Ik vind de normale Allure eig veel lekkerder.quote:
Ik eerlijk gezegd ook, 'k heb een beetje spijt de Sport variant gekocht te hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de normale Allure eig veel lekkerder.![]()
Hoe ruikt ie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:47 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook, 'k heb een beetje spijt de Sport variant gekocht te hebben.
Vandaag gekocht zonder ook maar te testenA*Men Pure Malt.
[ afbeelding ]
Bitte sehrquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:22 schreef El_Borracho het volgende:
Ik heb 'm enkel op een geurkaartje gedaan dus dan duurt het wat langer voor je een volledig beeld hebt van de geur. De opening is helemaal niet zoals die van A*Men (de gewone). Waar ik de gewone nogal donker, in your face vind is deze veel vriendelijker en fruitiger (doet me denken aan sinaasappel).
Ik ga 'm morgen een hele dag dragen, dan kan ik een betere omschrijving geven
Hypnose misschien van Lancôme, die vind ik zelf erg lekker om te dragen overdag, overigens ook wel D&G The One.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:21 schreef El_Borracho het volgende:
A*Men Pure Malt in 't kort samengevat: *fruitige opening - whiskeyachtig midden - dezelfde basis als A*Men* en dit alles met de volumeknop wat minder luid dan de originele A*Men.
Leuk, lekker, maar moeilijk draagbaar overdag. Aan te raden 's avonds als je de opening van A*Men te moeilijk vindt.
Ik denk dat ik 'm ga omruilen voor een geur die ik overdag (tijdens de les, kantoor) kan dragen.. Enige aanraders?
thnxquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:48 schreef pinquit het volgende:
maar voor een dag als deze zou ik voor de chance gaan
Misschien een idee: Fok!lifestyle awards 2010quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:00 schreef Houniet het volgende:
Voor de mannen: http://www.menshealth.nl/Groomingawards-2010.htm
Awards en misschien win je nog eens wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |