Regen voor noorden hele land? Wtf bedoel je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef gerard96 het volgende:
http://www.knmi.nl/waarsc(...)/provincie.php?pr=GL
Heeft uitgebreid vrijdag ook regen voor noorden hele land!
Klik maar op de link, Regen voor het Noorden en het hele land.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Regen voor noorden hele land? Wtf bedoel je?
de prognoses van het KNMI vertellen niet byzonder veel voor de regio noord hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klik maar op de link, Regen voor het Noorden en het hele land.
Op naar de volgende dan maar, ik kan me nl niet voorstellen dat dit de enige is die op scherp staat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef Drassss het volgende:
http://www.webregio.nl/al(...)-zware-regenval.aspx
Geen dreiging meer.
Sadistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op naar de volgende dan maar, ik kan me nl niet voorstellen dat dit de enige is die op scherp staat.
Je kunt per Provincie kijken, klik op de provincie waar je wat van wil weten en onder de kaart krijg je de prognoses.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
de prognoses van het KNMI vertellen niet byzonder veel voor de regio noord hoor
lijkt mij ook nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op naar de volgende dan maar, ik kan me nl niet voorstellen dat dit de enige is die op scherp staat.
Nope, in deze realist, Gerard had gelijk, ze waarschuwen hier ook al voor de dijken.quote:
Je hebt er zin in?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt mij ook niet![]()
gelukkig is het noorden nog niet aan de beurt geweest
( zullen we het wouda gemaal vast opstoken?)
Gevaar op overstroming is er geloof ik nog welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zou het hier dan toch nog nat wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:04 schreef gerard96 het volgende:
Die gebied in frankrijk gaat ons land binnen trekken van zuid naar noordoost
Zei ik ook al lig nergens zandzakken ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:27 schreef mspoez het volgende:
Loopt het niet binnen bij die mensen in Enschede?
Amsterdam wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:27 schreef RiKe het volgende:
Randstad dus weer geen spektakel?
Zucht...
Jawel, staan al heel wat kelders onder water hoorde ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:27 schreef mspoez het volgende:
Loopt het niet binnen bij die mensen in Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |