quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga binnenkort een keer bikram yoga doen. Heb jij daar ervaring mee, Dude (van die hot, hot, hotyoga)? Wat moet je in vredesnaam aan bij zoiets?
quote:
Dat schijnt fijn te zijn! Hier in de provicie hebben ze het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga binnenkort een keer bikram yoga doen. Heb jij daar ervaring mee, Dude (van die hot, hot, hotyoga)? Wat moet je in vredesnaam aan bij zoiets?
Met mes en vork.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik nog nooit koeientong heb gegeten. Hoe eet je dat het beste?
Met mes en vork?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ons 'stam'-restaurantje, de Grote Frederik. Altijd fijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Dude wo has du gegessuh
Mad Men aan het kijken
En daarna The Killing
En dan slaphen
In dunne plakjes gesneden is het meest gangbaar, geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nou ja, het kwam zo uit omdat ik alleen op deze manier komend weekend vrij wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Isa, lekker geslapen? En een dubbele shift/gebroken dienst in jouw conditie deed me even fronsen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Duderella het volgende:
Ons 'stam'-restaurantje, de Grote Frederik. Altijd fijn.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
Koeientong vind ik wel lekker, mozzarella is niet zo mijn ding. Ik ben meer van de Duderella.
Geen idee wat bikram yoga is. Maar het lijkt me gek als je iets anders aanmoet dan iets gemakkelijks......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar ik mag niet bij de eigenaar in zijn broekje kijken.quote:
Awwwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nou ja, het kwam zo uit omdat ik alleen op deze manier komend weekend vrij was
*lik*quote:
Nou... Met kleding aan gaat het wel tegenwoordig, vind ik - maar ik hou me nog steeds liever verre van badpakken en aanverwanten, hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij kan dat hebbenEn het kwam bij goochelplaatjes als je Bikramyoga intypt
Yoga bij 40 graden is het. Zweten dus!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen idee wat bikram yoga is. Maar het lijkt me gek als je iets anders aanmoet dan iets gemakkelijks......
Maar wat maak je er mee dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Rundertong is ook gewoon in de supermarkt te koop.
Alles is lekker met banaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
EN ik heb weleens gehoord dat het heel lekker is met banaan
Zelf gekookte rundertong als groot vlees. Zoiets als roast beef.quote:
Nee, als je geluk hebt, kan je ossetong bestellen..... ;-)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren het ooit in de supermarkt gezien te hebben, maar misschien keek ik er altijd wel over heen of zo
Jammer voor het fotomodel. Die was teveel concurrentie voor je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Aure het volgende:
Uiteindelijk twijfel tussen 3 en het is een aardige gozert geworden die ook naar de kunstacademie gaat.
Laimequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Aure het volgende:
Mijn god wat is dat vermoeiend zeg![]()
Gelukkig kwam de helft niet opdagen. Vervolgens wilde de helft die wel kwam de kamer niet, dus hadden we maar keuze uit 5 personen, dan is t nog te overzien zeg maarUiteindelijk twijfel tussen 3 en het is een aardige gozert geworden die ook naar de kunstacademie gaat.
Ik kreeg nog wel een briljant smsje van iemand met deze zin er in "Ik vind het maar een laime bedoeling bij jullie" LaimeIk kon er wel om lachen
Maar goed, het was wel een van de slechtere kijkavonden die we hier hebben gehad... Veel stiltes die vielen en als ik er dan een algemene vraag ingooide gaf niemand antwoordGelukkig zat er dus nog wel één leuk iemand tussen
Nee helemaal niet! Maar was toch niet zo gezellig als die dude. En er was wel nog een leuk meisje savonds, eigenlijk leuker dan die fotomodel, maar die zag mn huisgenoot niet zo zitten. Hij wilde eigenlijk een andere dude. Dus hebben we voor de gulden middenweg gekozenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor het fotomodel. Die was teveel concurrentie voor je?
Nou hij stuurde dat smsje vóór de beslissing zeg maar. Denk dat ie ergens anders pissig om wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LaimeDie was dus pissed dat ie het niet geworden was... en je zei al dat het allemaal nogal ongemakkelijk is, dat blijkt
Hopen dat het een leuke jongen is die lekker kookt en gezellie is
Slaap lekker, DEquote:
Soprano's is geweldig. Hebben we achter elkaar verslonden al die series.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind de sopranos echt een superserie.Net of je naar 1 hele lange film aan het kijken bent.
Ja, ik kan de slaap nog niet vatten.quote:
Blijf je die combinatie houden, of is het de bedoeling dat je helemaal overstapt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Combinatie van twee banen, ik heb de telefoon al een aantal keer met de verkeerde zin opgenomen![]()
Ach en wee, moet je maandag alweer beginnen? Nieuwe groep fris enthousiaste studenten?
En ik geloof dat ik ook perfect tevreden zou kunnen zijn zonder baan. Maar dan wel met jouw huisje. Met een bad. En die vakanties. En etentjes inderdaad. En stedentripjes
hehe wennen ze maar aan tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:30 schreef Isabeau het volgende:
Combinatie van twee banen, ik heb de telefoon al een aantal keer met de verkeerde zin opgenomen![]()
Ach en wee, moet je maandag alweer beginnen? Nieuwe groep fris enthousiaste studenten?
En ik geloof dat ik ook perfect tevreden zou kunnen zijn zonder baan. Maar dan wel met jouw huisje. Met een bad. En die vakanties. En etentjes inderdaad. En stedentripjes
En je werkt nog wel met een redelijk intelligente afspiegeling van de Groningse samenlevingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:45 schreef Duderella het volgende:
Blijf je die combinatie houden, of is het de bedoeling dat je helemaal overstapt?
Oh joh, als ik toch dat miljoen zou winnen, stopte ik morgen met werken.
Het zou nu ook wel kunnen, maar dan voel ik me weer schuldig. Ik wil het liefst mijn eigen brood op de plank winnen.![]()
En ik heb nog wel ongevraagd promotie gemaakt en een heul serieuze titel gekregen, dus maandag zou ik als gevierde ster aan de slag moeten gaan, maar ik blijf net zo lief in bed eigenlijk.Ondankbaar hč? Maar ik trek al die mensen altijd zo slecht, die met werk gepaard gaan.
Het zit 'm niet in de intelligentie, maar in mijn eigen (verkozen) autisme, vrees ik!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je werkt nog wel met een redelijk intelligente afspiegeling van de Groningse samenleving
quote:De baan overdag is helaas helaas tijdelijk. Al zit er geen enkele uitdaging in en is het enige leuke dat mijn collega's leuk zijn en ze zo'n beetje de grond kussen waarop ik loop (bij wijze van dan, zouden ze dat echt doen dan denk ik dat ik me moest afvragen of ik niet in een GGZ ben terecht gekomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hopelijk levert dat wat op. In januariquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik klooi aan en wacht op licht.
Ik heb een carreer assessment aangevraagd *flex* maar het potje is op dus dat wordt januari
(stokpaardje van me, de potjes in Nederland...) Daarbij helpen ze je als het goed is met dat uitstippelen en kijken ze wat mijn huidige opgedane kennis waard is en op welke banen ik zou kunnen solliciteren en wat ik nou eigenlijk wil. Ik heb namelijk geen idee.
Die theorie ken ik en sterker nog, ik verkondig hem ook aan mijn studenten die ik ervan verdenk zo te functioneren. Ik denk ook dat het echt zo werkt en zie ook vaak herkenning. En ik denk ook dat ik eraan lijd. Maar ik vind dat dan ook weer stom om van mezelf te zeggen, omdat ik er dus kennelijk in tekortschiet om dat gedrag te veranderen.quote:Ik ben dan wel niet autistisch, ik geloof dat ik vrij goed ben met mensen, maar ik ben wel enorm lui (zou je niet zeggen met 2 diensten op 1 dag, maar heus) en ik onderschat mezelf doorlopend. Maa dat komt omdat ik de cognitieve vaardigheden heb om ook alle tekortkomingen op te merken. Schijnt
quote:Ik vind je overigens nauwelijks autistisch en anders weet je dat uitstekend te verbergen, de nieuwe Marlene Dietrich
Freudiaans ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben "kort-sociaal". Dwz. voor een paar uur. Daarna moet ik twee dagen bijkomen in mijn coccon en geheime boodschappen fluisteren aan de kat, voordat ik weer opgeladen ben voor een nieuwe sessie sociaal doen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
"Want ik ben toch verdorie wel slim genoeg om gedrag te veranderen!" Herkenbaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:36 schreef Duderella het volgende:
Die theorie ken ik en sterker nog, ik verkondig hem ook aan mijn studenten die ik ervan verdenk zo te functioneren. Ik denk ook dat het echt zo werkt en zie ook vaak herkenning. En ik denk ook dat ik eraan lijd. Maar ik vind dat dan ook weer stom om van mezelf te zeggen, omdat ik er dus kennelijk in tekortschiet om dat gedrag te veranderen.Volgens mij klink ik als steer nu.
![]()
Mens, wat zal jij uitgeblust zijn geweest na die twee petite draakjes (weet nog steeds niet wat draak au francais is)! En dan daarna ook nog wegregenen in een tentje tussen allemaal glurende Duutsersquote:Freudiaans ja!![]()
Ik ben "kort-sociaal". Dwz. voor een paar uur. Daarna moet ik twee dagen bijkomen in mijn coccon en geheime boodschappen fluisteren aan de kat, voordat ik weer opgeladen ben voor een nieuwe sessie sociaal doen.
Kan best wezen, want mijn vader had pikzwart haar en werd vaak voor Turk aangezien!! Klein en donker! Daar zie ik toch een bijna niet te vermijden connectie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Want ik ben toch verdorie wel slim genoeg om gedrag te veranderen!" HerkenbaarEn toch hč, toch werkt het niet zo. En ja, je klinkt als Steer. Weet je zeker dat je niet ergens in de geschiedenis familie deelt? Overgrootvader?
[..]
Welnee, ik heb niet veel uren werk.quote:Mens, wat zal jij uitgeblust zijn geweest na die twee petite draakjes (weet nog steeds niet wat draak au francais is)! En dan daarna ook nog wegregenen in een tentje tussen allemaal glurende DuutsersHet is me wel duidelijk waarom je maandag niet met frisse moed wilt beginnen, maar gewoon nog een beetje thuis wilt aanrommelen en cocoonen. Heb je veel uren volgende week?
Ik zou het eerder gek vinden als je hopsakee al over Oscar heen zou zijn Isa. Niks melodramatisch aan. Je zit wat dat betreft helemaal goed in dit CUL-huisdieren-adoratietopic. De meeste posters hier snappen dat wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 03:17 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, ik ben nog niet zo goed over Oscar heen. Klinkt misschien een beetje melodramatisch voor een nijntje, maar ik heb me er nog niet toe kunnen zetten zijn kamer aan te pakken. Het ruikt er ook nog wat Oscarrig. Alhoewel een ander dat misschien als muf zou duiden.
Maar goed, er zijn wel plannen. Alleen nog geen liquide middelen
Ik ga eindelijk Moskou/Petersburg zien in het voorjaar. Ik was er de afgelopen jaren met -30 in januari. Ook een belevenis, maar nu toch een ander klimaat, want we gaan nu in april.quote:Heb je nog wilde Rusland plannen voor komend studiejaar? Zo fascinerend om met al die studenten op stap te gaanDat mama Dude zit er toch wel in hč
Jups wel even de laatstequote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:55 schreef Duderella het volgende:
Hobsema, ook nog in de nachtdienst?
Kan het me voorstellen, had je nou in the hospital geslapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik het ziekenhuis niet eens ben uit geweest vandaag
Dramatisch.
lolz, jouw kinderen denken ook dat ze smelten van een beetje regenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
Hoi!
Ik zou er geloof ik een jaar over doen om over de kat heen te komenBegrijp het prima dus!
hmmmz, ben een beetje gaar, moet naar de winkel, maar het regent.... En de kinders houden niet van nat worden onderweg
De oudste welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lolz, jouw kinderen denken ook dat ze smelten van een beetje regen
shit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Shit shit shit
kom tot de ontdekking dat mijn fiets op het station (thuis) staat nog met het sleuteltje erin![]()
![]()
golfer al op alle nummers proberen te bellen dat ie onderweg naar zijn werk er even langs gaat maar hij neemt niet op
Ik was door mijn gebruikelijke routine gebroken door paraplu, poncho en tastoestanden en toen kwam de trein en toen en toen.......
vergat ik hem op slot te zetten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |