quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga binnenkort een keer bikram yoga doen. Heb jij daar ervaring mee, Dude (van die hot, hot, hotyoga)? Wat moet je in vredesnaam aan bij zoiets?
quote:
Dat schijnt fijn te zijn! Hier in de provicie hebben ze het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga binnenkort een keer bikram yoga doen. Heb jij daar ervaring mee, Dude (van die hot, hot, hotyoga)? Wat moet je in vredesnaam aan bij zoiets?
Met mes en vork.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik nog nooit koeientong heb gegeten. Hoe eet je dat het beste?
Met mes en vork?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ons 'stam'-restaurantje, de Grote Frederik. Altijd fijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Dude wo has du gegessuh
Mad Men aan het kijken
En daarna The Killing
En dan slaphen
In dunne plakjes gesneden is het meest gangbaar, geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nou ja, het kwam zo uit omdat ik alleen op deze manier komend weekend vrij wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Isa, lekker geslapen? En een dubbele shift/gebroken dienst in jouw conditie deed me even fronsen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Duderella het volgende:
Ons 'stam'-restaurantje, de Grote Frederik. Altijd fijn.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
Koeientong vind ik wel lekker, mozzarella is niet zo mijn ding. Ik ben meer van de Duderella.
Geen idee wat bikram yoga is. Maar het lijkt me gek als je iets anders aanmoet dan iets gemakkelijks......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar ik mag niet bij de eigenaar in zijn broekje kijken.quote:
Awwwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nou ja, het kwam zo uit omdat ik alleen op deze manier komend weekend vrij was
*lik*quote:
Nou... Met kleding aan gaat het wel tegenwoordig, vind ik - maar ik hou me nog steeds liever verre van badpakken en aanverwanten, hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij kan dat hebbenEn het kwam bij goochelplaatjes als je Bikramyoga intypt
Yoga bij 40 graden is het. Zweten dus!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen idee wat bikram yoga is. Maar het lijkt me gek als je iets anders aanmoet dan iets gemakkelijks......
Maar wat maak je er mee dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Rundertong is ook gewoon in de supermarkt te koop.
Alles is lekker met banaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
EN ik heb weleens gehoord dat het heel lekker is met banaan
Zelf gekookte rundertong als groot vlees. Zoiets als roast beef.quote:
Nee, als je geluk hebt, kan je ossetong bestellen..... ;-)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren het ooit in de supermarkt gezien te hebben, maar misschien keek ik er altijd wel over heen of zo
Jammer voor het fotomodel. Die was teveel concurrentie voor je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Aure het volgende:
Uiteindelijk twijfel tussen 3 en het is een aardige gozert geworden die ook naar de kunstacademie gaat.
Laimequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Aure het volgende:
Mijn god wat is dat vermoeiend zeg![]()
Gelukkig kwam de helft niet opdagen. Vervolgens wilde de helft die wel kwam de kamer niet, dus hadden we maar keuze uit 5 personen, dan is t nog te overzien zeg maarUiteindelijk twijfel tussen 3 en het is een aardige gozert geworden die ook naar de kunstacademie gaat.
Ik kreeg nog wel een briljant smsje van iemand met deze zin er in "Ik vind het maar een laime bedoeling bij jullie" LaimeIk kon er wel om lachen
Maar goed, het was wel een van de slechtere kijkavonden die we hier hebben gehad... Veel stiltes die vielen en als ik er dan een algemene vraag ingooide gaf niemand antwoordGelukkig zat er dus nog wel één leuk iemand tussen
Nee helemaal niet! Maar was toch niet zo gezellig als die dude. En er was wel nog een leuk meisje savonds, eigenlijk leuker dan die fotomodel, maar die zag mn huisgenoot niet zo zitten. Hij wilde eigenlijk een andere dude. Dus hebben we voor de gulden middenweg gekozenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor het fotomodel. Die was teveel concurrentie voor je?
Nou hij stuurde dat smsje vóór de beslissing zeg maar. Denk dat ie ergens anders pissig om wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LaimeDie was dus pissed dat ie het niet geworden was... en je zei al dat het allemaal nogal ongemakkelijk is, dat blijkt
Hopen dat het een leuke jongen is die lekker kookt en gezellie is
Slaap lekker, DEquote:
Soprano's is geweldig. Hebben we achter elkaar verslonden al die series.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind de sopranos echt een superserie.Net of je naar 1 hele lange film aan het kijken bent.
Ja, ik kan de slaap nog niet vatten.quote:
Blijf je die combinatie houden, of is het de bedoeling dat je helemaal overstapt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Combinatie van twee banen, ik heb de telefoon al een aantal keer met de verkeerde zin opgenomen![]()
Ach en wee, moet je maandag alweer beginnen? Nieuwe groep fris enthousiaste studenten?
En ik geloof dat ik ook perfect tevreden zou kunnen zijn zonder baan. Maar dan wel met jouw huisje. Met een bad. En die vakanties. En etentjes inderdaad. En stedentripjes
hehe wennen ze maar aan tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Combinatie van twee banen, ik heb de telefoon al een aantal keer met de verkeerde zin opgenomen![]()
Ach en wee, moet je maandag alweer beginnen? Nieuwe groep fris enthousiaste studenten?
En ik geloof dat ik ook perfect tevreden zou kunnen zijn zonder baan. Maar dan wel met jouw huisje. Met een bad. En die vakanties. En etentjes inderdaad. En stedentripjes
En je werkt nog wel met een redelijk intelligente afspiegeling van de Groningse samenlevingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:45 schreef Duderella het volgende:
Blijf je die combinatie houden, of is het de bedoeling dat je helemaal overstapt?
Oh joh, als ik toch dat miljoen zou winnen, stopte ik morgen met werken.
Het zou nu ook wel kunnen, maar dan voel ik me weer schuldig. Ik wil het liefst mijn eigen brood op de plank winnen.![]()
En ik heb nog wel ongevraagd promotie gemaakt en een heul serieuze titel gekregen, dus maandag zou ik als gevierde ster aan de slag moeten gaan, maar ik blijf net zo lief in bed eigenlijk.Ondankbaar hè? Maar ik trek al die mensen altijd zo slecht, die met werk gepaard gaan.
Het zit 'm niet in de intelligentie, maar in mijn eigen (verkozen) autisme, vrees ik!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je werkt nog wel met een redelijk intelligente afspiegeling van de Groningse samenleving
quote:De baan overdag is helaas helaas tijdelijk. Al zit er geen enkele uitdaging in en is het enige leuke dat mijn collega's leuk zijn en ze zo'n beetje de grond kussen waarop ik loop (bij wijze van dan, zouden ze dat echt doen dan denk ik dat ik me moest afvragen of ik niet in een GGZ ben terecht gekomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hopelijk levert dat wat op. In januariquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik klooi aan en wacht op licht.
Ik heb een carreer assessment aangevraagd *flex* maar het potje is op dus dat wordt januari
(stokpaardje van me, de potjes in Nederland...) Daarbij helpen ze je als het goed is met dat uitstippelen en kijken ze wat mijn huidige opgedane kennis waard is en op welke banen ik zou kunnen solliciteren en wat ik nou eigenlijk wil. Ik heb namelijk geen idee.
Die theorie ken ik en sterker nog, ik verkondig hem ook aan mijn studenten die ik ervan verdenk zo te functioneren. Ik denk ook dat het echt zo werkt en zie ook vaak herkenning. En ik denk ook dat ik eraan lijd. Maar ik vind dat dan ook weer stom om van mezelf te zeggen, omdat ik er dus kennelijk in tekortschiet om dat gedrag te veranderen.quote:Ik ben dan wel niet autistisch, ik geloof dat ik vrij goed ben met mensen, maar ik ben wel enorm lui (zou je niet zeggen met 2 diensten op 1 dag, maar heus) en ik onderschat mezelf doorlopend. Maa dat komt omdat ik de cognitieve vaardigheden heb om ook alle tekortkomingen op te merken. Schijnt
quote:Ik vind je overigens nauwelijks autistisch en anders weet je dat uitstekend te verbergen, de nieuwe Marlene Dietrich
Freudiaans ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben "kort-sociaal". Dwz. voor een paar uur. Daarna moet ik twee dagen bijkomen in mijn coccon en geheime boodschappen fluisteren aan de kat, voordat ik weer opgeladen ben voor een nieuwe sessie sociaal doen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
"Want ik ben toch verdorie wel slim genoeg om gedrag te veranderen!" Herkenbaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:36 schreef Duderella het volgende:
Die theorie ken ik en sterker nog, ik verkondig hem ook aan mijn studenten die ik ervan verdenk zo te functioneren. Ik denk ook dat het echt zo werkt en zie ook vaak herkenning. En ik denk ook dat ik eraan lijd. Maar ik vind dat dan ook weer stom om van mezelf te zeggen, omdat ik er dus kennelijk in tekortschiet om dat gedrag te veranderen.Volgens mij klink ik als steer nu.
![]()
Mens, wat zal jij uitgeblust zijn geweest na die twee petite draakjes (weet nog steeds niet wat draak au francais is)! En dan daarna ook nog wegregenen in een tentje tussen allemaal glurende Duutsersquote:Freudiaans ja!![]()
Ik ben "kort-sociaal". Dwz. voor een paar uur. Daarna moet ik twee dagen bijkomen in mijn coccon en geheime boodschappen fluisteren aan de kat, voordat ik weer opgeladen ben voor een nieuwe sessie sociaal doen.
Kan best wezen, want mijn vader had pikzwart haar en werd vaak voor Turk aangezien!! Klein en donker! Daar zie ik toch een bijna niet te vermijden connectie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Want ik ben toch verdorie wel slim genoeg om gedrag te veranderen!" HerkenbaarEn toch hè, toch werkt het niet zo. En ja, je klinkt als Steer. Weet je zeker dat je niet ergens in de geschiedenis familie deelt? Overgrootvader?
[..]
Welnee, ik heb niet veel uren werk.quote:Mens, wat zal jij uitgeblust zijn geweest na die twee petite draakjes (weet nog steeds niet wat draak au francais is)! En dan daarna ook nog wegregenen in een tentje tussen allemaal glurende DuutsersHet is me wel duidelijk waarom je maandag niet met frisse moed wilt beginnen, maar gewoon nog een beetje thuis wilt aanrommelen en cocoonen. Heb je veel uren volgende week?
Ik zou het eerder gek vinden als je hopsakee al over Oscar heen zou zijn Isa. Niks melodramatisch aan. Je zit wat dat betreft helemaal goed in dit CUL-huisdieren-adoratietopic. De meeste posters hier snappen dat wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik ben nog niet zo goed over Oscar heen. Klinkt misschien een beetje melodramatisch voor een nijntje, maar ik heb me er nog niet toe kunnen zetten zijn kamer aan te pakken. Het ruikt er ook nog wat Oscarrig. Alhoewel een ander dat misschien als muf zou duiden.
Maar goed, er zijn wel plannen. Alleen nog geen liquide middelen
Ik ga eindelijk Moskou/Petersburg zien in het voorjaar. Ik was er de afgelopen jaren met -30 in januari. Ook een belevenis, maar nu toch een ander klimaat, want we gaan nu in april.quote:Heb je nog wilde Rusland plannen voor komend studiejaar? Zo fascinerend om met al die studenten op stap te gaanDat mama Dude zit er toch wel in hè
Jups wel even de laatstequote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:55 schreef Duderella het volgende:
Hobsema, ook nog in de nachtdienst?
Kan het me voorstellen, had je nou in the hospital geslapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik het ziekenhuis niet eens ben uit geweest vandaag
Dramatisch.
lolz, jouw kinderen denken ook dat ze smelten van een beetje regenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Ik zou er geloof ik een jaar over doen om over de kat heen te komenBegrijp het prima dus!
hmmmz, ben een beetje gaar, moet naar de winkel, maar het regent.... En de kinders houden niet van nat worden onderweg
De oudste welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lolz, jouw kinderen denken ook dat ze smelten van een beetje regen
shit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Shit shit shit
kom tot de ontdekking dat mijn fiets op het station (thuis) staat nog met het sleuteltje erin![]()
![]()
golfer al op alle nummers proberen te bellen dat ie onderweg naar zijn werk er even langs gaat maar hij neemt niet op
Ik was door mijn gebruikelijke routine gebroken door paraplu, poncho en tastoestanden en toen kwam de trein en toen en toen.......
vergat ik hem op slot te zetten
quote:
genoeg drinken en 2 paracetamolletjes nemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Heb hoofdpijnhopelijk gaat het tijdens het hardlopen weg
Dankjewelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
genoeg drinken en 2 paracetamolletjes nemen
Nee, de lieverd komt naar het station gereden op het moment dat de trein daar arriveert vanmiddagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:04 schreef PdeHoog het volgende:Enige probleem: Golfer heeft nu het sleuteltje
Dat wordt lopen naar huis
Wat zorgt-ie weer goed voor jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, de lieverd komt naar het station gereden op het moment dat de trein daar arriveert vanmiddag![]()
lekker!! Ik ben weer iets meer aan het eten, en ja hoor, de weegschaal is weer liefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef LieLie het volgende:
Ik was na de vakantie een beetje blijven steken op 85,1, ben ik vanmorgen ineens 83,1![]()
Wat een klotenweer! De pizza is verschoven naar morgen, dan moet ik toch naar de plaats hiernaast en haal ik mozzarella
Dat dat zo'n verschil kan maken he! Ingewikkeld gedoe is het soms, dat afvallenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
lekker!! Ik ben weer iets meer aan het eten, en ja hoor, de weegschaal is weer lief
At dus weer te weinig, domme bloes
Ik lunch eigenlijk alleen maar op het werkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen
en foei Bluezz, niet te weinig eten.
Dat is echt niet veel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lunch eigenlijk alleen maar op het werk
Als ik thuis/vrij ben eet ik maar 2X per dag, een kwarkje of geb. eitje/omelet en warm eten
Ik ga mijn leven beterenquote:
Goedzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga mijn leven beteren
Vandaag en morgen eet ik weer 3X en vanaf nu beloof ik plechtig dat ik dat thuis & in de vakantie ook ga doen
Heel goed, Bloessiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga mijn leven beteren
Vandaag en morgen eet ik weer 3X en vanaf nu beloof ik plechtig dat ik dat thuis & in de vakantie ook ga doen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaHoor je ze roepen? De italianen? En zie je het weer daar? In Toscana?
Ik ook! Heb gewoon niet gereageerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:16 schreef AnneX het volgende:
Wat gek :
ik krijg via pm een soort spam mail van natasja23 die ik totaal niet ken.
De eerste mailde ik braaf terug: sorry ik ken je niet.
Krijg weer een mailtje die uitnodigt om verder te mailen.
Hoe stuur ik dat door naar de FoK adm. ? Feedback? techniek ?
Baaalen. dat dat kan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef LieLie het volgende:
![]()
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Florence/4298095
Ga ik ook niet meer doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ook! Heb gewoon niet gereageerd.
Das knap.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef Sarabi het volgende:
Hoofdpijn is weg na 40 minuutjes sporten
Was al mensen opgevallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga ik ook niet meer doen.
Het is wel eens eerder gebeurd en diegeen reply'de dat het een foutje was.
Dus daar dacht ik aan.
Heb je het niet gemeld?
Hoe kan dit gebeuren?
Het doet mij aan die russische spam meiden denken.
Ja, ik dacht ik neem de paracetamol daarna welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Das knap.
Gaan sporten met hoofdpijn zónder 2 paracetamol en zónder terugkomen?
Blijft het weg?
OK dank je.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Was al mensen opgevallen.
Heb voor ons ook even gereageerd: Spamuser opsporing service #2
Succes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
Ahhh introductiedag! Toch wel beetje zenuwachtig.
Maar ik weet wel hoe kamersollicitanten zich voelen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Auro, zo voelden de kamersollicitanten zich nou gisteren ook
Haha ik heb dat nog steeds niet gedaan en ik woon al weer2.5jaar in rotterdamquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:12 schreef LieLie het volgende:
Ik laat me toch maar overschrijven naar een nieuwe huisarts. Woon hier nu een jaar
Haha, dat schiet ook opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ik heb dat nog steeds niet gedaan en ik woon al weer2.5jaar in rotterdam
LieLie, overschrijven! Nu!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, dat schiet ook op
Als is het op kamers natuurlijk nog weer anders.
Het is wel min of meer de bedoeling dat ik hier zeg maar vrij lang blijf wonen
chips zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:27 schreef AnneX het volgende:
update printer: nu is een palletje en een moertje weggesprongen en onvindbaar.
Het palletje dan.
Nou doet-ie echt nix meer. Nog verder van huis.
KWF KWF KWF Kon. Wilhelminafonds kankerbestrijding .quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:09 schreef DarkElf het volgende:
nee ik geef daar niet aanik vind het heel erg maar ze besteden het geld van giro 555 nooit echt helemaal goed heb ik begrepen.. bovendien heb ik andere goede doelen waar ik aan geef
zoals het KWF en de WSPA bijv.
Goed uitgezocht , Isa !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:26 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht nog gedoe gehad met een patient die dubbel in het systeem stond. Zeg maar als Jansen en Janssen. En twee verschillende adressen had, maar wel dezelfde geboortedatum en zelfde polisnummer. Na heel veel gedoe kwam ik erachter dat meneer Jansen juist was, maar de SEH had continue alles met Janssen gedaan. Dus alle bloeduitslagen, rontgenuitslagen etc stonden allemaal in het dossier van Janssen en ook die niet bestaande man lag opgenomen in het ziekenhuisEn het idiote? Meneer had zelf een ponskaartje mee waar Janssen op stond...had nooit iemand opgemerkt dat dat niet klopt
Jij was gewaarschuwd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:28 schreef DarkElf het volgende:
hé ik kreeg vanmorgen idd ook pm's van die natasja
door wie? ik lees net dit topic terug en zie dat meerdere dat hadden? Maar mij zei het vanmorgen vroeg niets hoor?quote:
Ach, die was ergens van de jaren '20 vorige eeuw, maar er was ook familie meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:30 schreef AnneX het volgende:
Goed uitgezocht , Isa !
Dat de man daar zelf niet alert op is !
ja ik las t net. Ik kreeg net weer een pm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:32 schreef LieLie het volgende:
DE, dat is spam waarschijnlijk. Gewoon negeren
deze!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en ik heb bijzonder veel behoefte om mezelf te verwennen met een leuk kookboek (al bijna een jaar geen boek gekocht!!). Welke was dat van Ainsley?
Ja hoor, het was een aangename verrassing! Gisteren ook alleen op het werk gegeten (er was heerlijke zalm met gebakken aardappeltjes...ik heb nog naar appelmoes gevraagd en toen keek ze me aan of ik in een 3-sterrenrestaurant om de Ketchup vroegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:37 schreef DarkElf het volgende:
kan van alles zijn isaje werkt hard, wat je gegeten hebt, vocht, hormonen... maar iig is t positief toch?
Google wordt slimmerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
De laatste dagen komen er regelmatig advertenties voorbij van wehkamp en nu van bol.com waarin dan allemaal plaatjes voorbij komen van producten die ik zelf de laatste dagen bekeken heb.
Big Brother is watching you
Ja, dat weer he?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, het was een aangename verrassing! Gisteren ook alleen op het werk gegeten (er was heerlijke zalm met gebakken aardappeltjes...ik heb nog naar appelmoes gevraagd en toen keek ze me aan of ik in een 3-sterrenrestaurant om de Ketchup vroeg) En dat harde werken bestaat uit erg veel bureauwerk hoor
Vanmiddag naar de boekwinkel![]()
Kan me er nu al op verheugen, zo met dit weer en dan een nieuw mooi kookboek
fijn zo, jezelf af en toe verwennen is fijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoor, het was een aangename verrassing! Gisteren ook alleen op het werk gegeten (er was heerlijke zalm met gebakken aardappeltjes...ik heb nog naar appelmoes gevraagd en toen keek ze me aan of ik in een 3-sterrenrestaurant om de Ketchup vroeg) En dat harde werken bestaat uit erg veel bureauwerk hoor
Mja, maar het wordt wel steeds erger. Precies die jurkjes en boeken die ik bekeken heb staan dan weer in die advertentie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Google wordt slimmerEn bewaart alles van iedereen.
Ja, jee, jij woont op zich best dichtbij he!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef LieLie het volgende:
Ja, dat weer he?Jij zult wel exact hetzelfde hebben, met zo'n kleine hemelsbrede afstand
Bah. Bah. Bah.
Jeejquote:
Zo erg heb ik het ook nog niet gehad nee. En je kan google eigenlijk ook niet meer echt ontlopen, toch? Het zit overal bijna op al googleads.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:40 schreef LieLie het volgende:
Mja, maar het wordt wel steeds erger. Precies die jurkjes en boeken die ik bekeken heb staan dan weer in die advertentie.
De kastanjes bij het station begonnen herfstkleuren te vertonen!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:
tis idd hartstikke herfstig weer, als je naar buiten kijkt tenminste want als je buiten bent breekt het zweet je uit zo benauwd is t..
Google earth zegt 18km hemelsbreedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jee, jij woont op zich best dichtbij he!
Ik was vanmorgen echt doorweekt toen ik thuis kwam(het is minder dan 10 minuten fietsen vanaf het station). Het zal straks ook wel weer stortregenen als ik de stad in wil/ga
en overal zie je al kruisspinnen viel mij op... en de idd er verkleuren al bomen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kastanjes bij het station begonnen herfstkleuren te vertonen!!!Shocking!
18 kilometer!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef LieLie het volgende:
Google earth zegt 18km hemelsbreedIk was al zowat doorweekt toen ik de krant naar de buren had gebracht!
En ik moet dus nog boodschappen doen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kastanjes bij het station begonnen herfstkleuren te vertonen!!!Shocking!
Ja joh! En een kwartier in de auto ofzo!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
18 kilometer!!Meen je!
Dat is een uurtje fietsen haha
Misschien met behulp van buienradar een en ander goed timen?
Ik kwam vanuit de zorg a/h bed achter de balie/poli terecht en heb het echt onderschat in het begin ik ben soms echt zo moe als het druk is geweest, je concentratieboog is continue heel strak gespannen, de kleinste foutjes of missers kunnen grote gevolgen hebben (zoals met jans/sens bij jou)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Niet klikkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
getsie waarom klik ik nou op een topic wat heet: katje levend begraven in Deurne..![]()
ik kan zo slecht tegen dierenmishandeling, dan kijk ik naar die 2 goedzakkies van katten die hier naast mij op de bank liggen.... hoe kan je een beest nou zo gruwelijk behandelen?
Ik had gisteren nog een heel lang msn gesprek over hoe verrot veel mensen toch eigenlijk zijn. En hoe weinig je er aan hebt om dit soort berichten te lezen, ik voel me er ook altijd alleen maar een stuk naarder door en je kan de situatie zo vanachter je peeceetje toch niet veranderenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
getsie waarom klik ik nou op een topic wat heet: katje levend begraven in Deurne..![]()
ik kan zo slecht tegen dierenmishandeling, dan kijk ik naar die 2 goedzakkies van katten die hier naast mij op de bank liggen.... hoe kan je een beest nou zo gruwelijk behandelen?
Komt ie!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik kwam vanuit de zorg a/h bed achter de balie/poli terecht en heb het echt onderschat in het begin ik ben soms echt zo moe als het druk is geweest, je concentratieboog is continue heel strak gespannen, de kleinste foutjes of missers kunnen grote gevolgen hebben (zoals met jans/sens bij jou)
Lekker jezelf verwennen
is je oog nog hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Doen we!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeten we toch eens meeten, LieLie!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote groene pruik? cutequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag een uur later beginnen![]()
dus 15.15u rijden. om 17.30u op de foto voor de krant met een grote groene pruik
dit is makkelijk op te lossen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
weet je wat ik vervelend vind aan google? dat als ik iets zoek je eerste 300 zoekresultaten van ebay en marktplaats en weet ik het allemaal zijn...
je krijgt wel een foto achterafquote:
handig! tnxquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef z80 het volgende:
[..]
dit is makkelijk op te lossen.
zet achter het te zoeken de woorden die je niet wil met een - er voor.
als voorbeeld zonder de "" "pannen -ebay -marktplaats"
en je vind dat wat je zoekt.
zo kun je ook met heel weinig gegevens je zoekopdracht steeds een stukje verfijnen, tot je dat hebt wat je zoekt.
Dat is zeker handig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef z80 het volgende:
dit is makkelijk op te lossen.
zet achter het te zoeken de woorden die je niet wil met een - er voor.
als voorbeeld zonder de "" "pannen -ebay -marktplaats"
en je vind dat wat je zoekt.
zo kun je ook met heel weinig gegevens je zoekopdracht steeds een stukje verfijnen, tot je dat hebt wat je zoekt.
Leuk, foto!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
je krijgt wel een foto achteraf![]()
in het felgroen en geel met een hoge groene pruik... net Schnappi
Can't waitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ben benieuwd wat je uit dat boek gaat maken, DE! En ik vind dat soort dierenmishandeling ook vreselijk, dieren zijn zo... onnozel, ze weten niet wat ze overkomt.
Ik kom net terug van de promotiereceptie van een collega - bérgen verrukkelijke libanese hapjes en champagne. En nu ga ik even een tukje doen achter mijn bureau
Hmm. Eigenlijk wil ik die Friends-DVD's wel, maar ja - dit is niet het moment om aan dat soort dingen geld uit te geven, met een flinke reis in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mochten hier nog liefhebbers zijn: [TK] Diverse TV-series op DVD
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Geen Band of Brothers?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
Balenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm. Eigenlijk wil ik die Friends-DVD's wel, maar ja - dit is niet het moment om aan dat soort dingen geld uit te geven, met een flinke reis in het vooruitzicht.
West Wing, Studio 60, Godfather, BoB en heeeeeeeeeel misschien de 10-DVD-box van Star Trek blijven buiten deze verkoopactiequote:
Dan wacht ik een volgend verkooptopic afquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
West Wing, Studio 60, Godfather en heeeeeeeeeel misschien de 10-DVD-box van Star Trek blijven buiten deze verkoopactiemaar ik wil ook al mijn andere DVD's in de verkoop gaan gooien
Ik kijk veeel te veel TV en ik kan die tijd nuttiger gebruiken vind ik. Daarnaast kan ik de ruimte in de kast ook beter gebruiken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weg gegooid geld iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef borisz het volgende:
Ontwikkelingssamenwerking zoals we het nu doen is regelen is zonde.
West Wingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
West Wing, Studio 60, Godfather, BoB en heeeeeeeeeel misschien de 10-DVD-box van Star Trek blijven buiten deze verkoopactiemaar ik wil ook al mijn andere DVD's in de verkoop gaan gooien
Ik kijk veeel te veel TV en ik kan die tijd nuttiger gebruiken vind ik. Daarnaast kan ik de ruimte in de kast ook beter gebruiken
![]()
over there misschienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
Ik ga maar even pizzadeeg voor morgen kneden.
Klinkt erg goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef DarkElf het volgende:
tis echt een heel leuk boek CFvoor volgende week (wij doen altijd boodschappen op zaterdag en ik plan vooruit met koken, scheelt een hoop 'pff ik kan niets verzinnen' en impulsaankopen die vaak slecht zijn
) leek mij oa: (veel salade, ik wil nog niet toegeven aan mijn winterse gevoelens!!!)
bietjes salade met mierikswortel (en nog wat dingen om de salade af te maken zoals citroenrasp en sap, creme fraiche en wat kruiden) erg lekker (gegrild biefstukje erbij ofzo) en chorizo/tomaat/brood salade ( met wat gegrilde vis erbij) om maar wat te noemen...
Lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
Mijn laatste zakje italiaans biergist!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef LieLie het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef golfer het volgende:
Thuis. Nog maar 1 half werkdagje en dan eindelijk VAKANTIE.
Succesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
JeejConference Call
1,5 uur naar een Amerikaan luisteren
Komt ze weer met haar Bol.com, maar daar kun je dus ook heel makkelijk en prima je DVD's verkopen P.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
West Wing, Studio 60, Godfather, BoB en heeeeeeeeeel misschien de 10-DVD-box van Star Trek blijven buiten deze verkoopactiemaar ik wil ook al mijn andere DVD's in de verkoop gaan gooien
![]()
Ja. Staat op de nominatiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Komt ze weer met haar Bol.com, maar daar kun je dus ook heel makkelijk en prima je DVD's verkopen P.
Nee joh...het geblaat begint netquote:
Dus kom je maar naar dit geblaat kijkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh...het geblaat begint net
Je lurkt al een tijdje mee of niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef AnneX het volgende:
Lielie had je niet twee importeurs geregeld die het meenemen uit Toscana?
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus kom je maar naar dit geblaat kijken
Maar 1,5 uur..........dat is lang
Suiker te kort doet wel dingen met je lichaam maar of een smerige smaak in je mond erbij hoortquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn ondertussen nog ff wat servers in de gaten houden
En bedenken waarom ik zo'n ontzettend smerige smaak in mijn mond heb
Kan dat komen van het laten staan van de Wiener Melange
Suiker-tekort en zo
drink al twee dagen maar 1 bakkie Wiener en meer thee en water
Je bent aan het ontgiftenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Suiker-tekort en zo
'k Ben benieuwd wat er zoal opstaat! Vertel eens? Of gaan jullie ook vooral lekker snuffelen en kopen wat je maar vindt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Toscaanse boodschappenlijst ligt op een strategische plek
@ Annezz, ik ga voor de compu, die mag niet doodtdt
1 moeilijk woord voor Lielie en dat was'tquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
'k Ben benieuwd wat er zoal opstaat! Vertel eens? Of gaan jullie ook vooral lekker snuffelen en kopen wat je maar vindt?
Smerige smaak kan een symptoom zijn van vetverbrandingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Suiker-tekort en zo
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Smerige smaak kan een symptoom zijn van vetverbranding
LieLie, maak je een grapje? Ontgiften?
Je mag het aan Isa vragen, maar volgens mij bestaat dat helemaal niet - sure, je lijf moet wel even wennen aan een nieuw voedingspatroon, maar ontgiften? Dat doet je lever - elke dag. En je nieren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
JaIk heb geen idee wat het is.
Maar volgens mij had ik het ook een paar dagen toen ik net een tijdje bezig was met afvallen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef Bluezz het volgende:
god heb je miss bollerella ook weer hoor
I knowquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je mag het aan Isa vragen, maar volgens mij bestaat dat helemaal niet - sure, je lijf moet wel even wennen aan een nieuw voedingspatroon, maar ontgiften? Dat doet je lever - elke dag. En je nieren.
Oh joyquote:
Volgens mij zijn het gewoon de verbrandingsproducten van vet die meuren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
I knowDaarom was het ook een grapje.
Maar ik heb wel eens gelezen dat je als je vet opslaat, ook gifstoffen opslaat.
En als je vet verbrand, dat ook die gifstoffen weer vrijkomen.
Vandaar dat een vieze smaak een symptoom van vetverbranding kan zijn?
Let's be positivequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Smerige smaak kan een symptoom zijn van vetverbranding
Tell me something, ik zit me hier een partij te gapen, johquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef borisz het volgende:
Siesta's zijn ingeruild voor winterslaapjes..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef LieLie het volgende:
Nouja, het zal dus wel een goed teken zijn P
Het kan ook een ontstoken kies zijn ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Let's be positiveVetverbranding it is
Ben net in slaap gevallen toen ik iets aan het kijken was. Anderhalf uur later gooit poes maar eens een poot in mijn gezicht en ben ik weer wakker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tell me something, ik zit me hier een partij te gapen, joh
You've got champagne, running around in your brainquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
Tell me something, ik zit me hier een partij te gapen, joh
De enige maagklachten die ik nu heb is dat ik 's avonds echt flinke trek hebquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het kan ook een ontstoken kies zijn ofzoof maagklachten
maar dat had je dan allicht wel gemerkt.
Heb ik ook altijd met appelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De enige maagklachten die ik nu heb is dat ik 's avonds echt flinke trek hebEn dat terwijl ik de hoeveelheden uit Ainsley al iets groter maak
Net een appel naar binnen geschoven, maar daar krijg ik nog meer trek van
Suikers here they comequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
De enige maagklachten die ik nu heb is dat ik 's avonds echt flinke trek hebEn dat terwijl ik de hoeveelheden uit Ainsley al iets groter maak
Net een appel naar binnen geschoven, maar daar krijg ik nog meer trek van
Jawelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met appels't Is die crunchy structuur geloof ik. Citrusfruit vult bij mij beter en ik vind het zelf wel een prettige werkonderbreking, even een paar minuutjes met je handen van het toetsenbord - maar ik weet niet of dat voor jou een optie is?
Ik heb gister bijv. die sinaasappel-kip-waterkers-dinges-salade gemaaktquote:Ik vind die porties in Ainsley ook te klein hoordeel jij alles door 4, dan? Wij eten vaak met z'n 2en met gemak een vierpersoonsportie
Ik zal wat kwark of zo in gaan slaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:47 schreef Bluezz het volgende:
Iets meer eiwit Pee, dan heb je niet zo'n hongergevoel en geen maagpijn.
(ws is je maag zich ook aan het verkleinen)
quote:
Mja. Maar daar ga ik nu niet helemaal voor heen fietsen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Nu alleen de mozzarella nog dus?
Klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja. Maar daar ga ik nu niet helemaal voor heen fietsen.![]()
Dus waarschijnlijk wordt het couscoussalade, met viscuisine uit de oven en eventueel naanbrood.
Sja, ik ben er zelf altijd een beetje van overtuigd dat die 100 kcal extra je echt niet dik gaan maken - dingen als waterkers en cherrytomaatjes kun je min of meer onbeperkt eten, bij sinaasappel gaat het verschil tussen een halve en een hele je ook niet de das omdoen... Ik denk niet dat ik na een half uur alweer honger zou hebben, maar toch wel vrij snel - het is simpelweg ook vrij weinig calorieusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JawelMoet geen probleem zijn. Ik zal eens wat sinaasappels meenemen
[..]
Ik heb gister bijv. die sinaasappel-kip-waterkers-dinges-salade gemaaktMaar als ik dat door vieren zou delen, dan blijft er erg weinig over. Dus ik heb een hele sinaasappel door de salade gedaan, die 100 gr. cherry tomaatjes, 75 waterkers en 160 gr. kipfilet gemarineerd in de volle hoeveelheid marinade. Hartstikke lekker, maar een half uur later had ik trek
en dan ook bijbehorend knorrend gevoel zeg maar...
Volgende keer fabriceer ik daar nog wat gekookte aardappelen bij of zo denk ik.
Ook een idee iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou er zelf een paar aardappels in partjes snijden (niet teveel natuurlijk), met een klein beetje olie, wat knof en zout en kruiden in de oven. past er goed bij en het lijkt mij bevredigender dan kale gekookte piepers, die immers ook weer iets van smaakmakers nodig hebben.
Ik vind dat bij nieuwe aardappeltjes ook wel lekker, maar gewoon gekookte piepers zijn zo droog ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook een idee iddEn een tikkie zout over de gekookte aardappelen vind ik ook lekker hoor
Meer doe ik vaak niet
Heb ik dus weinig last vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Het voorkomt dat treurige gevoel van 'ik mag niks want ik ben aan de lijn'.
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat nu de beste verdeling is qua kcal-inname over de dag. En 450 is idd weinig. Enige manier om dit op te krikken is nog meer groenten toevoegen of iets van aardappelen / pasta. Ik kom nu op dagbasis ongeveer op 2500 kcal uit wat ik zou moeten eten. Lukt me redelijk al een tijdje.quote:En BTW: 450 is veel te weinig voor een grote vent als jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder een goedemiddag to y'all!Alleen met zelfspot kun je overleven...
Gij kunt o.a. een anonieme OV chipcard kopen om van het openbare vervoer in Amsterdam gebruik te maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef Duderella het volgende:
Mensenkind'ren. Kan iemand mij uit de doeken doen hoe men heden ten dage openbaar vervoert in onze hoofdstad? Koop ik een strippenkaart, of moet ik aan de electronische ingewikkeldheid?
Dat alles zal mij o.a. leiden naar Yamazato.
Dank u zeer voor de informatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Gij kunt o.a. een anonieme OV chipcard kopen om van het openbare vervoer in Amsterdam gebruik te maken.
Ik wil u desgewenst met alle plezier tegen een kleine vergoeding (in de vorm van een maaltijd bij Yamazato) de weg wijzen?
Of gewoon dooordrinken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Fuuuuck, ik werk al een uur aan een mail en hij is nog niet af - en het is niet eens een belangrijke mailMensenlief, midden op de dag drinken werkt echt niet voor mij
Zalig, couscoussalade! Lekker veel gemaakt? Kun je nog dagen van snoepen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:31 schreef LieLie het volgende:
Zo, couscous staat te wachten, de vis in de oven.
Ben benieuwd, voor het eerst dat ik couscoussalade maak.
Ja, daar kunnen we nog wel langer mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zalig, couscoussalade! Lekker veel gemaakt? Kun je nog dagen van snoepen.![]()
Visxcuisine vind ik ook lekker! Althans, één bepaalde smaak. Slecht hè?
Stuur maar door, maak ik hem af voor jequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:35 schreef ColdFeet het volgende:
Fuuuuck, ik werk al een uur aan een mail en hij is nog niet af - en het is niet eens een belangrijke mailMensenlief, midden op de dag drinken werkt echt niet voor mij
Ik ken het niet, maar het is toch gewoon vis met wat prut en een korstje erop? Ik geloof niet dat ze 't hier verkopen - het is vrij makkelijk zelf te maken, ook. Visje beboteren, tapenade oid erover smeren, lekker veel broodkruim (al dan niet met kruiden/knoflook), onder de grillquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Zalig, couscoussalade! Lekker veel gemaakt? Kun je nog dagen van snoepen.![]()
Visxcuisine vind ik ook lekker! Althans, één bepaalde smaak. Slecht hè?
Alles voor je karma?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stuur maar door, maak ik hem af voor je
Ja, dat denk ik ook wel inderdaad!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het is toch gewoon vis met wat prut en een korstje erop? Ik geloof niet dat ze 't hier verkopen - het is vrij makkelijk zelf te maken, ook. Visje beboteren, tapenade oid erover smeren, lekker veel broodkruim (al dan niet met kruiden/knoflook), onder de grill
Exact datquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het is toch gewoon vis met wat prut en een korstje erop? Ik geloof niet dat ze 't hier verkopen - het is vrij makkelijk zelf te maken, ook. Visje beboteren, tapenade oid erover smeren, lekker veel broodkruim (al dan niet met kruiden/knoflook), onder de grill
Oh, dat was geen vermaning verder hoor, slechts een culinaire overpeinzingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel inderdaad!
Maar pizzadeeg, bbq-saus en couscoussalade was wel even genoeg home-made voor vandaag
heb ik die kutstad gewoon verkeerd gespeldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alles voor je karma?
Over iets meer dan een week ga ik gewoon naar Novosibirsk
Ik voel me snel aangevallenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat was geen vermaning verder hoor, slechts een culinaire overpeinzing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |