als het allemaal mooie showcases worden dan vergeven we het je wel hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:05 schreef RonaldV het volgende:
Uhm.. ik gooide m dicht, geloof ik. Sorry voor de vertraging, ik werd afgeleid door een rij dames op MSN.
Van MSN kun je geen showcases makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
als het allemaal mooie showcases worden dan vergeven we het je wel hoor
ik neem aan dat vrouwen niet met jou gaan praten voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Van MSN kun je geen showcases maken
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik neem aan dat vrouwen niet met jou gaan praten voor de gezelligheid.
eerder omdat ze iets van je willen. foto's bv.
Alsof ik niet gezellig ben, zeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik neem aan dat vrouwen niet met jou gaan praten voor de gezelligheid.
eerder omdat ze iets van je willen. foto's bv.
hmmm nu.nl meld een lokale aardbevingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof ik niet gezellig ben, zeg!
* RonaldV boos wegstampt
RonaldV is heeeel gezellig. Ook met mannen. Hè, beertje van me?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof ik niet gezellig ben, zeg!
* RonaldV boos wegstampt
Het was idd wat nattig vandaag op weg van huis naar het stationquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Wat een *************** weer zeg....
Voor je pols?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Puala het volgende:
pestpokke weer
vanmiddag naar de kapper
daarna naar het ziekenhuis
Jup. Eventjes 2 echo's laten maken. Kwam er alleen vanmorgen achter dat ik de brief kwijt ben waar ik moet zijnquote:
Mag nu toch wel een terechte Muts neer zetten he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Eventjes 2 echo's laten maken. Kwam er alleen vanmorgen achter dat ik de brief kwijt ben waar ik moet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |