quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga binnenkort een keer bikram yoga doen. Heb jij daar ervaring mee, Dude (van die hot, hot, hotyoga)? Wat moet je in vredesnaam aan bij zoiets?
quote:
Dat schijnt fijn te zijn! Hier in de provicie hebben ze het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga binnenkort een keer bikram yoga doen. Heb jij daar ervaring mee, Dude (van die hot, hot, hotyoga)? Wat moet je in vredesnaam aan bij zoiets?
Met mes en vork.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik nog nooit koeientong heb gegeten. Hoe eet je dat het beste?
Met mes en vork?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ons 'stam'-restaurantje, de Grote Frederik. Altijd fijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Dude wo has du gegessuh
Mad Men aan het kijken
En daarna The Killing
En dan slaphen
In dunne plakjes gesneden is het meest gangbaar, geloof ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nou ja, het kwam zo uit omdat ik alleen op deze manier komend weekend vrij wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Isa, lekker geslapen? En een dubbele shift/gebroken dienst in jouw conditie deed me even fronsen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef Duderella het volgende:
Ons 'stam'-restaurantje, de Grote Frederik. Altijd fijn.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
Koeientong vind ik wel lekker, mozzarella is niet zo mijn ding. Ik ben meer van de Duderella.
Geen idee wat bikram yoga is. Maar het lijkt me gek als je iets anders aanmoet dan iets gemakkelijks......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, maar ik mag niet bij de eigenaar in zijn broekje kijken.quote:
Awwwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ja, nou ja, het kwam zo uit omdat ik alleen op deze manier komend weekend vrij was
*lik*quote:
Nou... Met kleding aan gaat het wel tegenwoordig, vind ik - maar ik hou me nog steeds liever verre van badpakken en aanverwanten, hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij kan dat hebbenEn het kwam bij goochelplaatjes als je Bikramyoga intypt
Yoga bij 40 graden is het. Zweten dus!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen idee wat bikram yoga is. Maar het lijkt me gek als je iets anders aanmoet dan iets gemakkelijks......
Maar wat maak je er mee dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Rundertong is ook gewoon in de supermarkt te koop.
Alles is lekker met banaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
EN ik heb weleens gehoord dat het heel lekker is met banaan
Zelf gekookte rundertong als groot vlees. Zoiets als roast beef.quote:
Nee, als je geluk hebt, kan je ossetong bestellen..... ;-)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan me niet eens herinneren het ooit in de supermarkt gezien te hebben, maar misschien keek ik er altijd wel over heen of zo
Jammer voor het fotomodel. Die was teveel concurrentie voor je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Aure het volgende:
Uiteindelijk twijfel tussen 3 en het is een aardige gozert geworden die ook naar de kunstacademie gaat.
Laimequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef Aure het volgende:
Mijn god wat is dat vermoeiend zeg![]()
Gelukkig kwam de helft niet opdagen. Vervolgens wilde de helft die wel kwam de kamer niet, dus hadden we maar keuze uit 5 personen, dan is t nog te overzien zeg maarUiteindelijk twijfel tussen 3 en het is een aardige gozert geworden die ook naar de kunstacademie gaat.
Ik kreeg nog wel een briljant smsje van iemand met deze zin er in "Ik vind het maar een laime bedoeling bij jullie" LaimeIk kon er wel om lachen
Maar goed, het was wel een van de slechtere kijkavonden die we hier hebben gehad... Veel stiltes die vielen en als ik er dan een algemene vraag ingooide gaf niemand antwoordGelukkig zat er dus nog wel één leuk iemand tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |