Maak je maar geen zorgen, er komt de komende 24 uur nog genoeg regen jouw kant uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:44 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland is er weinig gevallen vergeleken met de randstad en het oosten.
Ik had meer regen verwacht, beetje tegenvallend.
Wat niet is..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:44 schreef Fredo55 het volgende:
Hier in Zeeland is er weinig gevallen vergeleken met de randstad en het oosten.
Ik had meer regen verwacht, beetje tegenvallend.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn is de regenval dusdanig dat het platte dak hier tegenover het regenwater niet meer kan verwerken, met als gevolg dat er plassen op blijven staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...kan nog komen.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn is de regenval dusdanig dat het platte dak hier tegenover het regenwater niet meer kan verwerken, met als gevolg dat er plassen op blijven staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook.. weerplaza.nl gaf een grote gele pit af voor Zeeland, dacht dat 't hier vanmorgen al vol zou staan.. Maar niet dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
...kan nog komen.![]()
Ik had verwacht dat het zuiden de meeste neerslag kreeg, ik stond best raar te kijken dat het een hele tijd gewoon droog was vanmorgen.
Niet alleen weerplaza.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ook.. weerplaza.nl gaf een grote gele pit af voor Zeeland, dacht dat 't hier vanmorgen al vol zou staan.. Maar niet dus..
Zal het laten weten als het hier is
Ik vertrouw die kaarten niet meer, voor vandaag gaven hun hier de meeste neerslag af. 47mm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Dit is voor later vanavond en vanacht... vooral in oost nog erg veel
[ afbeelding ]
Ik weni precies hoeveel ik hier al heb maar weet zeker dat het meer dan 60mm is.. en dan komt er dus nog vet veel bij...
Hoe zou het eigenlijk met de prinsessentunnel zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige beeld in Enschede..... Ja. dat was een kanaal!
en dat is waar ? x)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef kwiwi het volgende:Mensen kunnen hier in de straat de auto's niet meer in omdat het water de auto inloopt als ze de deur open doen
Ja het is waarquote:
Ik wil dat ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is waarEn het is in Enschede (Twekkelerveld)
Lopen ook allemaal mensen met goede camera's door het water te banjeren inmiddels, tussen de kinderen door die 'bommetjeeeeee' schreeuwenDus zullen ook wel foto's van op internet staan straks
KNMI is een pruts organisatiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef JDude het volgende:
KNMI heeft de waarschuwingen voor het noorden juist ingetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |