:
[..]
omdat ik ze nog wel eens uit mijn handen laat vallen tijdens het spelen en dan snel een nieuwe wil kunnen pakken.
is ook een optie, maar ik ben gewoon een klunsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens stroevere plectrums zoeken die je niet kan laten vallen
braddieworst tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoezo overbodig?
Omdat ik het lekkerder vindt spelen met een 10 eurocent muntje dan met een plectrum?
Zijn best handige dingetjes anders. En je kan hem ook achter op je gitaar plakken, achter op de kop bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:08 schreef Under_Score het volgende:
ik hou niet van dingen op mijn gitaar plakken. anders had ik wel zon ding als op de vorige pagina gekocht.
Dunlop Gator Grip, heb ik ook. En ik heb een plectrumhouder onderaan mijn strap getaped waar ik nog wat plectra kwijt kanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens stroevere plectrums zoeken die je niet kan laten vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |