quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
Hierbij bevestigen wij je inschrijving m.b.t. de circuittraining op het geweldige Circuito de Cartagena op donderdag 6 t/m zondag 9 januari 2011.![]()
Zie het maar als een vakantie.. beter alternatief heb je toch niet?quote:
Om op de motor te rijden moet je betalen, maar als ik op haar moet rijden, dan moet ik betaald worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef Geerd het volgende:
Mag je ook op haar rijden dan?
En dan met het zweet op je voorhoofd nog vragen ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Alleen als ze toestemming geeft eh
Dat zijn er twee inschrijvingen bij?quote:
Die krijg je toch bij je circuit "weekend"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ceeeg nog tips voor data loggers.. bakens..etc?
El cheapo, maar wordt het ook wat..
Leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:36 schreef bvvt het volgende:
Hey Cartagena, das een erg mooie omgeving.
Mijn ouders zitten daar in de buurt te overwinteren (november-maart)
Euh.. samen carpoolen BWT?quote:Ook het circuit is in een prima omgeving gelegen. Uit de buurt van bewoning. Wel veel zand.
linkje
Maare, hoe ga je daar komen?
Op de moto of de moto op de aanhanger?
Yep, maar wil volgende maand ook ff kijken op Zandveurt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Die krijg je toch bij je circuit "weekend"![]()
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:39 schreef Den_Haag het volgende:
Ziet er top uit!
Eens kijken of iemand de YZF wil ruilen voor een Thunderace
Voor de volgende keer als je weer eens geen manual hebt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Leuk.![]()
[..]
Euh.. samen carpoolen BWT?![]()
De motor kan via de organisatie op transport, 300 euro is wel te doen.
Maar ik ga even alle opties op een rijtje zetten wat het slimste is.
En een beetje vrijheid is ook wel handig.![]()
[..]
Yep, maar wil volgende maand ook ff kijken op Zandveurt.![]()
Bedenk me nu pas dat ik nog wat in de kast heb liggen.
Maar zonder gebruiksaanwijzing kwam ik er vorig jaar niet uit.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ligt al naast me, zo ff door het boekje wurmen en de logica onder de leden krijgen.
Laptimer zit trouwens ook op de tien, maar moet je steeds met de hand triggeren.
The Dutch need more luxury.![]()
Als ze teveel power hebben..quote:
Tnx, gelukkig CarNavi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:49 schreef bvvt het volgende:
Voor WB:
http://tweakers.net/nieuw(...)esystemen-terug.html
Yeah that's him, but give me Dutch please.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Voor de volgende keer als je weer eens geen manual hebt...
http://www8.garmin.com/manuals/984_OwnersManual.pdf
Vorig jaar idd een keer de Forerunner met het horlogebandje over de kroonplaat van de 12 gedaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef cageon2 het volgende:
WB, geen idee, maar iets met GPs lijkt beter dan infrarood. Maar ook dat is af te vragen.
Het leuke van GPs is dat je ook nog meer info hebt dan alleenrondetijden. Beetje afhankelijk van het apparaat dat je koopt, de een kan meer dan de ander...
http://translate.google.com/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yeah that's him, but give me Dutch please.
Wil nog wel een keer zo'n ding erbij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef cageon2 het volgende:
wat vind men van een DRZ400SM hier?![]()
ik heb er een inruil (met bijbetaling) aangeboden gekregen voor de blade..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wil nog wel een keer zo'n ding erbij.Als ik iets ruimer woon etc.
De rubber knopjes gaan gewoon erg zwaar (vingers doen nu al zeerquote:
Beetje lastig schatten zonder bouwjaar en piccie, maar handelswaarde circa 3.250~3.750.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:16 schreef cageon2 het volgende:
ik heb er een inruil (met bijbetaling) aangeboden gekregen voor de blade..wat is dat nog waard in goede staat, met dynokit en 12k km?
mail nog wel ff picciejs vnaafquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje lastig schatten zonder bouwjaar en piccie, maar handelswaarde circa 3.250~3.750.
en die gebruikt (als t goed is) snelle(re) GPS sensor en accelerometers om exactere gegevens te registreren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:30 schreef Worldbeater het volgende:
Hier net zoiets als de Garmin Runner, maar volgens mij is de software uitgebreider.![]()
[ afbeelding ]
Ze maken immers ook echte laptimers voor het circuit.![]()
[ afbeelding ]
TLRquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ze teveel power hebben.... de enige belangstelling voor de tien was ook inruil..
TL1000R, Fireblade 929, ZX9-Rvooral die laatste is uit het stenen supersport tijdperk.
![]()
[..]
Tnx, gelukkig CarNavi.
I wishquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zijn er twee inschrijvingen bij?2011 kan ook voor jou een mooi motorjaar worden.
![]()
Meditatie muziekje ter voorbereiding.
Met de MP3 het circuit op.![]()
Dan een SP1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef cageon2 het volgende:
doe maar een SP1, bij de TLR gaan de bakken kapot
Vandaar je lange afwezigheid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
I wish
Ben dit jaar voor mezelf begonnen, eventuele bestedingen moeten 4 keer gewogen alvorens er een beslissing wordt genomen![]()
Een uitgave van x-duizend euro zal de balans snel doen doorslaan naar "niet verantwoord"
Toy boy, heb alleen nog geen klanten gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vandaar je lange afwezigheid.
Voor je zelf - als wat?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toy boy, heb alleen nog geen klanten gehad
Binnenkort komt er een commercial van mij bij omroep MAX, ik ben bang dat ik mijn doelgroep moet bijstellen...quote:
Laat ff weten wanneerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een commercial van mij bij omroep MAX, ik ben bang dat ik mijn doelgroep moet bijstellen...
Die moet ik opnemen op een of andrere manier....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Binnenkort komt er een commercial van mij bij omroep MAX, ik ben bang dat ik mijn doelgroep moet bijstellen...
Je moet even informeren bij de Linda ivm de samenwerking met de leuke cadeaubon aktie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef Rib-i het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak jullie al een tune van mij hebben gehoord op de radio en/of tv
Keep me informed Dat zit wel goed dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
vette shit WBkreeg de spam ook binnen dacht ik..heb toen serieus ff gekeken hoe we dan zitten kwa periode op werk etc..
kwijlquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:37 schreef cageon2 het volgende:
wat een geil appraat
http://www.motor-forum.nl(...)5-Full-Option-1.html
160 euro per uur dag extra.. niet duur.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef -XX- het volgende:
Ik zie een Barry V!
Zoietsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet even informeren bij de Linda ivm de samenwerking met de leuke cadeaubon aktie.![]()
Dat willen we welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef Rib-i het volgende:
Je wil niet weten hoe vaak jullie al een tune van mij hebben gehoord op de radio en/of tv
Ik dacht dat mijn oude VHS opname nu onderhand wel van internet verdwenen was.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:54 schreef Rib-i het volgende:
Zoiets
http://www.ebaumsworld.com/video/watch/844787/
Een Quad? Wat voor gemotoriseerd materiaal heb je allemaal in de schuur staanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef Worldbeater het volgende:
Zo, eerste dagje terug van Cyprus nuttig besteed, olie ververst bij de quad, en 65 minuten op de loopband.
Kutweer.
Euh.. van drie motorfietsen naar euh.. minder ruimtevreters.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef Rib-i het volgende:
Een Quad? Wat voor gemotoriseerd materiaal heb je allemaal in de schuur staan![]()
Koopt er net iemand op MF een 2010 model.quote:
Wahahaha!!! Vette shizzlequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Euh.. van drie motorfietsen naar euh.. minder ruimtevreters.![]()
![]()
Verder de enige Peugeot Speedfight 206 WRC 125 cc big bore van Nederlanden de ZX10-R.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef Rib-i het volgende:
Rossi wint toch [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://www.hadishination. com/hadishiboards/images/smilies/Classic/rolleyesdance.gif]afbeelding[/url] ]
Ik ben al te laat; Wie wordt Kampioen in 2009quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lid worden?
Ik kan een goed woordje voor je doen bij de topicstarter.
Tijd teveelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koopt er net iemand op MF een 2010 model.Dat lijkt me echt zonde van je geld. Weg is weg.
![]()
Nu even de rest van je nieuws en video's bekijken.Wat is loos cookie, tijd teveel.
![]()
![]()
Ja! Duh! Maar dat hoeft toch niet meer gezegd te wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rossi wint toch [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De TS op MF vraagt zich dat afquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja! Duh! Maar dat hoeft toch niet meer gezegd te worden
Je gaat toch ook niet elke dag vertellen dat de zon op komtDaar zit toch niemand op te wachten
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:58 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben al te laat; Wie wordt Kampioen in 2009
Dat was RS S I
![]()
Lorenzo is het grootste talent en Rossi moet eigenlijk ophouden na dit jaar, anders is het net Heinoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik had vorig jaar niet anders verwacht, maar als Lorenzo niet zo vaak gevallen was.
(in de regen bijvoorbeeld over witte wegmarkeringen)
Dan was het nog bloedje spannend geworden.![]()
Visite.
Het eerste jaar is meestal kutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef -XX- het volgende:
Nee! Eerst zien hoe hij het op de Duc doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |